| Forfatter |
|
Hattori Hanzo Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1950
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 21:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
HFK Aalborg har sagt at 2930 ankommer den 1.november...så krydser fingre for at det er korrekt...da alene 14 dage mere at vente er meget meget længe  ps...3930 skulle først ankomme omkring nytår blev det oplyst samtidigt...nogle der ved andet? __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2004 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1408
|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 21:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
ps...3930 skulle først ankomme omkring nytår blev det oplyst samtidigt...nogle der ved andet?
|
|
|
Jeg fik oplyst at 3930 kommer til landet (hovedlageret) 1/11.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
HFK Aalborg har sagt at 2930 ankommer
den 1.november...så krydser fingre for at det er korrekt...da
alene 14 dage mere at vente er meget meget længe
|
|
|
Hvis du ikke kan vente, kan du jo høre HFK i Herning om de har modtaget flere tirsdag.
__________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
Hattori Hanzo skrev:
ps...3930 skulle først ankomme omkring nytår blev det oplyst samtidigt...nogle der ved andet?
|
|
|
Jeg fik oplyst at 3930 kommer til landet (hovedlageret) 1/11.
|
|
|
Nu virkede sælger heller ikke helt sikker i sin sag da han udtalte sig om 3930's ankomst...så da kun dejligt hvis han har taget fejl...ikke fordi jeg overvejer modellen men altid sjovt at måle "lillebror og storebror" op mod hinanden  . Nogle der kender til reviews af 3930 tilgængelig online? __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 15 Oktober 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du ikke kan vente, kan du jo høre HFK i Herning om de har modtaget flere tirsdagJamen der er hermed fluks sat kryds i kalenderen for opringning til HFK Herning tirsdag...takker mange gange for oplysningen  __________________ "Everyone is entitled to their own opinion, but not their own facts"
|
| Til top |
|
| |
Banno Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Status: Offline Indlæg: 40
|
| Sendt: 18 Oktober 2006 kl. 07:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke for at stjæle tråden, men er der nogen der har en fornemmelse eller kendskab til, om 2930'eren er væsentlig bedre en 1930'eren, hvis man kigger på ren DVD afspilning? Det er jo omkring 4.000,- i forskel, som jo også er en slags penge! 
Mvh. Per
|
| Til top |
|
| |
SpecTrax Forum Bruger

Bruger siden: 09 November 2006 Lokalitet: Norge
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 10 November 2006 kl. 10:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
2930/3930 sonefri
1. Remove any disc currently in the unit.
2. Power off using the front panel On/Off button (not standby).
3. Press and hold Stop and Pause.
4. Keep the above buttons held and Power-up the player using the On/Off
button, hold the above buttons until the players name disappears from
the front panel.
5. Wait until the unit finishes LOADING and the front panel of the player shows 0:00:00.
6. On the remote handset, press in sequence; 7 3 1 9 4 6 2 8
7. The unit should enter standby mode. On the front panel of the player, press the Standby button to turn the unit back on.
8. To confirm the update, press on the front panel Stop and Skip
Forward (>>I). The front panel should briefly display
“Region_A2”. If not, then repeat the process 1-7 above.
--------
Jeg venter også på min 2930. Det viser seg at Denon har problemer med å skaffe nok deler fra sine produsenter (gjelder også 3930). Mulig at de får inn 2930 mot slutten av November.
|
| Til top |
|
| |
Dong Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej med jer,
Så har min nye Denon DVD-2930 fået plads i stuen, og jeg har forsøgt forgæves med det hack, der er angivet nedenfor, for at gøre den kodefri.
Jeg tænker lidt, at det kan have at gøre med den firmware-opdatering, som jeg ved, at Hi-Fi Klubben har læst ind på maskinen, og som gør, at modelnavnet har fået tilføjet et "SI" i stedet for "CI".
Nu kommer så mit spørgsmål: Er der andre i samme båd, som for nylig har erhvervet sig en DVD-2930 og har fundet et hack, der virker?
Ellers er der vel ingen vej uden om, nemlig at indlevere den til et indgreb i Hi-Fi Klubben...
SpecTrax skrev:
2930/3930 sonefri
1. Remove any disc currently in the unit. 2. Power off using the front panel On/Off button (not standby). 3. Press and hold Stop and Pause. 4. Keep the above buttons held and Power-up the player using the On/Off button, hold the above buttons until the players name disappears from the front panel. 5. Wait until the unit finishes LOADING and the front panel of the player shows 0:00:00. 6. On the remote handset, press in sequence; 7 3 1 9 4 6 2 8 7. The unit should enter standby mode. On the front panel of the player, press the Standby button to turn the unit back on. 8. To confirm the update, press on the front panel Stop and Skip Forward (>>I). The front panel should briefly display “Region_A2”. If not, then repeat the process 1-7 above.
--------
Jeg venter også på min 2930. Det viser seg at Denon har problemer med å skaffe nok deler fra sine produsenter (gjelder også 3930). Mulig at de får inn 2930 mot slutten av November.
|
|
|
__________________ Dong.
Denon AVR-3808A
Denon DVD-3930
Sony PlayStation 3
Samsung SMT-H3126
Dali Evidence 470
Dali Evidence C70
Scandyna Micropod SE
BenQ PE8720
Lissau 16:9 Proscreen 78"
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 833
|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dong: Jeg har fået en 3930 i sidste uge. Den gjorde HFK kodefri v.h.a. fjernbetjeningen. Fremgangsmåden var som den beskrevede, dog var der en lille fejl m.h.t. hvornår det var power og standby knappen der skulle bruges. 2930/3930 gøres kodefri på samme måde. Prøv at spørg i HFK. Det var en fra Åbulevarden (over tlf.) der hjalp med fejlen i beskrivelsen.
__________________  Audi A3
Denon/Dali Grand & Euphonia
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Februar 2007 kl. 21:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
SI = Silver BK = Black PS = Premium Silver CI er en amerikansk betegnelse for Custom Integration. __________________  Audi A3
|
| Til top |
|
| |
Dong Forum Bruger

