Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 19:04   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Køb af plasmaskærm i tyskland (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Neoz
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 23 Juni 2006
Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline
Indlæg: 37
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 10:03 | IP-adresse registreret  

er du meget dårlig til at læse?

 

We're sorry to tell you that you cannot pick your article at the local post office. The spedition will contact you three times. After the first time nobody is at home they will leave message with the next date of delivery. After the second time you will get a telephone number where you can make a date with the spedition by yourself.

We're sorry to tell you that you cannot pick your article at the local post office. The spedition will contact you three times. After the first time nobody is at home they will leave message with the next date of delivery. After the second time you will get a telephone number where you can make a date with the spedition by yourself.

Til top Vis Neoz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Neoz
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 10:17 | IP-adresse registreret  

Nej jeg kan godt læse

Jeg fortæller dig bare at udfra mine erfaringer med køb af en pc1r hos digitalo blev skærmen draget over til post danmark og fragten herefter sker på post danmarks principper.

Jeg kan ikke forklare de modstridende argumenter der er imellem det du har fået fortalt og det, det for mit vedkommende er sket(fragt via postdanmark).

Mht. fragt er det min erfaring med digitalo siger ét men gør noget andet, hvorfor jeg kunne forstille mig at du med meget stor ssh for leveret pakken via postdanmark.

Men det må tiden vise

Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Indlæg: 482
Sendt: 27 Juni 2006 kl. 10:19 | IP-adresse registreret  

Det skal dog lige siges at jeg betalte forud. Det kan være fragtproceduren er anderledes end min hvis man bruger COD, Cash On Delivery
Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456
 
Mesl26
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 22 Februar 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 27
Sendt: 28 Juni 2006 kl. 10:58 | IP-adresse registreret  

Skal til berlin imorgen og frem til søndag, ned og  mærke VM stemningen.

Men så kom jeg jo i tanke om at jeg måske kunne købe et plasma (gerne Pana pv600) dernede. Er der nogen der kender til en god butik ved berlin eller evt en butik på vejen hjem over puttgarden, hvis butikkerne altså har åben om såndagen

Til top Vis Mesl26's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mesl26
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes