| Forfatter |
|
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
peewee© skrev:
Fiend skrev:
|
Vi kunne også køre den herinde på RBC maner,"rockers by Choice", sådan lidt retro-agtig.....
Vi kunne studere de sublime sekvenser fra "lillebror", "anja fra saxogade", "greatest hits of bamses billedbog". De bedste optagelser vi kan teste vores udstyr med.....
Hey og hvad med jullerup færgeby eller vinterby øster......der sgi fremtid i det.....
|
|
|
det er rigtig, dem kan vi se igen og igen og igen. HOV det gør vi jo også. alt er jo snart genudsendeler.........
|
|
|
Ja men det er sgu da træls at vente 6 månder hvis man glippede et afsnit...... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
dk2000 Forum Bruger

Bruger siden: 17 December 2003
Status: Offline Indlæg: 431
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror i det er gratis at lave tv der sendes over nettet ? Jeg tror ikke der er mange der med ærlighed i stemmen vil kunne sige at de aldrig ser tv. Om det er over en projektor, intenet eller alm. tv er vel underordnet. Hvis vi vil have public service tv i Danmark, må folk betale for det. Folk der har boet i USA vil nok give mig ret i at 100% reklamefinancieret TV ikke er noget man skal ønske sig. Så betal jeres licens med glæde.
|
| Til top |
|
| |
peewee© Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 502
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiend skrev:
peewee© skrev:
Fiend skrev:
|
Vi kunne også køre den herinde på RBC maner,"rockers by Choice", sådan lidt retro-agtig.....
Vi kunne studere de sublime sekvenser fra "lillebror", "anja fra saxogade", "greatest hits of bamses billedbog". De bedste optagelser vi kan teste vores udstyr med.....
Hey og hvad med jullerup færgeby eller vinterby øster......der sgi fremtid i det.....
|
|
|
det er rigtig, dem kan vi se igen og igen og igen. HOV det gør vi jo også. alt er jo snart genudsendeler.........
|
|
|
Ja men det er sgu da træls at vente 6 månder hvis man glippede et afsnit......
|
|
|
det er rigtig, så kan du vil bare sende en mail til dr eller tv2, og bed dem om at sende den pr mail......  __________________ Rotel RSP-1068
2 * eAR202, anden ICE
Avance Signature 8 MK. II
NO SolaWing/
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
McAllan skrev:
Det kan du godt regne med de ikke skal. Vi bliver godt og grundigt tørret bagi. Hidtil har faste partier haft min stemme, men hvis ét har nosser til at love at modarbejde internetskatten samt arbejde for privatisering af DR, så får de min stemme næsten uanset hvad de ellers står for.
|
|
|
Hvis ikke det var fordi selvsamme logik i forvejen får en betragtelig andel af befolkningen til at stemme på DF, så ville jeg være ret fortørnet over sådan en udmelding. Det beviser bare hvad jeg netop har skrevet i den anden tråd om emnet (og hvorfor er det lige vi skal have to sideløbende tråde om det samme, Miju?), så længe udgifterne er gemt væk i en procentsats på lønsedlen, så kan det offentlige slippe afsted med hvad som helst - men hvis det står anført som en udgift i budget-skema'et, så er det pludselig noget HELT andet. Det er usandsynligt irrationelt.
EDIT: Jeg bør lige påpege at jeg i denne sag udtaler mig 100% for min egen personlige regning, og ikke på vegne af firmaet. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |
Frede1977 Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1916
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| JO! for i har jo INTERNET! (ellers var i jo næppe så meget her)
Og medie forliget diktere at alle der her internet men IKKE tv. alligevel skal betale licens fordi i potencielt KAN se tv. over internettet..
|
|
|
Næste gang licens-nissen kommer på uanmeldt besøg her på adressen, bliver han sku bænket foran min 6år gamle bærbare med 128kb forbindelse... hvis han kan se noget der minder om tv på den, betaler jeg licensen på stedet  __________________ AVi ADM9.1 m. subwoofer/Sony MDR F1/Sony X303ES
Panasonic PX71, PS3, ReadyNAS Duo
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger
Bruger siden: 07 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 450
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er også en af de uheldige der bliver ramt af det nye medieforlig. Jeg har ikke fjernsyn men hører derimod meget radio. Også gerne DR. Men hvad med DAB dækningen?. Hvor jeg bor, er der ikke signal! Jeg betaler da radiolicens, så der burde da være et nedslag i prisen til mig!
DR fjernsyn er da en værre gang L...! Genudsendelser og kommunistisk propaganda. Jeg har det ikke godt med, at skulle betale til sådan et foretagende!
En lille fordel jeg kan se er, at man undgår de små skræmmebreve, som DR udsender regelmæssigt, til de få fornuftige mennesker der stædigt holder fast i et liv uden TV! Det fatter de ikke hos DR. Man kan virkelig leve godt uden fjernsyn og alligevel være veloplyst om mange ting!
Jeg fik lige brevet i sidste uge. Er du nu sikker på, at du ikke har fjernsyn?. Du får tre ugers frit lejde! Vores licensinspektør kommer forbi. Kommunistisk ævl! Iøvrigt kan inspektøren ikke komme ind i boligen, hvis han er alene! Husk og se legitimation1
mvh
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremmede skrev:
|
Iøvrigt kan inspektøren ikke komme ind i boligen, hvis han er alene! Husk og se legitimation1
|
|
|
Stod det virkeligt i brevet? Eller hvor har du det fra?
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er meget enig med Fremmede, jeg er også et af de mennesker der ikke har tv, men betaler gerne min radiolicens.
Har også fået det omtalte brev, jeg glæder mig lidt til han kommer, da det kun er 5 mdr. siden jeg solgte mit tv, er det første gang jeg skal prøve at have besøg af ham. __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Medie forliget er helt iorden - selvfølgelig skal dem der bruger internettet til at se TV også betale licens , og er der nogle der bruger internettet uden at se TV på det nå ja så er det bare ærgeligt for dem.
Om ganske få år kan de fleste sikkert se lige så godt TV på internettet som vi andre gør gennem kabel TV og andet idag. __________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
CLIX Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juli 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 838
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
Fremmede skrev:
|
Iøvrigt kan inspektøren ikke komme ind i boligen, hvis han er alene! Husk og se legitimation1
|
|
|
Stod det virkeligt i brevet? Eller hvor har du det fra?
|
|
|
Hvis du har lyst til at se sådan et brev, kan jeg da scanne det ind til dig, og sende det på en PB __________________ Kunstig intelligens kan intet stille op mod naturlig dumhed. Mit link
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep, de er meget grove. De tror virkelig, man er idiot, når ikke man har TV!
DDR, STASI, RØDE PLADS, MOSKVA, NORDKOREA, DR, GEORGE BUSH. Hvilket navn passer ikke i sammenhængen? 
mvh
|
| Til top |
|
| |
tub61 Forum Bruger

