Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Sær fætter. Det med hifi og aussie tøj siger mig et eller andet? Fra High Fidelity?
Hehe, her rammer han plet:
"Bare det, at denne verdens Toftdahl-er og andre kan kloge sig på utallige områder samtidigt med, at de i andre dybdeborende sammenhænge bedriver sammenlignende original forskning på diverse obskure audiokomponenter i stor hemmelighed fortæller vel, at det ultimative statusgivende tidsspilde er nået"
Mvh.
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Vi har da haft en tester her på sitet, der både testede på et hemmeligt anlæg, men også med hemmelig musik.  Det var sgu festlige tider.
|
Til top |
|
|
mammon Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Poul..
|
Til top |
|
|
Lindemose Forum Bruger

Bruger siden: 15 Marts 2004
Status: Offline Indlæg: 19
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 19:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Han er da FOR sej....
Jeg handler der naeste gang, uden tvivl....
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
"Bare det, at denne verdens Toftdahl-er og andre kan kloge sig på utallige områder samtidigt med, at de i andre dybdeborende sammenhænge bedriver sammenlignende original forskning på diverse obskure audiokomponenter i stor hemmelighed fortæller vel, at det ultimative statusgivende tidsspilde er nået" |
|
|
Netop sådan en udgydelse er vel årsagen til at Poul ikke lægger sine meninger her i forummet, for det ville han ikke få lov til 
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu
Det handler ikke om at kloge sig, det handler forhåbentligt om erfaringer, ellers håber jeg da ikke folk sidder og deltager bredt i forum. Denne gang tror jeg det var dig der klogede dig lidt, om noget du ikke har en hylende pruts indsigt i - undskyld.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Ronin Branchemedlem

Lyd og Billed Vodskov
Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 7537
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og så tager i den lige med ro inden det begynder at blive grimt igen, ik´? TAK  __________________ Watching "Full House" with the Olsen-twins feels like having a heart attack in slow motion!!
|
Til top |
|
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Milu
Det handler ikke om at kloge sig, det handler forhåbentligt om erfaringer, ellers håber jeg da ikke folk sidder og udtaler sig i forum.Denne gang tror jeg det var dig der klogede dig lidt, om noget du ikke har en hylende pruts indsigt i - undskyld.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl |
|
|
Der er jo nogle personer der godt kan være lidt trættende at "høre" på...Ik'?
Mvh.
|
Til top |
|
|
jazzman Udelukket fra forum

Sven tager en pause!
Bruger siden: 07 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 3787
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahls "erfaringer" kender vi godt. Det er IKKE det, det handler om. Det er viden. Det er ikke det samme.
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu
Jeg giver dig ret, men det er nu mest dem der bare sidder og skriver, uden selv at have deltaget i ret meget, og så dem der udtaler sig om noget de ikke har indsigt i, men tror på guruer og hattemagere.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 21:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jazzmann
Nej vi ved godt at det ikke handler om erfaring eller viden for dig, det er ret synligt.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Hurtig Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3070
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
He he he... Mange kan ikke tage ham alvorlig, fordi han ofte rammer lige der hvor det gør ondt. Derfor vil folk hellere tage afstand, i stedet for at konfrontere sig selv med at han måske har lidt ret. At han så måske har en lidt speciel måde at sige tingene på... Tjaaaee... det har jeg jo også somme tider selv   
Men kan vi ikke droppe dette emne. Vi bliver ALDRIG enige alligevel, og folk kan ikke finde ud af at tale i en sober tone i den slags tråde. __________________ Keine Hexerei, Nur Behändigkeit
Nuværende setup: SONY CDP-X303ES (Drev), DIYDAC, DOXA 012 (Pre), DOXA 70B SE mod.(Power), DALI Grand DIVA
|
Til top |
|
|
mammon Lukket konto

Konto lukket efter brugers eget ønske
Bruger siden: 08 April 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 169
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle
Jeg har patent på sandheden! Jeg erklærer videnskabens love ude af drift i dette fora.
For de der udtrykker interesse kan jeg fortælle en historie om hvordan undertegnede og andre humanister har fået staten Texas til at anvende Nordost kabler til den elektriske stol; for en renere død.
Vi har selv testet kablet på vores hjerner, som nu er nedsmeltede og derfor er yderst letpåvirkelige. Nu da vi har overstået dette arbejde mangler vi noget nyt at tro på, nogle forslag?
Med venlig hilsen
L. Ron Hubbard
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hurtig
Jeg personligt ikke afstand fra ham, det synes jeg ikke der er nogen grund til, bestemt ikke. Derimod kan jeg godt have en mening om det og hans laden og gøren, idet han har kastet sig ud i at åbne debatten. Derudover kan man så modsat spørge sig selv, om der er grund til at ophøje ham eller andre til vorherre. Hans indlæg eller snarere udlægninger synes måske rammende, der tror jeg bare de rammer ham selv - da det ikke rigtigt synes at ramme nogen andre. Det meste han skriver er jo noget forholdsvis harmløst og indholdsløst snakken - reelt uden særligt indhold i den brede HiFi debat. Han har sin egen personlighed og meninger om det hele, det er dæleme fint nok for mig, det skal der absolut være plads til, men kalder han ikke selv sammen til rivegildet.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo hvorfor ikke, jeg tror på at mennesket er det største vrøvlehoved der findes
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford skrev:
jensen skrev:
Manden er nok bare sur over han ikke få mere at den kage han har spist af i mange år .
|
|
|
Halløj i stuen.
Jeg kan dybest set kun grine (eller tude) over den flok forfænglige kor af grædekoner som bor i dette forum. Det er ganske enkelt tarveligt at hakke efter en mand som intet har gjort. Jeg kan kun undre mig over hvad målet med at hænge andre ud på egentlig skal gavne. Man skulle tro foldbold VM var mere spændende end at høvle Poul igennem grædekonernes konsenciusklub? Det er sku ikke ok, det burde stoppe nu Kenneth, og det er længe siden.
VA-Jensen; Du burde måske heller ikke vifte med baneren, man skulle tro du var klogere. I det mindste har Poul ikke travlt med at sælge sine varer med og uden kvittering, ud af fordøren og nogle gange bagdøren. Nogle har fået mere end deres bid af kagen og lader skatteborgerne betale Jensen. Du kan udtale dig om Pouls økonimi når du ved noget. Jeg mener forsat du er utroværdig, og det bekræfter du ligesom selv.
Mvh
Peter
|
|
|
Ja, man kunne jo spørge Poul om hvad formålet er med at hænge andre ud? Så vidt jeg ved, lagde han selv ud med at sætte navne på folk. Og jeg mener ikke at vi hænger ham ud, tværtimod giver vi ham en ordentlig gang ekstra reklame... Han er nok ikke sur...
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
mammon
Jeg havde overset du er videnskaben, det er jeg ked af - men er videnskaben, de troende og referencer til den elektriske stol nu også blevet garant for god lyd.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford
Jeg er enig med dig, man kan godt kommentere hans gøren og laden på en rimelig måde, men nu har han selv åbnet ballet denne Poul, og ikke helt så uskyldigt som man umiddelbart ønsker at få det til at fremstå, derfor må man også acceptere at det bliver modsvaret - men selvfølgelig på en rimelig måde.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ronin skrev:
Og så tager i den lige med ro inden det begynder at blive grimt igen, ik´? TAK  |
|
|
Vi tager den lige én gang til for Prins Knud 
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvorfor er Bradfords indlæg slettet? Hvorfor denne censur?!
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|