| Forfatter |
|
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
Tre ting der ikke dur:
1. Handler kun med Jensen. Mage til ærlig forhandler findes IKKE i Danmark !
2. Mine Mirage M3Si skulle helst kunne byttes nogenlunde lige over med et par mere effektive højttalere.
3. De Klipsch ser ikke lydmæssigt rare ud .. LOL
|
|
|
Hehe
1. Det kan du ha' ret i omend jeg ikke kender så mange. Han kan vel skaffe det meste.
2. Ok.
3. Dem jeg har hørt lød egentlig ok, men man skal nok lige vende sig til horn systemet.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

Bruger siden: 13 Maj 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 709
|
| Sendt: 22 Juni 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lever med Mirage M3Si til der kommer én og vil bytte med et par JBL 250TI eller 240 TI.. eller andet spændende .Send PM.
Tusind Tak for alle jeres indlæg. Utroligt så megen viden der er på dette forum om hifi !
Endnu en gang tusind tak.
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 10:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes det er en stor skam at udelukke andre forhandlere (og dermed udelukke andre spændende produkter). Der findes altså andet end Audia i dette segment - men det er naturligvis dit eget valg/holdning.
Jeg har dog sendt dig en PB angående Flight One
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 12:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E
Ikke et spørgsmål om at udelukke andre forhandlere . Når du opdager at der findes en mand der hedder JENSEN , bundærlig forhandler som giver dig superservice og bringer tingene lige til din hoveddør og selv sætter det op for dig hvis du ønsker det , henter det selv efter et par dage hvis du ikke ønsker tingene alligevel ,ja så er det selvfølgelig ham du bruger ! Og så er han ovenikøbet BILLIG med sine ting..HVAD mere kan du da ønske dig af en forhandler ?
Du udelukker ikke andre produkter. JENSEN kan skaffe det meste af hvad du går og drømmer om, så det er heller ikke et problem :))
Har selv personligt haft JENSEN på besøg adskellige gange , så jeg taler af egen erfaring !!
Så kunne du tænke dig noget udstyr og gerne vil høre det først , så ring dog til JENSEN Vassago .
|
| Til top |
|
| |
DTSSOUND Forum Bruger

Bruger siden: 06 December 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 118
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Hitachi
Jeg har selv prøvet Mirage M1SI/M3SI. For at styre bunden skal du op i Krell klassen. ML dur ikke her. Og med de faseudsving de har, skal du forvente at alle de effektrin du sætter til dem, varmer stuen op til over sommertemperatur!.
Jeg ville personligt vælge nogle gamle 802/3´ere, istedet for 250 Ti ére, når vi snakker det prisleje som du har givet for dine M3ere.
MVH
__________________ Gustav = Slukket TV
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
AM-E
Ikke et spørgsmål om at udelukke andre forhandlere . Når du opdager at der findes en mand der hedder JENSEN , bundærlig forhandler som giver dig superservice og bringer tingene lige til din hoveddør og selv sætter det op for dig hvis du ønsker det , henter det selv efter et par dage hvis du ikke ønsker tingene alligevel ,ja så er det selvfølgelig ham du bruger ! Og så er han ovenikøbet BILLIG med sine ting..HVAD mere kan du da ønske dig af en forhandler ?
Du udelukker ikke andre produkter. JENSEN kan skaffe det meste af hvad du går og drømmer om, så det er heller ikke et problem :))
Har selv personligt haft JENSEN på besøg adskellige gange , så jeg taler af egen erfaring !!
Så kunne du tænke dig noget udstyr og gerne vil høre det først , så ring dog til JENSEN Vassago .
|
|
|
Jeg har kontaktet ham et par gange via mail og PB, men har intet svar fået - ret arrogant, hvis du spørger mig. Jeg ved desuden også med sikkerhed, at han har læst mine PB'er - hvorfor han ignorerer disse, er mig en gåde - men hvis du har pengene klar, skal han da nok være der fluks. Det er der intet galt i, men så vælger jeg bare fra, og finder en ny. Men det er en helt anden sag. Tillykke med din nye forstærker og god jagt på nye ht. __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
DTSSOUND.
Tusind tak for oplysningen.
Og til dem der måtte være i besiddelse af B&W 802 / 801 send mig en PM . LOL
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 19:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der ved hvad den reelle drifteffekt er på sådanne et par højttalere ?
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 22:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så i brochuren at de bliver opgivet til både 83 Db og 87 Db i drifteffekt..Hvad er korrekt ?
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 22:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige en indskydelse på alternativ forstærker og evt. højtalere
Få fat på en brugt rotel RB1090 til ca. 15000.
Vent med at købe højtalere til du har råd til jm-lab electra 1027 beryllium. Dette sæt passer rigtig godt sammen og kan hamle op med væsentlig dyrere anlæg, hvis man ofre lidt på signal og strømkabler. Nu ved jeg ikke hvor langt dit budget strækker sig, men indtil man har råd er ventetiden selfølgelig den værste.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ups!
Disse 1027 Be højtalere har en følsomhed på 91 db.
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 22:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Hitachi,
Havde du ikke nogle møg lækre QLN højtalere ? Hvad er der sket med dem ?
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Haugaard.
Jow da, og byttede med Nis fra det Jydske med et par Audiostatic..Ikke en ubetinget sucsess :))
de Audiostatic havde nok en drifteffekt på 250 watt :)) , men så fik jeg da hørt lyden af bånd !
|
| Til top |
|
| |
Haugaard Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 924
|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 23:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
hitachi skrev:
|
Hej Haugaard.
Jow da, og byttede med Nis fra det Jydske med et par Audiostatic..Ikke en ubetinget sucsess :))
de Audiostatic havde nok en drifteffekt på 250 watt :)) , men så fik jeg da hørt lyden af bånd !
|
|
|
Det lyder som om der er godt gang i svingdøren på østfyn 
Haugaard
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 23:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Byttede så AudioStatic med et par Dynaudio ht.. Det vil sige de ligner Dynaudio , men det står
ingen steder skrevet..Prototype sagde manden ...Nå , men drifteffekten på Audiostatic var også på prototypestadiet :) så vi byttede !!
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Juni 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fik så anskaffet mig et sæt Mirage M3Si overklasse højttalere. Elsker at prøve noget nyt uden at det koster en "bondegård"
Nu er jeg så på jagt efter èn der vil bytte Mirage til noget B&W 801 / 802 eller JBL 240 / 250.. :))
|
| Til top |
|
| |
AM-E Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 10:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvornår kom den Flight One egentlig på markedet? 2002/2003?
__________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
| Til top |
|
| |
hitachi Forum Bruger

|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 11:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ret sikker på 2001. Er ved at finde lidt dokumentation..
|
| Til top |
|
| |
Alex E Nielsen Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2051
|
| Sendt: 24 Juni 2006 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
PERSONFNIDDER STOPPER LIGE HER OG NU ! ÉN GANG TIL MED SAMME INDHOLD OG TRÅDEN LUKKER !
HOLD JER TIL EMNET !
|
| Til top |
|
| |