| Forfatter |
|
Makrelsalat Forum Bruger

Bruger siden: 12 Maj 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 992
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pagh skrev:
Jeg bor ogs� i lejlighed, og k�rer efter det princip der hedder; larmer de, kan jeg ogs� larme.
Selvf�lgelig skal man respektere ens naboer, men man skal ogs� have lov at leve. Mine naboer larmer ogs� indimellem, specielt min overbo, han spiller vidst tit skydespil, ogs� ud p� natten. Kan sagtens h�re hans larm, men det er ikke noget vildt. Hvis jeg lader v�re med at brokke mig over hans larm, s� g�r jeg udfra at han ogs� holder k�ft med mit, hvis ikke skal jeg nok f� sagt noget til ham.
Igen, det er en del af livet ved at bo i lejlighed. Jeg er ihvertfald glad for at jeg ikke har nogle gamle mennesker som naboer, det har jeg pr�vet, det er skide tr�ls....den mindste larm, og s� rammer hammeren v�ggen i en helveds fart. :-( |
|
|
Det er jo fordi at de ikke hører alle de lyser toner, så de tror det er et sympfoniorkestrer kun bestående af kontrabasser som spiller i din lejlighed!  __________________ Med venlig hilsen
Rasmus
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
tak for svarene alle jer. hun er en sild så, mææn ha ha jeg er ikke rigtig til duller, så jeg nøjes nok med at byde henne velkommen og ta lidt hensyn fremover  nu vil jeg ud på terrassen og lufte min blege mave
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 16:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:
tak for svarene alle jer. hun er en sild så, mææn ha ha jeg er ikke rigtig til duller, så jeg nøjes nok med at byde henne velkommen og ta lidt hensyn fremover |
|
|
Det lyder fornuftigt, jeg fortryder stadig at jeg ikke har gjort det samme med mine naboer igennem tiden.
Carstong skrev:
nu vil jeg ud på terrassen og lufte min blege mave |
|
|
I am blind! Blind I tell ya' Kan være din nye nabo hellere vil undgå det isf. musikken, så har du et pressionsmiddel 
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 17:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
I am blind! Blind I tell ya' Kan være din nye nabo hellere vil undgå det isf. musikken, så har du et pressionsmiddel 
der røj enmnet da vist af sporet 
|
| Til top |
|
| |
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 17:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Elsk med hende til lyden af musik  .
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Både min nabo og overbo spiller højt, faktisk så højt mine vinduer klaprer.....de har vist begge et alkoholproblem og har begge to truet med tæsk fordi jeg har bedt dem skrue ned....
Min overbo bliver forhåbentlig snart smidt ud da han ikke ved hvordan man skruer ned.....Jeg er selv lige flyttet hertil for at få fred fra en tidligere underbo som hyggede sig med at irritere mig med hans skønsang......han lød desvære lidt uafstemt...... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 17:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dr. Lyd skrev:
Elsk med hende til lyden af musik . |
|
|
det tror jeg ikke der blir noget af 
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 18:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiend skrev:
|
Både min nabo og overbo spiller højt, faktisk så højt mine vinduer klaprer.....de har vist begge et alkoholproblem og har begge to truet med tæsk fordi jeg har bedt dem skrue ned....
Min overbo bliver forhåbentlig snart smidt ud da han ikke ved hvordan man skruer ned.....Jeg er selv lige flyttet hertil for at få fred fra en tidligere underbo som hyggede sig med at irritere mig med hans skønsang......han lød desvære lidt uafstemt......
|
|
|
gi aldrig op 

|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 19:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiend skrev:
Både min nabo og overbo spiller højt, faktisk så højt mine vinduer klaprer.....de har vist begge et alkoholproblem og har begge to truet med tæsk fordi jeg har bedt dem skrue ned.... |
|
|
Puha! Jeg må sige at du i sandhed er noget værre på den end jeg er og har været. Fuld medfølelse herfra, hold dig munter trods omgivelserne!
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
hva med at hører hende hvordan hun har det med højt musik, ?
og så hør hende om der er tidspunkter hvor hun kan acceptere du spiller lidt vildt __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak tak, jeg prøver på at det ikke påvirker mig så meget.....men alkoholikere kan dælme være nogle egoistiske svin....
Jeg har intet imod lidt støj fra omgivelserne og er opvokset med værelse lige ud til min gamle bys mest trafikerede vej i en forstad til Århus..... -så jeg ved når et anlæg lyder realistisk når vennerne fremviser speed 1-2... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6646
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Carstong skrev:
tak for svarene alle jer. hun er en sild så, mææn ha ha jeg er ikke rigtig til duller, så jeg nøjes nok med at byde henne velkommen og ta lidt hensyn fremover nu vil jeg ud på terrassen og lufte min blege mave |
|
|
HAHAHA du er for god .
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
jensen skrev:
Carstong skrev:
tak for svarene alle jer. hun er en sild så, mææn ha ha jeg er ikke rigtig til duller, så jeg nøjes nok med at byde henne velkommen og ta lidt hensyn fremover nu vil jeg ud på terrassen og lufte min blege mave |
|
|
HAHAHA du er for god .
|
|
|
nej jeg vil bare gerne blive boende, og jeg skal nok få hørt det musik jeg har brug for
|
| Til top |
|
| |
Claus.petersen Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 25 Oktober 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 390
|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 20:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg flyttede ind in min nuværende lejlighed en lørdag. Om mandagen stod 3 sæt pensionister og bankede på min dør og det var ikke for at byde mig velkommen.
Don't f**k with senior citizens. __________________ /Claus
May the Horse be with you...
Mit Anlæg
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus.petersen skrev:
Jeg flyttede ind in min nuværende lejlighed en lørdag. Om mandagen stod 3 sæt pensionister og bankede på min dør og det var ikke for at byde mig velkommen.
Don't f**k with senior citizens. |
|
|

Der er nu ikke noget som sure gamle mennesker. Jeg havde også en gammel genbo engang, hun stod og bankede på terrassedøren, da havde jeg en meget lille forstærker som ikke kunne spille højt
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 21:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er nærmest blevet en national sport at brokke sig, i stedet for skulle folk nogen gange lære at passe sig selv, der er alt for mange som lever i så små værdener at de ikke har andet at gå op i end hva andre gør og ikke gør, i stedet for skulle folk prøve at se på hva de kan lave bedre, jeg fejer kun for min egen dør
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he he....Carstong, du skulle nok bare have spillet noget Richard ragnvald, Vikingarne, Lis & Per eller dansk toppen....
Jeg kan godt tåle lidt larm af og til men ikke så meget at jeg ikke kan holde ud at være i lejligheden. At kunne høre folk grine og morer sig kan jo gøre en glad frem for at blive truet af nogle som kun går op i at finde de billigste øl og bare drikke dagen lang og bare irritere andre grænseløst.... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 21:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fiend skrev:
|
He he he....Carstong, du skulle nok bare have spillet noget Richard ragnvald, Vikingarne, Lis & Per eller dansk toppen....
Jeg kan godt tåle lidt larm af og til men ikke så meget at jeg ikke kan holde ud at være i lejligheden. At kunne høre folk grine og morer sig kan jo gøre en glad frem for at blive truet af nogle som kun går op i at finde de billigste øl og bare drikke dagen lang og bare irritere andre grænseløst....
|
|
|
jeg er livsnyder og værken ryger eller drikker, jeg syndes bare alt idag skal være så pænt. Jeg går Meget op i Hifi og syndes det er kvalitetstid at høre godt musik
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

|
| Sendt: 07 Juni 2006 kl. 23:08 | IP-adresse registreret
|
|