Emne: Så fik de ram på "jer" / "os" alle! ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
|
Gud forbyde at det en dag skulle ske at alle begyndte at holde fart grænsen eller holdt op med at parkere ulovligt for så ville vi satme stå tilbage med et stort hul i økonomien....
|
|
|
Ja her har du en her der aldrig vil overhold lige det , så helle gå.
Der hvor jeg har shop to gange nu hvor jeg skulle læsse af kom der en P vagt og han øffet løs om der måtte jeg ikke holde , og hver gang har jeg sagt så skriv det da l**t og lad mig læsse af i fred , men om han gjore det , næ , ikke engang en P vagt har nosser til noget i dag .
Selv en kunde slap da jeg sagde noget til ham .
Det var måske lige få de skulle have % også skatte folk ja lad os alle få % for alt også for at stikke folk .
Et kort i en pc eller en bestem ip adresse , nej jeg tro ikke de ved hvad det er , bare et kik på dem der styrer dettte land er en griner , den ene kikke efter små piger den anden drikker ja man kan bliv ved den sidste hans søn smugler nako og før det vil han belær os andre hvordan vi skal tag ansvar for vors børn også kan de sgu ikke engang tale eng og tænke klart når de skal .
Næ lad os tag dem med på en god skovtur og banke lidt hverdag ind i ders små hoveder .
Så alt i alt hvorfor skal vi kun betale 2200kr ? hvorfor ikke bare de sidste 25% der er tilbage , så kan DR da få et stort hus i hver by så alle de gammel mænd kan få styret der løst .
HAHAHA
Dk er er sjovt land nå man tænker lidt over .
Og til hifi4all der kan i se i kan let tag 2000kr om året så kan det måske være i kan sende nogle gode HIFI flimen 
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 00:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis vi nu ser lidt realistiske på det...
Vi betaler alle sammen skat, uden at vi nødvendigvis får noget ud af det. Hvorfor? Fordi vi er et velstandssamfund der dækker for de svage. Når vi bliver gamle har vi muligvis/forhåbentlig en smule nytte af det, om ikke andet har vores forældre det.
Er det ikke lidt det samme med licensen? Det sikrer os en Public Service kanal der sender noget uafhængigt af reklamer, og er det ikke netop dét alle kritikere af hifi-magasiner klager mest over, dvs. aftalt spil og mangel på afhængighed? Herudover byder DR1 og DR2 på reklamefri udsendelser, selv om jeg da også synes at det er dejligt at TV2 formår at holde en søndagsfilm reklamefri.
Jeg synes det er væsentligt mere kvalmende at TV3 sender næsten lige så meget reklame som reelt programmateriale, at alle idéer er købt i udlandet, og at de stadig skal have omkring 3.600 kr. pr. år for deres l**t.
Umiddelbart synes jeg at det er i orden at f.eks. studerende ikke betaler licens, men har man et betalt arbejde, så betaler man også licens, ligesom skat. Flere af mine kammerater har undslået sig indtil nu, og jeg synes det er lækkert at de ikke kan det længere.
Her til aften så jeg Bertelsens Uaktuelle Nyheder, og mage til kvalitets-falde-på-halen skal man da lede længe efter. Manden kunne sikkert godt få et program på et anden - betalings - kanal, men så ville hans kunstneriske frihed være begrænset. I stedet får han lov til at løbe linen fuldt ud, og mon ikke det er derfor han stadig er hos DR2? Det tror jeg.
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
|
Hvis vi nu ser lidt realistiske på det...
Vi betaler alle sammen skat, uden at vi nødvendigvis får noget ud af det. Hvorfor? Fordi vi er et velstandssamfund der dækker for de svage. Når vi bliver gamle har vi muligvis/forhåbentlig en smule nytte af det, om ikke andet har vores forældre det.
Er det ikke lidt det samme med licensen? Det sikrer os en Public Service kanal der sender noget uafhængigt af reklamer, og er det ikke netop dét alle kritikere af hifi-magasiner klager mest over, dvs. aftalt spil og mangel på afhængighed? Herudover byder DR1 og DR2 på reklamefri udsendelser, selv om jeg da også synes at det er dejligt at TV2 formår at holde en søndagsfilm reklamefri.
Jeg synes det er væsentligt mere kvalmende at TV3 sender næsten lige så meget reklame som reelt programmateriale, at alle idéer er købt i udlandet, og at de stadig skal have omkring 3.600 kr. pr. år for deres l**t.
