| Sendt: 27 Juni 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nej jeg kan godt læse
Jeg fortæller dig bare at udfra mine erfaringer med køb af en pc1r hos digitalo blev skærmen draget over til post danmark og fragten herefter sker på post danmarks principper.
Jeg kan ikke forklare de modstridende argumenter der er imellem det du har fået fortalt og det, det for mit vedkommende er sket(fragt via postdanmark).
Mht. fragt er det min erfaring med digitalo siger ét men gør noget andet, hvorfor jeg kunne forstille mig at du med meget stor ssh for leveret pakken via postdanmark.
Men det må tiden vise
|