| Forfatter |
|
Nygaard Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 585
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 12:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fy for satan! 
Opsætningen er jo næsten idiotisk på nogle punkter. Alt for lange kabler, i forhold til hvordan det kunne have været sat op. Jeg ved godt at vi her taler om et ultimativt set-up, der bare er lavet præcist som han vil have det (formoder jeg). Men normalt stræber man jo efter så korte kabelveje som muligt..
Misundelse er en grim ting. Men i dette tilfælde må jeg nok erklære, at jeg fint ville kunne leve med et liv på samvittigheden, for at få fingrene i det hi-fi rum + indhold!  __________________ Mvh. Henrik Nygaard
|
| Til top |
|
| |
redfox Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 662
|
| Sendt: 01 Juli 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til det franske anlæg, kan jeg kun tilslutte mig, at hvis det virkelig er alt det der skal til, så vil jeg ærlig talt hellere købe en billet til en live koncert til 300-400 kroner. Det er ægte.
Jeg har aldrig set så vulgært og vammel en opstilling. Det er perverst at bruge så mange ressourcer på et stereoanlæg, vel vidende at der er mange andre ting man kunne gøre ude i den store verden.
Jeg håber da for manden at det spiller lystigt. For mig at se må der være et eller andet han savner i sit liv, når han substituerer det med et så kollosalt anlæg. Jammen okay, hvad skal han dog finde på næste gang, når han har lavet de der indstøbte horn i et andet rum? Der kan man bare se hvad man kan få ud af at arbejde med masse-marketing. Folk må jo hoppe på limpinden og købe det han laver reklame for, ha ha.
Ærlig talt, det spiller sikkert fedt, men bvadr, det er jo slet ikke til at ånde derinde, for lugten af penge har helt fortrængt mennesker og deres indbyrdes relationer. Nå, det er jo hans sag.
Så kan man lide Louis XVI eller ej, men jeg ville personligt ikke bryde mig om at have et sådant anlæg. Og nej, rønnebærene er ikke sure. Jeg under gerne manden det anlæg han har lyst til, men jeg synes det er ulækkert.
Red Fox.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 01:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mike Lavigne's sindssyge set-up som startede denne tråd er åbenbart ikke længere helt godt nok. Hans sølle VR 9 SE leverer øjensynligt ikke varen på en tilfredsstillende måde.
Ud med de gamle:
Og ind med de nye:
Listepris: 150.000$
Så må man da håbe at han snart bliver tilfreds. Vi andre må nøjes med at savle (jeg har alligevel ikke rummet til dem).
VR 11 SE info & data
Han har ikke skiftet dem endnu men det er på vej...
|
| Til top |
|
| |
rattanhuset Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 4050
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 01:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
jkjaers skrev:
| Skal vi skyde på at ejeren er ungkarl... eller også køber han mange blomster |
|
|
Nix, gift i 30 år...
Mvh. |
|
|
Hun må have taget ham for pengenes skyld vil jeg skyde på så 
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 02:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holda op. Jeg søger mig et andet job
|
| Til top |
|
| |
MichaelJDK Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 674
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 17:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Flot, men for vildt. Nægter at tro på at alle de informationer kan hentes frem fra CD/LP.
Et mangel på liv har han, men jo, flot er rummet. Setuppet? Tjaeh... synes sgu det er set en del pænere og mere stilrent. __________________ Mvh, Michael Jensen
|
| Til top |
|
| |
Bass Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2004 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 309
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 19:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
blærsomt!
Verden er fyldt med rige mennesker og de basseøre han har brugt på sit setup er vidst intet mod privatjets, slotte osv. Hvad koster en anstændig villa på strandvejen eller en fornuftig sejlbåd mon ikke? Misundelse er OK men at udråbe en som ham som en tåbe holder ikke, han har blot en hobby som han har drevet videre end de fleste.
Når jeg ser billeder af folks setup og lytterum her på siden vil jeg mene at en del kunne have stor glæde af at læse artiklen om tilblivelsen af rummet. Dele heraf kan godt tilpasses en stue eller bruges ved en evt ombygning.
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Predator skrev:
|
Fy for satan! 
Opsætningen er jo næsten idiotisk på nogle punkter. Alt for lange kabler, i forhold til hvordan det kunne have været sat op. Jeg ved godt at vi her taler om et ultimativt set-up, der bare er lavet præcist som han vil have det (formoder jeg). Men normalt stræber man jo efter så korte kabelveje som muligt..
|
|
|
Har læst herinde at den optimale kabellængde skulle være 4,xx ( kan ikke lige huske det præcise mål). En bruger havde sendt en e-mail til NordOst vedr dette, og de nikkede genkendende til tallet.
Andre der måske kan smide et link op til tråden?
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
Har læst herinde at den optimale kabellængde skulle være 4,xx ( kan ikke lige huske det præcise mål). En bruger havde sendt en e-mail til NordOst vedr dette, og de nikkede genkendende til tallet. Andre der måske kan smide et link op til tråden? Nosferatu |
|
|
Det er nok ikke lige denne tråd du tænker på men her er en ganske underholdende en af slagsen:
længde af ht-kabler?
|
| Til top |
|
| |