Umiddelbart synes jeg at det er i orden at f.eks. studerende ikke betaler licens, men har man et betalt arbejde, så betaler man også licens, ligesom skat. Flere af mine kammerater har undslået sig indtil nu, og jeg synes det er lækkert at de ikke kan det længere.
Her til aften så jeg Bertelsens Uaktuelle Nyheder, og mage til kvalitets-falde-på-halen skal man da lede længe efter. Manden kunne sikkert godt få et program på et anden - betalings - kanal, men så ville hans kunstneriske frihed være begrænset. I stedet får han lov til at løbe linen fuldt ud, og mon ikke det er derfor han stadig er hos DR2? Det tror jeg.
|
|
|
Ja rigtig nok , jeg synes nu heller vi skal betale for os selv .
Jeg tro ikke der er nogle der vil lide nød , de ville nok få det bedre så kan vi da slippe af med mange af de offlige ansatte der bestemmer hvem der skal have og hvem ikke , og vi andre har lidt flere penge vi kan give til dem vi synes der rigtig har brug for hjælp og ikke alle de nasser der er her i landet .
Bare det at tænke på at vi skal give penge til en der kan sidde og drikke sine sure øl hverdag , og alle dem der ikke laver andet end at sidde heledagen og se tv og de klager og klager over alt , men mange af dem får i hovede og røv .
Når man lige sidder og kikker på det man har betalt igemmen 22år så kunne jeg sidder og nyde resten af mit liv nu og mine børn kunne komme på nogle skoler der kunne klare den opgave de har at lærre dem noget , hvor det hele ikke går op i penge og om at omlægge klasser forbi der er en elev mindre i en klasse (skal lige sige min børn klare sig godt næsten alt for godt , men der er mange andre der ikke gør det og de får ikke meget hjælp .
Måske hårde ord , men man lærre med tiden .
Jeg husker tydlige for en del år siden lige 6 år siden, der var en på mit job hans kone var syg (en af dem der ikke giver at lave noget ) de fik hjælp til alt , da min datte så blev syg i over 8 md og hun var meget syg , fik vi intet jeg måtte sige mit job og passe hende og fik en gæld på en del penge , så taber man alt til dette samfund hvorfor skal jeg så betale til andre ? jeg vil gerne hjælpe andre og gør det også , men jeg vil sgu selv bestemme hvem der skal have mine penge , det skal ikke være en eller anden dum ansat ved det offlige der bestemmer det forbi der er gået mode i at hjælpe lige disse bestemte tyber der giver stemmer .
Næ dk styrer den helt gale vej fortiden .
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 01:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
| Bare det at tænke på at vi skal give penge til en der kan sidde og drikke sine sure øl hverdag , og alle dem der ikke laver andet end at sidde heledagen og se tv og de klager og klager over alt , men mange af dem får i hovede og røv .
Jeg husker tydlige for en del år siden lige 6 år siden, der var en på mit job hans kone var syg (en af dem der ikke giver at lave noget ) de fik hjælp til alt , da min datte så blev syg i over 8 md og hun var meget syg , fik vi intet jeg måtte sige mit job og passe hende og fik en gæld på en del penge , så taber man alt til dette samfund hvorfor skal jeg så betale til andre ? jeg vil gerne hjælpe andre og gør det også , men jeg vil sgu selv bestemme hvem der skal have mine penge , det skal ikke være en eller anden dum ansat ved det offlige der bestemmer det forbi der er gået mode i at hjælpe lige disse bestemte tyber der giver stemmer . |
|
|
Hov hov, jeg sagde ikke at systemet er perfekt 
Jeg hidser mig også op over dem der absolut ikke gider levere en indsats selv om de godt kunne, over dem der skader samfundet fordi de bare ikke kan opføre sig ordentligt, over den stigende kriminalitet. Det største problem vi har er faktisk at systemet ikke er perfekt, men desværre kan vi ikke rigtigt gøre noget ved det, andet end måske på meget lang sigt.
Men licensen, den er da selvskrevet til at blive folkeeje, da de fleste på et eller andet led har adgang til at kunne modtage noget af det der udsendes fra Danmarks Radio. Hvis ikke man ønsker licens må man sørge for at man ikke kan modtage deres udsendelser, så er det i orden at slippe, men hvis blot man zapper forbi deres kanaler, det være sig TV eller radio, så er det licens ved kasse 1! 
