Forfatter |
|
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 22:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Hvorfor er Bradfords indlæg slettet? Hvorfor denne censur?! |
|
|
Tag et kik på retningslinierne for forum.
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 23:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
AM-E skrev:
|
|
Tag et kik på retningslinierne for forum. |
|
|
Så må du på overarbejde, hvis din opgave er at holde stien rent - jeg har da set værre tilsvininger herinde end dette. En decideret tilsvining vil jeg ikke en gang kalde det  __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 23:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kom videre - det er ikke det tråden handler om. Skriv privat, AM-E
|
Til top |
|
|
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poul er da en smuk mand!
Han betræder nogle af de lidt ømme punkter i vores allesammens hobby; HIFI.
Det gør sgu da ondt at få kritik, men omvendt er det jo den slags
modstand der på længere sigt provokere til forbedringer og måske lidt
mindre indespist tankegang.
At man måske stiller lidt flere spørgsmålstegn til alle de ukritiske rygklappere og medløbere.
Bare det faktum at folk bruger en masse tid på at opfinde grunde til at
andre kan have anderledes holdning end dem selv. Det er nok fordi
manden er sur, eller at han er misundelig, eller at han har tabt penge.
Men måske har manden bare en anden vinkel og holdning? næ nej det er
ikke det, for vi i rygklapperklubben har nemlig ret og Poul er forkert
på den. Næ du forklaringen er jo nok den som Jensen i sin utrolige
visdom har fremtryllet
Om ikke andet har Poul fået sat sin forretning på landkortet, helt
gratis. Har på ganske kort tid skaffet sig en utrolig mængde
opmærksomhed, et par medløbere, nogle kritikere + en masse debat.
Og hvem giver ham al den opmærksomhed, det er alle dem der bliver
provokeret at han tør ha en anden holdning til tingene.
Jeg er sgu ikke enig i alt det Poul står for, men han er sgu fed nok!
Men jeg respektere hans meninger, de er ihvertfald hans egne og han er
ikke bange for at sige dem!
godnat
|
Til top |
|
|
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
Sendt: 12 Juni 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alex E Nielsen skrev:
AM-E skrev:
|
|
Tag et kik på retningslinierne for forum. |
|
|
Jeg kan heller ikke se hvorfor? Men hvad, det er jo jeres forum og i bestemmer!
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Haha....det her er simpelthen for herlig læsning!  ....tak for et godt grin!
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 02:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Milu
Jeg giver dig ret, men det er nu mest dem der bare sidder og skriver, uden selv at have deltaget i ret meget, og så dem der udtaler sig om noget de ikke har indsigt i, men tror på guruer og hattemagere.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Lige præcis sådan er der måske mange der tænker om dig.
Og inden du næste gang poster et indlæg med så nedgørende en betydning med virkning som spredehagl mod alle i dette forum, så overvej lige præcis dette een gang til inden du trykker på "send" 
Vi er alle på vores individuelle niveau indenfor vore hobby men DU aner netop ikke noget som helst om hvilket stadie andre er på.
Når du så ytrer dig som ovenstående så fremstår du simpelthen narcissistisk og det er til at få kvalme af.
Er det her et mønster ...............for hvilken årsag ligger der ellers til grund for at Poul har spottet dig og at jeg empatiserer med ham?
Alle I andre må altså meget undskylde men det her måtte jeg simpelthen af med. 
"dolph"
|
Til top |
|
|
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 07:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Interessant diskussion.
|
Til top |
|
|
prse Forum Bruger

Bruger siden: 15 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 918
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror på det er sundt at komme ud med tingene....
|
Til top |
|
|
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 12:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
prse skrev:
Jeg tror på det er sundt at komme ud med tingene.... |
|
|
Så må folk herinde da være på fuldt niveau med elite-atleter 
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
Til top |
|
|
Bradman Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1091
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 12:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej..
