| Forfatter |
|
Wilhelmsen Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 236
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
|
det første link du gav mig var desværre ikke til den rigtige Hitachi, men lige meget med det 
Det er meget forskelligt hvad der vinder de forskellige tests, synes ikke man skal gå så meget op i dem. Det kan være en vejledning, men kunne aldrig finde på at købe pga. en test
|
|
|
Jo det er den rigtige, den hedder bare ikke det samme derover, som den gør i europa!
|
| Til top |
|
| |
centric Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 41
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan "lukker" TX200 linsen mod støj? Skal det gøres manuelt?
Hvor lang er garantiperioden for en TX200?
(Er dette overhovedet et spøgsmål som er relevant, eller er de 6 mdr. ifølge loven rigeligt til projektorer? Med andre ord: Kan en projektor have fejl/mangler som man er længe om at "finde" eller som kommer med tiden?)
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
nemligja skrev:
|
det første link du gav mig var desværre ikke til den rigtige Hitachi, men lige meget med det 
Det er meget forskelligt hvad der vinder de forskellige tests, synes ikke man skal gå så meget op i dem. Det kan være en vejledning, men kunne aldrig finde på at købe pga. en test
|
|
|
Jo det er den rigtige, den hedder bare ikke det samme derover, som den gør i europa!
|
|
|
okay.. synes bare hvis man kigger længere nede på siden så kommer den rigtige frem.. og med det rigtige navn og nummer __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
centric skrev:
Hvordan "lukker" TX200 linsen mod støj? Skal det gøres manuelt?
Hvor lang er garantiperioden for en TX200? (Er dette overhovedet et spøgsmål som er relevant, eller er de 6 mdr. ifølge loven rigeligt til projektorer? Med andre ord: Kan en projektor have fejl/mangler som man er længe om at "finde" eller som kommer med tiden?) |
|
|
ER ikke lige med hvad mener med lukker mod støj? er det støv vi snakker om for så skal det gøres manuelt, hvor på Z4 kører den selv for
mener der er alm garenti på den projector.. men er ikke helt sikker __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
zuluDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
[QUOTE=zuluDK]Ifølge Projectorcentral er der 1 års garanti på Hitachien (og så er der selvfølglige de lovpligtige 2 års reklamationsret, hvis du køber den inden for EU). http://www.projectorcentral.com/Hitachi-PJ-TX200.htm[/QUOTE]
hehe rart at vide.. mange tak... vidste det faktisk ikke selvom jeg har købt en selv __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
centric Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
ER ikke lige med hvad mener med lukker mod støj? er det støv vi snakker om for så skal det gøres manuelt, hvor på Z4 kører den selv for
mener der er alm garenti på den projector.. men er ikke helt sikker |
|
|
UPS! Ja, jeg mente støv! Tak for svaret, jeg tror der ender med at jeg køber en z4 pga., lydniveau og automatisk luk. (Er lidt glemsom og hviis den skal hænge et sted der ikke lige er til at komme til så har vi balladen.)
Hvis altså ikke jeg skifter mening inden jeg når at købe den. Det skulle da lige være pga. designet på TX200'en og prisforskellen
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 17:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
centric skrev:
nemligja skrev:
|
mener der er alm garenti på den projector.. men er ikke helt sikker
|
|
|
UPS! Ja, jeg mente støv! Tak for svaret, jeg tror der ender med at jeg køber en z4 pga., lydniveau og automatisk luk. (Er lidt glemsom og hviis den skal hænge et sted der ikke lige er til at komme til så har vi balladen.)
Hvis altså ikke jeg skifter mening inden jeg når at købe den. Det skulle da lige være pga. designet på TX200'en og prisforskellen
|
|
|
synes du skal finde et sted og se dem i aktion og selv se hvad du kan li... for en ting er på papiret noget andet er i real life __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 17:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Meen... En ting er sikkert; du går ikke helt galt i byen hvad enten du vælger Sanyo'en eller Hitachi'en!
|
| Til top |
|
| |
Wilhelmsen Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 17:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
nemligja skrev:
Wilhelmsen skrev:
nemligja skrev:
|
|
|
|
|
|
|
okay.. synes bare hvis man kigger længere nede på siden så kommer den rigtige frem.. og med det rigtige navn og nummer |
|
|
HDPJ52 er identisk med PJ-TX200.. BASTA!