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 02:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
jensen skrev:
| Bare det at tænke på at vi skal give penge til en der kan sidde og drikke sine sure øl hverdag , og alle dem der ikke laver andet end at sidde heledagen og se tv og de klager og klager over alt , men mange af dem får i hovede og røv .
Jeg husker tydlige for en del år siden lige 6 år siden, der var en på mit job hans kone var syg (en af dem der ikke giver at lave noget ) de fik hjælp til alt , da min datte så blev syg i over 8 md og hun var meget syg , fik vi intet jeg måtte sige mit job og passe hende og fik en gæld på en del penge , så taber man alt til dette samfund hvorfor skal jeg så betale til andre ? jeg vil gerne hjælpe andre og gør det også , men jeg vil sgu selv bestemme hvem der skal have mine penge , det skal ikke være en eller anden dum ansat ved det offlige der bestemmer det forbi der er gået mode i at hjælpe lige disse bestemte tyber der giver stemmer . |
|
|
Hov hov, jeg sagde ikke at systemet er perfekt 
Jeg hidser mig også op over dem der absolut ikke gider levere en indsats selv om de godt kunne, over dem der skader samfundet fordi de bare ikke kan opføre sig ordentligt, over den stigende kriminalitet. Det største problem vi har er faktisk at systemet ikke er perfekt, men desværre kan vi ikke rigtigt gøre noget ved det, andet end måske på meget lang sigt.
Men licensen, den er da selvskrevet til at blive folkeeje, da de fleste på et eller andet led har adgang til at kunne modtage noget af det der udsendes fra Danmarks Radio. Hvis ikke man ønsker licens må man sørge for at man ikke kan modtage deres udsendelser, så er det i orden at slippe, men hvis blot man zapper forbi deres kanaler, det være sig TV eller radio, så er det licens ved kasse 1! 
|
|
|
Systemet er vel bare som det er , noget er godt at betale til så alle kan få glæde af det , men alt i alt så dur det system vi har nu bare ikke , tro der er rigtig mange der er trætte af og betale til dette samfund så kun hjælper de få der har rigtig brug for hjælp .
Den med licens holder ikke de kan bare kode det .
Hvorfor skal man betale for noget med ikke bruger eller ønsker bare forbi man køber en pc eller har et tv for at bruge sin parpol .
Næ det er en ommer 
|
| Til top |
|
| |
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 06:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er nemlig en om'er! Big time!
Føj! Det er så pinligt, at det er lige før jeg skal have brækspanden frem.
Jeg har heller ikke TV, og skal ikke have det igen før, at vi selv kan vælge hvilke kanaler vi vil se, og dermed betale for. Jeg synes det er grotesk, at man skal betale ca. 4600 kr. om året (Licens + Den store pakke fra TDC eller Stofa) for at se f.eks. Discovery og MTV.
Underligt at et så "rødt" et forlig ser dagens lys i en liberal regeringsperiode??? Især når brugerbetaling er er regeringens cum-shot-que-number-one, fatter jeg ikke hvad de har gang i?
I stedet for at bruge energi og tid på at være efter dem, som har computer og radio, skulle de bruge deres tid på at smide nogle af dem, som virkelig koster os mange penge, ud af landet. Men næh nej, det ville jo vække ramaskrig i udlandet, så det tør vi ikke. Men ikke destro mindre ville det være det rigtige at gøre, for her er der virkelig tale om folk, som koster samfundet penge, og ikke bidrager til at holde gang i det maskineri, vi kalder velfærdssamfundet. Vi kunne jo starte med Abu Laban og Ahmed Akkari - jeg betaler glædeligt til deres hjemrejse!
Alternativt kunne de skære i licens-budgetet, så der ikke var råd til genudsendelser 
Folk er begyndt at samle underskrifter ind for at få stoppe internetlicensen, men det sker der jo ikke noget ved. Næh kig på muslimerne. Vold er åbenbart det eneste der virker i en demokratisk verden. Vi må til at på gaden og smadre bygninger og brænde flag af, før vi får vores budskab frem. Så forsvinder både internetlicensen og vi får med garanti også en undskyldning. 
Problemet er, at folk har penge nok, så de forbliver passive. De råber lidt op, og så går det hele i sig selv igen - som sædvanligt!
