| Forfatter |
|
ppp_dk Forum Bruger

Bruger siden: 14 Juni 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2867
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
redfox skrev:
til ppp_dk, Jeg ser ikke lige hvad du mener med det, men da jeg er uddannet pædagog, en bankuddannelse, læst 7 sprog og en edbuddannelse, ved jeg da noget om området, og kan så ikke lige se se den hifirelaterede forbindelse til din mærkelige kommentar, men jeg vælger at lade det passere, eller du kunne måske forklare mig hvad du mente?. Det var ikke min mening at fornærme dig - slet ikke! Jeg sad faktisk og smilte mens jeg læste dit meget energi ladede indlæg. Beklager, min til tider usmagelige form for humor (især når vi ikke "kender" hinanden)!  Jeg er enig i Nilau om Teac, men de andre er også fine. Hvis man belåner sin faste ejendom, eller bare tjener godt, så smid da bare en masse penge efter en ny fin cd, med et elendigt cdrom drev. Måske overdrevet lidt, men det fremmer forståelsen. Jeg har jo selv en 3560'er... Hilsen Red Fox |
|
|
|
| Til top |
|
| |
redfox Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 663
|
| Sendt: 21 Juni 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
"ævkæj", godt ord igen. I øvrigt synes jeg, at en 3560 er fin fin!
Jeg husker selv at have haft en Onkyo DXG-10, en net lille sag på 27 kilo, som spillede udmærket. Det ku' også være noget at lodde lidt i...
Red Fox
|
| Til top |
|
| |
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 00:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Nilau skrev:
miju skrev:
|
Har eller påtænker man en løs DAC. er det en super løsning af få fat i en 3560.. bedre drev får man ikke til realistiske penge. (og her er modefikationer ikke nødvendige)
mvh.
|
|
|
Hej Miju...
Du glemmer helt de forskellige Teac-modeller med VRDS-drev! (Dog ikke VRDS 7 og VRDS 9).