Sendt: 14 Juli 2006 kl. 21:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
ppp_dk skrev:
Kurt von Kubik skrev:
ja den slags burde ikke gå frit omkring - vel?  Tænk sig at ganske almindelige mennesker skal bekymre sig om trivialiteter som + og -. Jeg synes det er for galt - ja det er så . Ja her burde konstruktøren have vidst at du ville det omvendt!  Hvorfor skal det overhovedet være påkræve at bruge hovedet efter TV avisen - der? Ovenikøbet i ferien også!  Nå men nu kører l**tet - ja det gør så! Kører hvordan (reguleret eller uregu)? Og helt så ringe er det altså ikke.
|
|
|
|
|
|
Ja det er for galt, at sådan en båtnakke ikke kender til den virkelige verden.  Men for lige at regulere det uregulerede helt på plads, så var det faktisk ikke det der var tilfældet. Jeg gjorde mig skyldig i at tage for givet, at benstillingen på 78XX var den samme som på 79XX. Det er den ikke, derfor får man i stedet for +-22V ++22V og der er jo en slags forskel. Og så midt i begyndelsen på ferien takker der  . Sikke en slambert - godt han ikke laver PSU´er mere der  . Yep den kører ureguleret nu. Den lyder helt klart af potente Philips lytter for en begyndelse. Der er måske lidt mere smæk end nuancer, men det er nu ganske lovende alligevel. Lad nu dem settle for a while, så skal du bare se - eller høre. Jeg tror på dem.
|