Men, det er virkelig flot klaret, Brian! Må du blive massevoldtaget eller tævet til døde af en flok hashsælgere, så er min dag reddet!
Føj! Nu må jeg have fat i brækspanden
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 07:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
|
Ja, det er nemlig en om'er! Big time!
Føj! Det er så pinligt, at det er lige før jeg skal have brækspanden frem.
Jeg har heller ikke TV, og skal ikke have det igen før, at vi selv kan vælge hvilke kanaler vi vil se, og dermed betale for. Jeg synes det er grotesk, at man skal betale ca. 4600 kr. om året (Licens + Den store pakke fra TDC eller Stofa) for at se f.eks. Discovery og MTV.
Underligt at et så "rødt" et forlig ser dagens lys i en liberal regeringsperiode??? Især når brugerbetaling er er regeringens cum-shot-que-number-one, fatter jeg ikke hvad de har gang i?
I stedet for at bruge energi og tid på at være efter dem, som har computer og radio, skulle de bruge deres tid på at smide nogle af dem, som virkelig koster os mange penge, ud af landet. Men næh nej, det ville jo vække ramaskrig i udlandet, så det tør vi ikke. Men ikke destro mindre ville det være det rigtige at gøre, for her er der virkelig tale om folk, som koster samfundet penge, og ikke bidrager til at holde gang i det maskineri, vi kalder velfærdssamfundet. Vi kunne jo starte med Abu Laban og Ahmed Akkari - jeg betaler glædeligt til deres hjemrejse!
Alternativt kunne de skære i licens-budgetet, så der ikke var råd til genudsendelser 
Folk er begyndt at samle underskrifter ind for at få stoppe internetlicensen, men det sker der jo ikke noget ved. Næh kig på muslimerne. Vold er åbenbart det eneste der virker i en demokratisk verden. Vi må til at på gaden og smadre bygninger og brænde flag af, før vi får vores budskab frem. Så forsvinder både internetlicensen og vi får med garanti også en undskyldning. 
Problemet er, at folk har penge nok, så de forbliver passive. De råber lidt op, og så går det hele i sig selv igen - som sædvanligt!
Men, det er virkelig flot klaret, Brian! Må du blive massevoldtaget eller tævet til døde af en flok hashsælgere, så er min dag reddet!
Føj! Nu må jeg have fat i brækspanden
|
|
|

Det kan ikke siges bedre , især det sidste ja gid det ville ske .
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 07:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
Fik da 15 gode år uden licens!! hvor der så tilgengæld var råd til parabol tv. |
|
|
Flot så skal du da ha´ en medalje! . Eller også skulle du skydes med lunken abel**t! Så skal vi andre betale mere i licens for at du kan køre på frihjul!
|
| Til top |
|
| |
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 07:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
David må ikke opfordre til vold og voldtægt, fy! (Bed ikke de andre om noget, du lige så godt kan gøre selv!) 
Den engelske forfatter (og videnskabsmand i politik og historie) Cyril Northcote Parkinson havde den helt rette forståelse af samfundets bureaukratiske/teknokratiske organisation!
Han skrev i 1960´erne (nogen hævder i 1957?) i satireform "værket" Parkinsons law and other studies. De fleste har vel hørt om Parkinson 1. og 2. lov. Fortolkningerne er mange; led selv på nettet og bliv klogere!
http://www.netprofessor.dk/artikler.asp?id=1601 er bare en af fortolkningerne!
http://www.jernesalt.dk/inspir05.asp og en mere (næsten nederst på siden).
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 08:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
David skrev:
| Føj! Nu må jeg have fat i brækspanden |
|
|

Det kan ikke siges bedre , især det sidste ja gid det ville ske . |
|
|

|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 31 Oktober 2003 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 2652
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
MaltheK skrev:
|
Hvis Danmark solgte Bornholm til svenskerne, kunne vi måske slippe for at betale licens i en mindre årrække?
Spøg til side... Kan da godt se at det kan være lidt unfair, men synes det da er lidt vildt at man kan hidse sig så meget op over det...
Ta' en tur til Basra, Irak en måneds tid og kom så tilbage til DK. Det skal nok bringe tingene lidt i perspektiv, miju...
|
|
|
Hvis de solgte Bornholm til Svenskerne??? det ville vi her over nok kun få det bedre af!?...
