| Forfatter |
|
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 26 Juni 2006 kl. 09:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Gutter,
Prisen synes jeg ikke er så slem, 13500,-? jeg var ude at se det i silkeborg, og det stod rigtig flot i dvd film, jeg tænkte lidt og tog chancen! Jeg fik det hængt op på vægen da jeg kom hjem, sat tv signal til, jamen der gik nok 15 min fra jeg havde tændt det til alle kanaler var lagt ind! og faktisk et pænt billede, hvor jeg havde frygtet det væreste, jeg kommer jo fra lcd til plasma!
Deres reklame er forkert for den de reklamere for er et tv med Samsungs HD-V4 panel, dette har HD-V8 panel, XGA 1024x768, HDMI har den også, 2 x Component indgange osv...
Men fjernbetjeningen er dog ikke af den bedste kvalitet, men der kan man jo altid købe en ny universal hos hifiklubben som kan programeres til alle ens fjernbetjeninger...
Alt i alt, et solidt tv, føles ikke som billig plastik, det er med sort front ramme og sløv i siderne, flot billede ved DVD og TV signal, det har HDMI, ser godt ud i min stue og koster kun 13.500 kr.
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 26 Juni 2006 kl. 09:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
mr.z Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 15:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej sune jeg har samme tv og vil lige høre hvor du finder den hdmi indgang,, for den findes ikke på mit tv ??? er det dvi du mener ??? og jeg er eller var i øvrigt også tilfreds med mit tv men nu har jeg en lang rød levende streg ned gennem tvet fra oven er der nogle der har erfaring med det???. og det er ikke lige så fedt synes jeg . Og skal lige høre jer andre hvor det er man kan få tilsvarende tv til samme penge eller billigere med mindre man vælger tysk, det kunne jeg da godt tænke mig at vide ??? hilsen en bedrøvet plasma ejer
|
| Til top |
|
| |
Psychotic Forum Bruger

Bruger siden: 05 Maj 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
V8 modellen har HDMI, V4 modellen har DVI, mon ikke det er V4 du har.
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mr. Z,
Jeg tror os det er V4 modellen du har dig? for den har nemlig DVI indgang og ikke HDMI, plus den har kun en opløsning på de der 840 x 480?
|
| Til top |
|
| |
mr.z Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 17:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er mig der har taget fejl sorry, min v4 modellen så det var jo dejligt jeg nåede at give 13500 kr for den og så uden hdmi plus en dårligere opløsning ja ja nogle gAnge kan man ha travlt :( men ok der skal jo være en idiot der lige ska ha den gamle model smidt i hovedet, måske jeg er skideheldig og jeg får en v8 model tilbage når jeg sender den fra kbh til silkeborg til rep. hvis den overlever turen. I kan godt høre jeg ikkke er den mest positive i denne verden lige nu, men ok har kun mig selv at takke for det havde man bare haft lidt tålmodighed,
|
| Til top |
|
| |
Maximusoptimus Branchemedlem

AudioConcept
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 630
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 18:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
lennon Forum Bruger

Bruger siden: 23 Marts 2005
Status: Offline Indlæg: 1076
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da vist en der er gået HELT galt i trådene..........!!?
|
| Til top |
|
| |
mr.z Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 03 Juli 2006 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej sune kan du sige mig om denne skærm der er omtalt her er den du har købt ??? for det er de her specs der fik mig til at købe den, og der står intet om 852x480 blev lovet ægte 1024x768
så kan det godt være jeg får en hjerneblødning og går amok
42" (ca. 100 cm bred) 1280x1024 / ægte 1024x768 pixelopløsning (HD TV kompatibel) - HD Forberedt 576i/576p/720i/720p/1080i 1400 cd/m2 10.000:1 i kontrast 8 ms opdatering NTSC, PAL, SECAM, (CATV & TV broadcast select on OSD Menu) 3Dmotion adaptive Scan og meget meget mere…
det havde du skrevet tidligere i tråden, så kan nu se at den plasmaskærm er blevet solgt til mig på falske forudsætninger, det bliver spændende hvad det ender med det bliver jo ord mod ord, ville ikke have købt plasmaen hvis jeg havde vidst det var med den opløsning.
skal nok vende tilbage med nyt lige så snart jeg ved noget lige nu er jeg edder rasende ved godt jeg gentager mig selv, men det er det dyreste jeg nogensinde har købt forventer ikke at sælger lyver for mig om hvad opløsning er
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Mr.Z,
Du tror ikke der er sket en fejl? jeg tog jo ud i butikken os så det i aktion, men jo det lyder meget som de spec. på det tv jeg købte...
Men hvis du har fået en med DVI har du fået den gamle model med kun 852x480... som i dag koster 10.999,- i følge det link jeg har skrevet i toppen af denne side...
|
| Til top |
|
| |
mr.z Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg må lige trække noget af det tilbage jeg har skrevet fik desværre købt min plasma lige tidligt nok til at de ikke havde fået v8 modellen og min v4 model er en xga som har en opløsning på 1024x768 der er åbenbart 2 modeller så der var jeg lidt hurtig og undskylder ud i cyberspace
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 15:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, men du skal vel stadig sende den over til silkeborg ? har du snakket med dem i dag?
|
| Til top |
|
| |
mr.z Forum Bruger


Bruger siden: 18 Juli 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 22
|
| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 17:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja har snakket med dem sælger troede måske det var en fejl der kunne rettes ved at nulstille til fabriksindstilninger men dette var ikke tilfældet indtil videre ihvertfald. nu har jeg mailet et billlede med fejlen og så tror jeg på mirakler så jeg slipper for at sende den helt til silkeborg igen, det jeg sgu ike meget for
|
| Til top |
|
| |
Sune Thomsen Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 523
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du er da os lidt uheldig hva? hmm... men håber det bedste for dig! men du har jo 12 mdr garanti i følge dem selv...
|
| Til top |
|
| |