Bruger siden: 10 December 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 20 Februar 2007 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, havde også forstået i første omgang, at det skulle ske via tast på fjernbetjeningen, men det viser sig nu, at det kun virker ved at taste den første del af sekvensen direkte på enheden. Lykkeligvis for det. :)
Havde ikke lige tænkt over, at bogstavkoden refererede til farven... Heheh.
I hvert fald tak for hjælpen!
Hvordan performer 3930'eren ellers?
Audi A3 skrev:
Dong:
Jeg har fået en 3930 i sidste uge. Den gjorde HFK kodefri v.h.a. fjernbetjeningen. Fremgangsmåden var som den beskrevede, dog var der en lille fejl m.h.t. hvornår det var power og standby knappen der skulle bruges.
2930/3930 gøres kodefri på samme måde.
Prøv at spørg i HFK. Det var en fra Åbulevarden (over tlf.) der hjalp med fejlen i beskrivelsen.
|
|
|
__________________ Dong.
Denon AVR-3808A
Denon DVD-3930
Sony PlayStation 3
Samsung SMT-H3126
Dali Evidence 470
Dali Evidence C70
Scandyna Micropod SE
BenQ PE8720
Lissau 16:9 Proscreen 78"
|
| Til top |
|
| |
Audi A3 Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Februar 2007 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Pt. har jeg mest anvendt 3930'eren til DVD-Audio og SACD lytning, og der minder den meget om 3910. Billedmæssigt vil jeg helst ikke udtale mig om p.g.a. mangel af passende skærm. Den kommer desværre først når jeg har fået kælderen salgsklar (sommer) og er flyttet. Jeg har set 2930 på en flad NAD, og den kombination var rigtig flot - selv sammenlignet med en Samsung Blu-Ray på en Samsung 1080P skærm (F71)
__________________  Audi A3
|
| Til top |
|
| |
Gerdes Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Juli 2007 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hattori Hanzo skrev:
Nogle der kender til reviews af 3930 tilgængelig online?
|
|
|
En lidt gammel tråd der trænger til en opvågning . Et review af DVD3930 findes her med en konklusion om at billedet på DVD3930 stort set matcher den store til 27k, men at DVD3930 lydmæssigt ikke kan følge med på de analoge udgange. __________________ Kompromisser er for kvinder, børn og politikkere. Ikke for hjemmebif-entusiaster.
|
| Til top |
|
| |
Tommy Dali Forum Bruger

Bruger siden: 30 Oktober 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 246
|
| Sendt: 15 Juli 2007 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gerdes skrev:
|
[QUOTE=Hattori Hanzo] Nogle der kender til reviews af 3930 tilgængelig online?
|
|
|
En lidt gammel tråd der trænger til en opvågning . Et review af DVD3930 findes her med en konklusion om at billedet på DVD3930 stort set matcher den store til 27k, men at DVD3930 lydmæssigt ikke kan følge med på de analoge udgange.
Jeg synes at 2900 lyder bedre end 3930 men på billedet er den bedre
|
| Til top |
|
| |