Eller vi sku løsrive os helt! beregninger viser at vi som visse andre ø'r kunne klare os meget bedre selv og uden tilskud fra resten af landet hvis vi lavede et frihandelse og nul stats skatte område her!... såååå kom ikke her !.. 
Irak!??? Been there!! so what!??
Det gør ikke tvangs tv licens bedre af DEN! grund!
Jeg sage ikke at var mod alm. skat mm. til at opretholde et fornuftigt velfærdssamfund.. (selv om jeg mener at de kr. vi betaler her administreres totalt ude i "skoven" af en flok nar røve, der netop er ved at skyde vores velfærdssamfund i sænk, trods en formidabel fin økonomi pt. )
Fordi de har det elendigt ude i verden, (eks. Irak og Afganistan mmf..) betyderdet ikke at jeg er jublende glad over at blive taget i røven for flere og flere penge for l**t jeg ikke selv har valgt!...
De kan indføre samme system som Canal Digital & Viasat!... (så får vi at se hvor meget l**t de kan slippe afsted med at lave og sende til folk og stadig få penge for det!?)
Jeg er mod TVANG af en HVER ART!!.. det er DET! der her bringer mit pis i kog!...
Så du kan godt stoppe den der med hvordan de har det åååh så elendigt "der ude" og vi har det så p***e godt her hjemme, så vi skal bare smile og være glade og slippe slanterne til de svinehunde på Christiansborgs diktatoriske påhit!... NOOT!!!.. DET GØR VI I UHØRT GRAD GENNEM SKATTER OG AFGIFTER I FORVEJEN! (mere end noget andet land i verden) så man må spørge HVORNÅR ER NOK??
mvh.
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
shras Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2004 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 1007
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 08:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| Jeg har internet og har også tv. og betaler (ikke med glæde) licens!... (hvad jeg blev tvunget til da vi flyttede og fik en add. der ikke kunne være så relativ skjult for "licens kontoret" som tidligere..
Fik da 15 gode år uden licens!!  |
|
|
Jeg stemmer for at du betaler dobbelt licens de næste 15 år...    __________________ MVH Søren
Sonus faber Club International
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 08:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
lars37 skrev:
|
Hvis vi alle skulle betale til netop det, der havde ens interesse, gavnede sig selv eller sine nærmeste, så ville mange institutioner i dette samfund bortfalde. Bornholm, som er et økonomisk hul i jorden, (ja fordi vi er en ydderkant der ikke kan bruges til en skid som tingene er nu!!) som resten af Danmark betaler til, er et af dem.
Beregninger viser at vi som visse andre ø'r kunne klare os meget bedre selv og uden tilskud fra resten af landet hvis vi lavede et frihandelse og nul stats skatte område her!...og blev nærmest selvstendige på samme måde som eks. Gørnland....... såååå kom ikke her !..
Jeg betaler min licens med glæde - og jeg betaler også gerne til at holde Bornholm i gang!!
Det behøver du faktisk som sagt ikke!.. vi kunne godt klare os selv hvis hundehovedderne på Christiansborg ville lade os.. (og deres lakajer og medløbere her over)
Har været i USA, hvor alt er reklamefinansieret.
Der er sgu da lidt for en hver smag!!! hvad er der galt i DET???... der har jeg også været en del! so what!?? det er da cool!!
Efter sådan en oplevelse er jeg blot blevet endnu mere glad for at betale til licens.
Prøv at forestille jeg, at vi kun kunne se tv-kanaler som TV3 eller TVDanmark, som stort set kun sender hjernetomme udsendelse om bl.a nye trends hos forkælede husmødre og lignende udsendelser. Det ville være synd og skam.
Hvorfor DET??? lad Kultur eliten betale for deres gøjl!..
Eller prøv at lytte til de mange reklamefinansierede radiostationer som f.eks. 100FM med tåbelige studieværter og den evige hjernedøde top 20 musik.
???? hvad er der galt med 100 FM! de høre jeg da meget! sammen med the Voice og Cool Fm ...
Hvor ville livet dog være overfladisk og tomt. neeee.... ik for mig!!..
Det handler i bund og grund om at værdsætte kvalitet fremfor kvantitet.
Hvis du syntes så må du sgu da bare til lommerne!
for hvis du vil ha det du kalder "kvalitet" så må DU! betale den REELLE! pris! SELV! (sammen med de andre der vil DET!) ellers må du sgu undvære! efter MIN mening!!