Bruger siden: 29 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1089
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
men lav det hele om til en skat for alle så er vi ude over det problem
__________________ BOSE lifestyle35 - Rega planer 25 - Rega Riia
Sennheiser HD650 - Sudgen Headmaster
Denon DCD3560 - Naim NAP140 , Naim NAC72
Audia flight 2 INT + CD 2 - VA Beethoven BG + Velodyne DD12
|
| Til top |
|
| |
Fremmede Lukket konto

|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det med inspektørens adgang til boligen står i loven. DR har en speciel regel med, at de ikke behøver dommerkendelse for at komme ind. Men de skal altid være 2 personer for at kunne komme ind. Det gælder også politiet! Så er de ikke 2, når de kommer. Ja, så lukker jeg min dør!
mvh
|
| Til top |
|
| |
APB1 Forum Bruger

Bruger siden: 05 Marts 2004 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 188
|
| Sendt: 06 Juni 2006 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Føler mig godt og grundigt trådt over tæerne, hvorfor skal Bornholm indgå i den diskution....
For min skyld kunne vi sælge resten af danmark, den har jeg ikke noget at bruge til, er da temmelig træt af at skulle betale til alle jeres motorveje og DSB gid vi kunne slippe for det. __________________ APB1
Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ville ønske at jeg ikke havde tilbragt min værnepligt på Bornholm når man hører den slags
Og så har jeg stadig ikke fattet hvorfor det hedder "solskins øen", det regnede stort set fra jeg kom til at jeg tog hjem (men det var så også fra august til juni).
|
| Til top |
|
| |
FHWac Forum Bruger

Bruger siden: 07 November 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja. Med dette medie forlig kan vi jo ligeså godt betale det over skatten. Der er jo ingen mængde betaling på licens på internettet. Ej heller på brug i luften. Så alle er vel potentielle 24 timers brugere af radio og fjernsyn på en gang. Vi betaler jo også til sygehusene over skatten for vi er vel allesammen potentielle patienter der skal have nye lunger pga rygning. Passiv eller aktiv. Det er vel også de rige der har råd til flere fjernsyn. Licens er bare et legalt gebyr ligesom ejerafgift på biler. Ejerafgift på biler er vel til pga forurening. Man forurener vel ikke hvis man ikke køber brændstof.
Fjern licensen og sæt skatten op. 
|
| Til top |
|
| |
fo2graf1 Forum Bruger

Bruger siden: 21 Marts 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 64
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fremmede skrev:
Jeg er også en af de uheldige der bliver ramt af det nye medieforlig. Jeg har ikke fjernsyn men hører derimod meget radio. Også gerne DR. Men hvad med DAB dækningen?. Hvor jeg bor, er der ikke signal! Jeg betaler da radiolicens, så der burde da være et nedslag i prisen til mig!
DR fjernsyn er da en værre gang L...! Genudsendelser og kommunistisk propaganda. Jeg har det ikke godt med, at skulle betale til sådan et foretagende!
En lille fordel jeg kan se er, at man undgår de små skræmmebreve, som DR udsender regelmæssigt, til de få fornuftige mennesker der stædigt holder fast i et liv uden TV! Det fatter de ikke hos DR. Man kan virkelig leve godt uden fjernsyn og alligevel være veloplyst om mange ting!
Jeg fik lige brevet i sidste uge. Er du nu sikker på, at du ikke har fjernsyn?. Du får tre ugers frit lejde! Vores licensinspektør kommer forbi. Kommunistisk ævl! Iøvrigt kan inspektøren ikke komme ind i boligen, hvis han er alene! Husk og se legitimation1
mvh
|
|
|
Hej Fremmede
Jeg har det nøjagtigt lige sådan. Ingen tv, bare radio og internetforbindelse. Tror sku det fortagende, bliver sku kørt af, nogle gamle KGB folk.
MVH
MVH
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
FHWac skrev:
Fjern licensen og sæt skatten op.  |
|
|
Nej nej, fjern skatten og sæt licensen op
|
| Til top |
|
| |
ubl_ Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 374
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja jeg bruger hellerikke jernbanerne og for den sags skyld cykelstiene..... Har aldrig været på bornholm, så det kan jeg ikke udtale mig om! Total griner debat 
Betal nu bare den licens med glæde!! Jeg gør ihvertfald.
|
| Til top |
|
| |