Bruger siden: 01 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 295
Sendt: 21 November 2003 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
Jeg vil sige at der findes mange flotte kvinder som man godt så ligge ved siden af en om aftenen. Men jeg må sige at de gerne må holde sig væk fra bilbladende for de dækker ofte for interessante detaljer på bilen så mon ikke også de vil spære for udsynet til treminalingangene og membranerne på højtalerne? Jeg vil derfor helst have et blad med udelukkende hifi så kan jeg suplere med M og se på duller når jeg har brug for det.
__________________ The good news is that we're quick, but the bad news is that we're worried about the brakes.
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
Sendt: 21 November 2003 kl. 23:40 | IP-adresse registreret
JackD skrev:
I forbindelse med den anden POLL med Hifi4all i M. Tænkte jeg hvad med et blad med Nøgne Damer og Hifi De anre blade man kan købe er for tørre, med HIFI efter min mening. Hvad siger i drenge...?
Måske er vi heldige der sidder en journalist, en redaktør derude i Danmark og tænker, det lyder spændende , det må prøves
Så länge HiFi bladene er törre og damerne er v........
Ja jeg tror ikke det fänger. En smuk nögen kvinde der ligger og knäkker skuffen af en CD...... Jeg kigger ikke efter damer når jeg läser om HiFi og omvendt.
Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1866
Sendt: 22 November 2003 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
Det blad dr efterlyses kommer snart til Danmark, T3 på dansk erpå vej, det udkommer til December af Audio Media Forlaget. Se mere på http://www.itsvar.dk/campaigns/t3/
Bruger siden: 14 September 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2034
Sendt: 22 November 2003 kl. 15:55 | IP-adresse registreret
ok, håber de vægter mere på HIFI, end andre ting, som computere.
M, kommenterer film, og cd'er. Hvad med de testede en højtaler, cd/dvd-afspiller, surround-reciever, Effektblokke, muglighederne er mange. Som mand har jeg erfaret at musikken kan gøre meget ved kvinder. Hvis cd'en er i orden, virker det jo nok ikke så fedt, at det lyder af l**t på sit anlæg. Det skulle de overveje.
__________________ Livet er for kort til kedeligt HIFI
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 19:47 | IP-adresse registreret
Jammen 'det danske hjemmebio?'exsistere da ikke mere, eh.........
har faktisk ringet et par gange til ham, og han siger at det kommer snart, men der er jo ikke udkommet noget i et halvt år?? men syntes osse det bare er en kopi af det svenske.! var ellers lige så glad for et dansk blad.
(men med hr. dupont som side 9 så rykker det)
__________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Bruger siden: 01 Januar 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 692
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
SKAL LIGE SLÅ FAST MED 7 STORE SØM
at det var for at være morsom, det med side 9, jeg har faktisk tilbudt ham "GRATIS Grafisk arbejde" hvis een af hans grafikkere skulle svigte, da jeg syntes at et dansk hjemmebio Magazin er/var sagen for mig, men han ringede aldrig, og nu til redaktionen= hvis i skulle få brug for hjælp, hjælper jeg gerne, da dette website har hjulpet mig.
__________________ Mvh HenJ
-----------------------------
Lidt rør har man vel altid.
Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Bruger siden: 09 November 2003 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 509
Sendt: 25 Januar 2004 kl. 21:01 | IP-adresse registreret
Jeg ville helt klar købe bladet hvis det var. Og mht til T3 så kan det altså godt købes i dk nu. Det er et udmærket blad hvis man kan lide elektroniske dimser
Bruger siden: 26 November 2003 Lokalitet: Bornholm
Status: Offline Indlæg: 75
Sendt: 06 Februar 2004 kl. 22:00 | IP-adresse registreret
Jack d ! vi er snart så trætte af alle de tarvelige kællinger der udstiller sig for en gammel vinylskive i str. 45 omdr. at vi længes efter en af dine lokalle fra slåbrok-band. En tror nok det var Nørre Halme de kom fra, men hovedsagen er at de spillede fantastisk musik så det halve Køvenhavn ej kunne få natte-ro. Specielt var der et nummer der hed foldeudmand som måske kunne få dig på andre tanker. Du burde tage kontakt til Kurt Von Kubik og nyde det fantastiske album, lytte til 2 gears disella, og ellers kikke på bagsiden af daffy. Jeg tror nok der stadig er pin up girlls. mvh Ost
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum