Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 19:10   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Forhandlere
 HIFI4ALL Forum : Forhandlere
Emne Emne: Sunaudio? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
mtx512
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 December 2005
Lokalitet: Bornholm
Status: Offline
Sendt: 03 Juni 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret  

Hej.

Er der nogen der ved hvordan man kommer i kontakt med Sunaudio?

Jeg har prøvet at maile til dem i snart 3 måneder, uden svar.

Og idag eksisterer Deres email adresse åbentbart ikke mere!

Jeg har også prøvet at ringe mange gange, hvor man så bare får optaget tonen.

Til top Vis mtx512's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mtx512

HanZi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Oktober 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret  

Hej MTX,

Jeg var inde i Sunaudio forleden dag(torsdag), hvor jeg snakkede med Kenneth, så butikken eksisterer da endnu. Men jeg har også forsøgt at komme ind på deres hjemmeside uden resultat.

Ang. telefon, så har det aldrig været nemt at komme igennem til dem.

Så hvis du har mulighed for det, så er det bare at troppe op i butikken. Det giver resultat  Jeg kan se du kommer fra Bornholm, så du må planlægge ferien til Aalborg

Mvh Jan

Til top Vis HanZi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HanZi Besøg HanZi's Websted

mtx512
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2006 kl. 00:28 | IP-adresse registreret  

Tak for svaret HanZi

Det er da godt at høre, at de ikke har lukket.

Men det er dårlig service i min bog, at man ikke kan komme i kontakt med dem, uden at man skal troppe op i butikken. (Ukvemsord fjernet)

PS: Jeg har ingen planer om at bruge min ferie på bølgebryderen.

HanZi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:35 | IP-adresse registreret  

Hej igen,

Vi er helt enige om, at det er for dårligt, at man ikke kan kontakte et firma på anden på måde end personligt, men jeg synes desværre tit det er et problem i de mindre butikker.

Men jeg skal da nok lige nævne det for Kenneth næste gang jeg kommer derind....

Pas nu på med, hvad du siger om Jylland ellers sælger vi jeres lille ø til Sverige for en slik

Til top Vis HanZi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HanZi Besøg HanZi's Websted

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 29 Januar 2006
Lokalitet: København
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 10:41 | IP-adresse registreret  

De må miste mange kunder på den måde, hvis de ikke snart få has på det er den nok en mindre HiFi butik i Danmark, desværre.

Eller er alle deres kunder fra Aalborg og der omkring
Til top Vis janwa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af janwa

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 04 Juni 2006 kl. 14:53 | IP-adresse registreret  

Er Bomholm ikke tætter på Sverige, så er det kun en fordel, fordig der er mange gode HIFI butikker i netop Sverige.

God hvad man kan få for en sådan bette ø, det ville gør godt i Statkassen.

ET BUD

mammon
Lukket konto
Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske

Bruger siden: 08 April 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 04 Juni 2006 kl. 20:28 | IP-adresse registreret  

Sådan var det også dengang de hed audio concept og den ene gang jeg kontaktede dem som sunaudio..de har desuden været langsomme til at opdatere deres hjemmeside, så man kan spilde sin tid på at forhøre sig om produkter der er solgt for lang tid siden..det holder altså ikke.

Angående salg af Bornholm vil det være synd for bornholmerne hvis de kom til at høre til Sverige..men på den anden side skal vi jo bruge nogle penge til at betale for at tæpperenserne og golde gamle kvinder kan få en unge...

Til top Vis mammon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mammon

janwa
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Sendt: 04 Juni 2006 kl. 20:40 | IP-adresse registreret  

Er det Ikke ligesom at hjælpe dem fra Bornholm af, der er jo en hurtig færge til Sverige og Slow Båd fra Køge af .

Og nogle grunnker i Stats kasse ville hjælp meget, og da Skåne ikke kan komme til at høre til Danmark er så Bornholm ikke et plaster på såret 

Og bruge penge på tæpperensning er ikke en god ide, der er under tæppe der skal renses ud, med alt der er fejet under det

mtx512
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 Juni 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

You'r all so funny.

HanZi. Fortæl Kenneth, som jeg også har snakket med tidligere og som virker som en flink fyr, at de burde skifte teleselskab. Eller i det mindste få oprettet et alternativ.

De ender med at miste kunder, som det kører nu.

HanZi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2006 kl. 00:12 | IP-adresse registreret  

Hej,

Jeg skal nok lige nævne det for Kenneth når jeg snakker med ham... Jeg regner med at høre fra ham på tirsdag, da han er ved at finde en pris på et sæt højttalere til mig.

Mvh Jan

jakester
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Juni 2006
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 01:25 | IP-adresse registreret  

Har også en ret speciel oplevelse mht. deres kommunikation - jeg købte et surroundsæt hos dem for et halvt års tid siden, god pris, og da jeg fik det hjem og fandt en skade i lakken på centeren fik jeg at vide at det ikke var noget problem at få en ny. Jeg fik lov at beholde den anden til den nye kom, så servicen var helt i top.