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hey Centric.
De minder utroligt meget om hinanden de to maskiner, så jeg tror du bliver glad for den, uanset hvilken du vælger(hvis du da kan leve med de svagheder lcd nu og engang har ). Dog vil jeg på det kraftigste anbefale dig et rigtigt lærrede frem for ikea gardinet. Et lærrede er ikke bare en tilfældig dug som er malet grå eller hvid. Den er overfladebehandldet med et materiale som er designet til at reflektere de forskellige farver i præcis den mængde der får farverne til at se ægte ud, så derfor er et rigtig lærrede urtolig vigtigt for billedeoplevelsen. Jeg startede selv den første uge med en hvid væg, så jeg taler af erfaring
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
centric Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
wrong skrev:
Hey Centric.
De minder utroligt meget om hinanden de to maskiner, så jeg tror du bliver glad for den, uanset hvilken du vælger(hvis du da kan leve med de svagheder lcd nu og engang har ). Dog vil jeg på det kraftigste anbefale dig et rigtigt lærrede frem for ikea gardinet. Et lærrede er ikke bare en tilfældig dug som er malet grå eller hvid. Den er overfladebehandldet med et materiale som er designet til at reflektere de forskellige farver i præcis den mængde der får farverne til at se ægte ud, så derfor er et rigtig lærrede urtolig vigtigt for billedeoplevelsen. Jeg startede selv den første uge med en hvid væg, så jeg taler af erfaring
MVH WRONG |
|
|
Tak for anbefalingen, men det rejser jo blot en masse spørgsmål.
Hvilket lærred er bedst til prisen?
Og endnu mere vigtigt; Hvordan finder jeg så ud af hvilken gain (+ andre egenskaber) lærredet skal have?
Jeg kan forestillie mig at fastlærred er at foretrække, men er det muligt at få et stativ tiol sådan et så man kan gemme det væk når det ikke skal bruges?
|
| Til top |
|
| |
wrong Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3644
|
| Sendt: 19 Juni 2006 kl. 20:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja. Fastramme er at foretrække. Stativlærreder findes men kan ikke anbefales da de buler som en gal. Mht til farve og gain på lærredet er det en smagssag. Så du må ud og kigge på lidt forskelligt for at se om du er til vilde farver som ser meget imponerende ud i starten eller du er til god kontrast og sortniveav(som også giver bedre dybde i billedet). Så skal du vælge vælge hvid hvis det er det første eller grå hvis det er det sidste
MVH WRONG __________________ Vinyl er hyl!
Skateboarding kicks ass...
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juni 2006 kl. 09:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Wilhelmsen skrev:
nemligja skrev:
Wilhelmsen skrev:
nemligja skrev:
|
|
|
|
|
|
|
okay.. synes bare hvis man kigger længere nede på siden så kommer den rigtige frem.. og med det rigtige navn og nummer
|
|
|
HDPJ52 er identisk med PJ-TX200.. BASTA! |
|
|
hehe ja det er så iorden... vil jeg ikke sige imod  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 17:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Men som andre også nævner herinde.. så går du bestemt ikke galt i byen ved køb af nogle af disse to projectorere  __________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Nightbird Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juli 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til jer der ejer en Hitachi:
Jeg overvejer at købe en PJ-TX200 i Tyskland (kan fås til ca 9500 kr). Hvordan har Hitachi det med garantien? Gælder deres garanti i hele Europa ligesom Sanyo?
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 18:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Juni 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Må indrømme jeg ikke ved hvordan deres garenti er uden for DK... det har jeg ikke sat mig ind i, og har heller ikke brug for det da købt her i landet...
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
NickB Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 56
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er her nogen der har erfaringer med NetPower 24 som per_zk omtaler?
Er nemlig ret forelsket i denne projektor og det er da helt sikkert den mest attraktive pris indtil videre! :)
-NB
|
| Til top |
|
| |
per_zk Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 452
|
| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 13:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal selv til at bestille nu, men vil alligevel ikke bestille hos netpower, da de KUN tager forudbetaling og det vil jeg under ingen omstændigheder bruge. Jeg vil kun betale med VISA og det er der ikke ret mange tyske shops der kan tage. Det ender nok med jeg giver 50 euro mere og bestiller hos digitalo.de. __________________ Min hjemmebio
|
| Til top |
|
| |