Lars |
|
|
__________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 08:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
dk2000 skrev:
|
Tror i det er gratis at lave tv der sendes over nettet ? Jeg tror ikke der er mange der med ærlighed i stemmen vil kunne sige at de aldrig ser tv. Om det er over en projektor, intenet eller alm. tv er vel underordnet. Hvis vi vil have public service tv i Danmark, må folk betale for det. Folk der har boet i USA vil nok give mig ret i at 100% reklamefinancieret TV ikke er noget man skal ønske sig. Så betal jeres licens med glæde.
|
|
|
NEJ!!!! TVANG er ulækkert!...
JEG! vil ikke betale for noget jeg ikke bruger!.. og hvis jeg bruger LIDT! af det ønsker jeg KUN at betele for lige det og den mængde jeg bruger / ser!.. no more no less!!
Og jeg kunne sgu ikke finde på at se tv over nettet!... hvad skulle jeg det for??? hvis jeg vil se tv gør jeg det på et TV!...
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
miju Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
miju skrev:
Fik da 15 gode år uden licens!! hvor der så tilgengæld var råd til parabol tv. |
|
|
Flot så skal du da ha´ en medalje! . Eller også skulle du skydes med lunken abel**t! Så skal vi andre betale mere i licens for at du kan køre på frihjul!
|
|
|
Frihjul????????????? NOOT!
Neee... ingen er blevet snydt! den smule dr og tv2 jeg har set i de 15 år er REELT! betalt løbet af de her to år jeg har betalt licens... fra nu af betaler jeg voldsom OVERPRIS!!... ØV!!...
Sådan ser JEG på det!...
Jeg har betalt FORMUER! til Canal Digital & Viasat! samt Videoer & DVD'r.. og har DER! fået VALUTA FOR PENGENE! her har jeg fået det jeg ville / gad at se!!, og ikke mindst når jeg ville se det!.. de dage er slut!..
mvh. __________________ M.
|
| Til top |
|
| |
TapeConnection Lukket konto

Lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 30 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 4163
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
| Herudover byder DR1 og DR2 på reklamefri udsendelser, selv om jeg da også synes at det er dejligt at TV2 formår at holde en søndagsfilm reklamefri. |
|
|
Tro mig, hvis de kunne få lov ville TV2 også afbryde udsendelserne med reklamer! De har kæmpet _længe_ for at få lovgivningen ændret på det punkt. __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Otto, TC skrev:
Kim Petersen skrev:
| Herudover byder DR1 og DR2 på reklamefri udsendelser, selv om jeg da også synes at det er dejligt at TV2 formår at holde en søndagsfilm reklamefri. |
|
|
Tro mig, hvis de kunne få lov ville TV2 også afbryde udsendelserne med reklamer! De har kæmpet _længe_ for at få lovgivningen ændret på det punkt. |
|
|
Og dejligt at de ikke får lov. I den tid jeg havde TV3 o.l. var jeg ved at kaste fjernbetjeningen efter fjernsynet hver gang de stupide reklameblokke dukkede op. Hvis ikke vi kan "beskytte" os selv er det nu dejligt at der er plads i lovgivningen til det.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| De kan indføre samme system som Canal Digital & Viasat!... (så får vi at se hvor meget l**t de kan slippe afsted med at lave og sende til folk og stadig få penge for det!?) |
|
|
Ja for TV Danmark og TV3 laver jo _klart_ bedre tv end DR og TV2...[/QUOTE] __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
miju skrev:
| Neee... ingen er blevet snydt! den smule dr og tv2 jeg har set i de 15 år er REELT! betalt løbet af de her to år jeg har betalt licens... fra nu af betaler jeg voldsom OVERPRIS!!... ØV!!...
Sådan ser JEG på det!... |
|
|
Dvs. vi skal alle sammen bare bryde lovgivningen på de områder vi er uenige i? __________________ Mvh. TC
www.tapeconnection.dk
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 09:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
|
David må ikke opfordre til vold og voldtægt, fy! (Bed ikke de andre om noget, du lige så godt kan gøre selv!) 
|
|
|
Ja , eller kan han betale sig til det .
Man kan nok købe en hel voldspakke til lav pris i polen 
|
| Til top |
|
| |
|
|
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|