Kenneths censor fortælles vel det hele uden jeg skal gå i detaljer. Det er åbenbart lettere at slette folks tråde end at forholde sig til hele tråden starter med en sviner. Så jeg må grine lidt af det, fastholde min holdning til troværdighed og utroværdighed. Hvad angår Kenneth, så kan selv en god admin (og ejer uden kommicielle interesser) blive ramt af sommervarmen. Det kunne være sjovt hvis jeg blev slettet som bruger efter at skrevet mig frem til status som "Superbruger". Næ, der er god plads til selvreflektion...og det er ikke mig jeg mener. En epilogisk tanke er; tænk hvis Poul var annoncør, ville redaktion så tillade svineren?
Cheers
Peter Bradford __________________ NSR/Gianelli - two stroke retro
|
Til top |
|
|
jensen Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi
Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 6645
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan nu ikke se det store problem i det han skriver , så længe han ikke bliver personlig .
Bare tænk indefor politik hvordan nogle er , så hvorfor ikke indefor hifi også .
Eller prøv at læs på de forums der handler om computer uf da .
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bradford skrev:
En epilogisk tanke er; tænk hvis Poul var annoncør, ville redaktion så tillade svineren?
|
|
|
Tjaeh, HFK & Scala har da annonceret en del, og jeg mener nok at de har fået på munden nogle gange..
Som jeg læser Pouls skriverier, er det vel lidt i stil med at sige: Der bruges for meget tid på petitesser, og for lidt på at nyde hobbyen - og det vil jeg da umiddelbart give ham ret i. At det så bringer så mange folks pis i kog, kan jo friste én til at sige "ingen røg uden ild"
Men husk nu at det ikke er Poul der bringer skriverierne herover - han holder sig til sit lille hjørne af www.
Nyd vejret!
Søren
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
niklasthedolphi
Spar mig for dit opblæste skidt, du skriver den ene bølge af skidt efter den anden, fortsæt du bare din sejltur ud i det store ingenting - jeg tager mig ikke så meget af den skrivende "bærme" her, jeg forholder mig ret meget mere til dem jeg arbejder sammen med.
Derudover: Hvor er du dog ynkelig hver gang du går agurk og efterfølgende - undskyld alle andre. Det grænser jo til det mest tåbelige og latterlige på et barns niveau, hvergang du ikkke kan styre dig, og kaster den slags tåbeligheder ud i forum.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|
David Forum Bruger

Bruger siden: 06 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 968
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
*lol* Han er sku' herlig, ham Poul!
Jeg synes ugens emne er meget relevant - hvorfor laver folk eller de her "Fragtmanden kom igen" og "gæt hvad der er i kassen" -tråde? Selvfølgelig er det noget i stil med "min-tissemand-er-større-end-din", ligesom når cabrioleten og Harleyen skal luftes søndag eftermiddag. Blær, status, bling-bling - kald det hvad du vil.
Da dyrt hifi i almindelighed ikke er acceptereet som statussymbol (udover B&O, men kan man kalde B&O, hifi?), må folk søge opmærksomeden, der hvor de kan få den - hos alle de andre hifi-entusiaster!
Tak for endnu et godt grin, Poul!
Keep 'em coming!
|
Til top |
|
|
Dr. Lyd Lukket konto

Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.
Bruger siden: 15 Januar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 905
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 14:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
*lol* Han er sku' herlig, ham Poul!
Jeg synes ugens emne er meget relevant - hvorfor laver folk eller de her "Fragtmanden kom igen" og "gæt hvad der er i kassen" -tråde? Selvfølgelig er det noget i stil med "min-tissemand-er-større-end-din", ligesom når cabrioleten og Harleyen skal luftes søndag eftermiddag. Blær, status, bling-bling - kald det hvad du vil.
Da dyrt hifi i almindelighed ikke er acceptereet som statussymbol (udover B&O, men kan man kalde B&O, hifi?), må folk søge opmærksomeden, der hvor de kan få den - hos alle de andre hifi-entusiaster!
Tak for endnu et godt grin, Poul!
Keep 'em coming!
|
|
|
Er det hele en gang selvforherligende selvmål . Jeg har endnu ikke været misundelig på en eneste herinde.....men bevares der er sikkert nogle der er....dertil kan jeg kun sige at ting tager tid.....lang tid at nå sit mål...uanset om det er dyrt eller billigt, brugt eller nyt, smukt eller grimt.
