| Sendt: 20 Maj 2004 kl. 23:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Forstår ikke der er så mange der er forargede over, at man ønsker at bruge kr.100.000,- til at gøre sin fritid en hel del sjovere.... Jeg er selv et pænt stykke over de 100.000, nok nærmere de 600.000 og jeg fortryder ikke en eneste gang at de penge er brugt på noget der kan underholde mig selv og, i særdeleshed, resten af min familie.
Tænk på hvor mange mennesker, der kører rundt i biler til kvarte og halve millioner, uden at vække den samme opsigt. Jeg er selv en glad cykelejer, så det er vel egentlig et spørgsmål om at priortere.
Lige en bemærkning til ham der skrev om at spille forskellige butikker ud mod hinanden...det er da totalt usmagligt. Det er kun noget for folk, hvor prisen er eneste afgørende faktor, og det er jo ikke tilfældet her. Når man handler i denne størrelsesorden, så er det andre ting der spiller ind, som f.eks. tillid, service og hjælp til at forstå ting. Det er også vigtigt at kunne vise sig i den pågældende forretning efter pengene er faldet og få sig en snak med ekspedienten om ens oplevelser med anlægget, både gode og dårlige. Endnu en grund til at handle i en butik i Danmark, helst lokalt....
|