| Forfatter |
|
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 15:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har handlet utallige gange i HFK Ålborg, og gør det også igen... Jeg er altid blevet betjent godt, og der vil altid være nogle uheldige tilfælde uanset hvilken forhandler der tales om, så kig du bare ind til dem også...
|
| Til top |
|
| |
Knoxville Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1708
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
HClyd.... forhandler du ikke selv canton....  __________________ Med Venlig Hilsen
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Knoxville skrev:
HClyd.... forhandler du ikke selv canton.... |
|
|
Nej jeg er distributør af dem, og jeg har fået rettet noget i min profil , så det er jo godt nok. Som jeg skrev under Vienna debatten, så er jeg ikke lige en ørn til sådan noget PC, men det går nok, når nogen fortæller hvordan. Så jeg skal nok gå hen og blive fuld... eller fuldt medlem eller sådan noget. Se blot mere på www.lydcentrum.dk __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 11:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
| Jamen så snyd ikke dig selv, og tjek Speakerscorner og New Hifi, de sælger Canton, og der er bare noget for valuta. Hos Hifi klubben kan du jo ikke komme til for konfirmander og Brian'er og dem der ikke ved bedre. |
|
|
Det var noget af en påstand. Jeg ved ikke, hvor du handler - men jeg yderst sjældent konfirmander i de Hifi-klubber, hvor jeg har handlet. Samtidig bliver jeg mødt af kompetente medarbejdere, der yder service og er villige til at diskutere prisen - men det afhænger nok af, hvilken butik man går ind i (ligesom med alle andre kæder).
|
| Til top |
|
| |
Harritz3257 Forum Bruger

Tidl. gichael3257
Bruger siden: 11 Juni 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1595
|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 11:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes du skal kigge på noget KEF. De forhandles vist af Fona  , men deres lyd og design er helt i top.
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, KEF skal man ikke glemme. De laver absolut nogle højttalere der er værd at gå efter. De ved også hvordan man skruer en dynamisk og præcis højttaler sammen. Men dem der er buet i kabinettet, af træ, skal man overveje hvor meget man går op i finishen, før man køber. Gælder ikke kun KEF. Kabinnetter af MDF som er fræset ud og foldet, kan man komme til at mærke nogle kanter med tiden, hvis ikke endda fra ny, når man fører hånden hen ad siden. Det kommer man ikke til at opleve på en Canton, Vento-serie, da de er lavet af 6 lag træ, der er formstøbt. Lavet til evigheden. Men KEF kan også noget med subwoofere, ihvertfald de store modeller.
__________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

|
| Sendt: 08 Juni 2006 kl. 23:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
kaso skrev:
hclyd skrev:
| Jamen så snyd ikke dig selv, og tjek Speakerscorner og New Hifi, de sælger Canton, og der er bare noget for valuta. Hos Hifi klubben kan du jo ikke komme til for konfirmander og Brian'er og dem der ikke ved bedre. |
|
|
Det var noget af en påstand. Jeg ved ikke, hvor du handler - men jeg yderst sjældent konfirmander i de Hifi-klubber, hvor jeg har handlet. Samtidig bliver jeg mødt af kompetente medarbejdere, der yder service og er villige til at diskutere prisen - men det afhænger nok af, hvilken butik man går ind i (ligesom med alle andre kæder).
|
|
|
Ok. Jeg var ikke klar over at man kunne prutte om prisen i Hifiklubben. Ved indehaveren også dette, og er de så betrængt at de er nødt til det?? Hvor er det henne??
Kompetente?? Du har vist ikke været i Sønderborg, hvor der er en sådan arrogant .....
at man er klar til at vende om bare han fremtoner, men kan være han er væk nu. Han skulle have været bager, så kunne han have spist det han selv sagde. (det lød ikke som det skulle, men tonen skal bevares). Er over 2 år siden jeg har været der 45 sek.
Han vidste ikke noget som helst og hvad det drejede sig om, undtagen om ham selv, og hvad han syntes. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
kaso Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2005
Status: Offline Indlæg: 959
|
| Sendt: 09 Juni 2006 kl. 11:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd: Jo - ejeren ved det godt - det er ham, jeg har handlet med! 
I nogle situationer har jeg kunnet finde produktet billigere andetsteds - men valgt at få den bedre service hos Hifiklubben. Derfor har jeg - ved at påvise den lavere pris - fået handlet prisen ned - og yderligere fået f.eks. gratis levering (46" fladskærm), men også på mine B&W højtalere har jeg - blot for at være en "god kunde" - fået pæne rabatter.
Har de ikke haft det ønskede produkt hjemme, har jeg fået tilbud om at låne et tilsvarende (eller bedre) indtil de kunne skaffe et eksemplar til mig, ligesom jeg har fået ombyttet en receiver til anden farve - efter mere end 1 måned (der var leveringstid på den sorte, jeg ønskede) - ovenikøbet med ny garantidato. Der har været andre eksempler på god service (også blot ved at observere den behandling andre kunder har fået mens jeg ventede) - så alt i alt vil jeg meget gerne handle dér igen.
Det er trist, at det ikke er samme standard, der holdes i alle butikker - men det gælder nok alle kæder - desværre.
|
| Til top |
|
| |
Kaizers Forum Bruger

Bruger siden: 28 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 487
|
| Sendt: 09 Juni 2006 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror vist alle kan blive enige om at der er stor forskel på servicen i de 24 forskelllige hfk'er (har lige talt  ) Men tråden handler vist om et højtaler sæt til Hr. Carten.. Så hvordan går det, har du været ude at lytte på noget?
|
| Til top |
|
| |