Jeg bruger hifi`en til at fremtrylle noget god musik.....og jeg køber kun det jeg tror på.....slet ikke som statussymbol.....den tanke har aldrig strejfet mig...om der er andre der mener noget andet om en given ting.....er helt i orden med mig.
Som jeg ser det, har ham Poul nok desværre ret i meget af det han skriver.......vi er en flok kællinger der en gang imellem diskuterer om ingenting væsentligt.
|
Til top |
|
|
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 114
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 14:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl skrev:
Milu
Jeg giver dig ret, men det er nu mest dem der bare sidder og skriver, uden selv at have deltaget i ret meget, og så dem der udtaler sig om noget de ikke har indsigt i, men tror på guruer og hattemagere.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
| | |
Lige præcis sådan er der måske mange der tænker om dig.
Og inden du næste gang poster et indlæg med så nedgørende en betydning med virkning som spredehagl mod alle i dette forum, så overvej lige præcis dette een gang til inden du trykker på "send" 
Vi er alle på vores individuelle niveau indenfor vore hobby men DU aner netop ikke noget som helst om hvilket stadie andre er på.
Når du så ytrer dig som ovenstående så fremstår du simpelthen narcissistisk og det er til at få kvalme af.
Er det her et mønster ...............for hvilken årsag ligger der ellers til grund for at Poul har spottet dig og at jeg empatiserer med ham?
Alle I andre må altså meget undskylde men det her måtte jeg simpelthen af med. 
"dolph"
Toftdahl skrev:
niklasthedolphi
Spar mig for dit opblæste bræk, du skriver den ene bølge af skidt efter den anden, fortsæt du bare din sejltur ud i det store ingenting. Jeg tager mig ikke så meget af den skrivende "bærme" her, jeg forholder mig ret meget mere til dem jeg arbejder lidt tættere sammen med.
Hvor er du dog ynkelig hver gang du går agurk og efterfølgende - undskyld alle andre. Det grænser jo til det mest tåbelige når du ikkke kan styre dig, og vil kaste din tåbelige tone ud over alle.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
|
|
Så hold dig dog fra os andre med dine nedgørende ukvemsytringer.
Jeg fornemmer tydeligt at du har svært ved at færdes blandt andre. Alene den holdning at vi andre herinde er "bærmen" er afskyelig og asocial.
Hvad er dit ærinde herinde i det hele taget?
Lås dig dog inde.
"dolph
|
Til top |
|
|
Cabal Forum Bruger

Bruger siden: 18 September 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 152
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 14:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Road Rage" har vist fået en internetforum-tvilling.
Og så er det vist tid til en kold fadøl for at dulme nerverne drenge.. Jeg ved i hvert fald at jeg skal ud og have én (i skyggen).
Søren
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Bliver I ved på den måde, er det vist snart lukketid for denne tråd... 
|
Til top |
|
|
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
Sendt: 13 Juni 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Niklasthedolpi
Nu forholder det lige sådan, at det er dig der henvender dig til mig, hvis det ikke er gået op for dig. Igen mister du jo kontrollen - nej bærmen er ikke alle de andre i forum. Hvis du læser hvad jeg ofte skriver, har jeg stor respekt for en masse mennesker i forum, og deres store kunnen, hvilket alle vi andre også kan nyde godt af. Derudover henviser jeg ofte til f.eks. mine egne personlige oplevelser og test´s med en aktuel ting, altså angriber jeg ikke nogen elelr påtvinger andre et eller andet. Derimod er det ikke muligt at skrive om nogle ting, f.eks. netkabler eller andre kabler samt andre ting, uden at f.eks DU straks vil påtvinge alle dine angribende holdninger imod branchen og dem der er interesseret i at arbejde med netkabler / andet. Deraf opstår bærmen - dig og få andres konstante og gentagne angreb og holdninger, som ingen steder hører hjemme, angreb mod alle der f.eks. bare nævner ordet netkabler. Nej, stor respekt for det store flertal i forum og deres gøren og laden, mit ærinde herinde er bestemt ikke at spille tiden på dine gentagelser og negativiteter imod ethvert HiFi tiltag som kunne riskikere at koste penge, med dine underliggende hensigter at svine branchen til.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
Til top |
|
|