Siden da har jeg så snakket med dem rigtigt mange gange, over telefon (når deres virkede), været henne i butikken flere gange, skrevet mail (ikke altid svar), og får typisk at vide hver gang, at centeren er der mandag, og så om mandagen får jeg at vide, at den ikke er kommet, så jeg skal prøve at ringe onsdag, så har de snakket med leverandøren, og onsdag siger de så, at centeren skulle være der mandag, eller jeg kan prøve at ringe fredag, eller de ringer tilbage - hvilket de så sjældent gør. Sådan har det kørt uge efter uge i mange måneder. Jeg er så blevet kompenseret for den ringe service med tilgodebevis til butikken, men har stadig ikke hørt noget til centeren. Jeg har ikke taget kontakt i 1-2 måneder, men jeg ved jo også hvad Kenneth siger, hvis jeg gør.

Selv hvis leverandøren er den mest ustabile i verden, kan jeg ikke se hvordan det kan forklare den konstant fejlagtige information - det er uden tvivl den underligste 'service' jeg nogensinde har været udsat for.

Men lidt mere on-topic så har telefonkontakt i hvert fald været mulig for et par måneder siden, man skal bare prøve mange gange. Nogle dage virkede det som om der kun var et par timer man kunne komme igennem. Forklaringen fra deres side har tidligere været, at et skifte til ip-telefoni har skabt problemer, hvilket de har fortalt mig var løst, men om det stadig er deres forklaring ved jeg ikke...

Til top Vis jakester's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jakester

mtx512
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juni 2006 kl. 11:25 | IP-adresse registreret  

Så, nu har jeg prøvet at sende en mail til info@audioconcept.dk så får vi se om der sker noget.

chillipepper
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 05 Juni 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret  

hej ellers prøv mobilen og lig en besked sååå plejer keneth at ringe tilbage hvis der ikke bliver svaret

mobil nr 21478812

HanZi
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:19 | IP-adresse registreret  

Til hvem som det måtte vedkomme.....

Jeg har været inde hos SunAudio i dag og talt med Kenneth. Han oplyste, at de skifter navn til Audioconcept igen og de er ved at opbygge en ny hjemmeside på www.audioconcept.dk

Hvis man vil i kontakt med dem, så kan det gøres på mail via info@audioconcept.dk eller på telefon på 98169422.

Bare til venlig orientering

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 12:35 | IP-adresse registreret  

Hvad er status mht. denne butik?

Jeg har forsøgt at ringe til dem et par gange mht. tilbud på noget grej, men ingen har svaret?

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:

Jeg har forsøgt at ringe til dem et par gange mht. tilbud på noget grej, men ingen har svaret?

Tjaa, nogle af dem er nok på ferie pt. Men ellers enig i at det kan være svært at komme igennem. Jeg fik i sidste uge et hifi-møbel fra dem. Kenneth ringede til mig 2 gange, så der er da nogen i butikken

jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 13:01 | IP-adresse registreret  

Scatcat skrev:
jdg1 skrev:

Tjaa, nogle af dem er nok på ferie pt. Men ellers enig i at det kan være svært at komme igennem. Jeg fik i sidste uge et hifi-møbel fra dem. Kenneth ringede til mig 2 gange, så der er da nogen i butikken

Så Kenneth er stadigvæk i biksen? (var der ikke tale om, at han ville starte sit eget?)

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

MikeAalborg
Lukket konto
Lukket konto
Eget ønske!

Bruger siden: 23 September 2005
Sendt: 24 Juli 2006 kl. 15:36 | IP-adresse registreret  

Hejsa

Så vidt jeg ved, er det da Kenneths butik...

Meeen prøv at ringe sidst på eftermiddagen - de har nogle specielle åbningstider i den ellers udemærkede butik.

Mvh
MikeAalborg

Til top Vis MikeAalborg's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MikeAalborg

SUN audio ApS
Branchemedlem
Branchemedlem

SUN audio ApS

Bruger siden: 20 Oktober 2005
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 09:27 | IP-adresse registreret  

Hej,

da der har været lidt forvirring omkring vores butik, vil jeg kort opsummere.

SUN audio var ejet af Christian og undertegnede, men vi har siden februar arbejdet på at få det delt, noget som først er lykkedes pr 30 juni. Christian fortsætter i Genesis audio, men er ikke længere med i SUN audio.

Vi har haft nogle mindre uoverenstemmelser omkring hvilken retning butikken skal bevæge sig de kommende år, og det er derfor bedre at gå hver til sit mens man stadig kan være i samme lokale uden at kaste flasker efter hinanden.

mvh

Kenneth

SUN audio

Indlæg rettet af Administrator - forum må under ingen omstændigheder benyttes til reklame fra branchen. Dertil er 'Annoncemarkedet' indrettet.

Til top Vis SUN audio ApS's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SUN audio ApS

David
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 31 Juli 2006 kl. 09:37 | IP-adresse registreret  

Skide godt, Kenneth!

Det var et tiltrængt indlæg.

Til top Vis David's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af David Besøg David's Websted

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes