Tilbage til HIFI4ALL.DK 20. juni 2026 | 19:48   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: SONY BRAVIA X2000 tråd(ÆGTE 1080P) (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 11
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 16 August 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret  

Hvad mon den vejl. pris bliver på 40"?

MaRtiNeZ Online
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 16 August 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

KBAndersen skrev:
Hvad mon den vejl. pris bliver på 40"?

Er jeg også meget spændt på!

Til top Vis MaRtiNeZ Online's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaRtiNeZ Online Besøg MaRtiNeZ Online's Websted

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 18 August 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret  

Her er en dansker, der siger at han har modtaget 40" modellen? (selvom at han skrev overskriften forkert)

http://www.nvnews.net/vbulletin/showthread.php?t=74466

Mvh

LBA75

Til top Vis LBA75's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af LBA75

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 August 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret  

40 af de store..... Håber den kommer ned omkring de 30k....

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 August 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret  

Jeps, prisen er høj - men også lidt spændende/mærkeligt at han allerede har præsteret at anskaffe sig et.....troede personligt ikke at det var frigivet endnu?

LBA75

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 August 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret  

Hej.

Man kan få det i Tyskland til ca. 33.000,-

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

LBA75
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 August 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret  

Mange penge....men lidt mere spiseligt! Kunne blive mit næste tv?

LBA75

Evanesco
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 18 August 2006 kl. 15:20 | IP-adresse registreret  

Jeg var inde i Roskilde Sony Center forleden, og se TVet LIVE for første gang, stod bare og gloede med åben mund i et kvarters - 20mins tid. F*CK et billede den kan præstere i HD!!! De viste Cmore HD. Aldrig set noget lignende. Philips, Thoshiba, Panasonic osv... ingen kan være med her! ( no offense )

Sælgeren sagde at 40" ville blive billigere end forventet. Nemlig 35000,- Dette er Sonys vejl. udsalgspris.

Forresten, sælgeren i Sony Centret, sagde at 40"eren først vil lande i DK medio september..
Lader til PeterJensen på nvnews.net, var temmelig heldig, men han måtte da også betale for det..
Til top Vis Evanesco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evanesco

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 18 August 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret  

35000.- hmmm ja det er en stor mundfuld, men mon ikke den falder hurtigt i pris når nyheden har fortaget sig lidt. Har nok svært ved at få konen med på ideen til den pris.

Evanesco
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 18 August 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret  

Ja, jeg har også overvejet om jeg måske skulle vente til næste års model. Nu har jeg i forvejen ventet et godt stykke tid, så hvorfor ik lige vente et år mere. Det er helt sikkert at til næste år vil efterfølgeren være noget billigere( og måske endda endnu bedre), samt at BluRay forhåbentlig til den tid, også er skudt godt i gang!
Til top Vis Evanesco's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Evanesco

Milu
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 18 August 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
Hej.

Man kan få det i Tyskland til ca. 33.000,-

Mvh.

Ups... Dette var 46" modellen, men ganske billigt hvis 40" kommer til ca. 35.000,- herhjemme.

Mvh.
Til top Vis Milu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Milu

MaRtiNeZ Online
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2006
Sendt: 19 August 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

KBAndersen skrev:
40 af de store..... Håber den kommer ned omkring de 30k....

46" modellen kan fås for 37.699 kr. hos netbutikkerne: http://www.hifipriser.dk/Listprices.asp?ID=203085

Jeg satser også på at 40" modellen fås til omkring 30.000 kr.

Til top Vis MaRtiNeZ Online's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af MaRtiNeZ Online Besøg MaRtiNeZ Online's Websted

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret  

Evanesco: Til den tid er der nok også integreret LED baggrundslys i Sony's topmodeller og så bliver de med overlegen billedkvalitet. Samsung M91 bliver også med LED og en anden model, som også har fuld HD 1080P. M91'eren skriver de ikke noget om panelets opløsning her, som kunne være meget interessant http://www.samsung.com/ch/presscenter/ifa06/ifa06_prev.htm

Jeg går også selv og tripper lidt, om jeg skal vente lidt endnu, da jeg altid har ønsket mig et LCD TV med LED baggrundsbelysning.

Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003
Sendt: 20 August 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:

Evanesco: Til den tid er der nok også integreret LED baggrundslys i Sony's topmodeller og så bliver de med overlegen billedkvalitet. Samsung M91 bliver også med LED og en anden model, som også har fuld HD 1080P. M91'eren skriver de ikke noget om panelets opløsning her, som kunne være meget interessant http://www.samsung.com/ch/presscenter/ifa06/ifa06_prev.htm

Jeg går også selv og tripper lidt, om jeg skal vente lidt endnu, da jeg altid har ønsket mig et LCD TV med LED baggrundsbelysning.

Har hørt en lille fugl synge om at M91 også skulle vise fuld HD 1080P

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

flemmings
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 20 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret  

Det der med at vente:

Hvis man står og tripper, og det trækker i en, så få købt det nu! Om et år, kan du gansge vist få et TV, der bedre og billigere end i dag, men om et år kan du sige det samme: Om et år findes der noget, der er bedre og billigere end i dag!

Man bør altså slå til, når man har lysten og ikke vente, til der kommer noget bedre. Så man dæl'me aldrig noget - når det gælder elektronik...

Kan ikke lige forestille mig, hvad der skulle kunne gøres meget bedre på X2000'eren - bortset fra, at den godt kunne have haft indbygget automatisk billedkallibrering, så den kunne indstille billedet efter mine øjne og smag...

Til top Vis flemmings's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af flemmings

Zaragon
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2006
Lokalitet: København
Sendt: 20 August 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret  

Det er rigtigt, at der -hvad elektronik angår- næsten altid venter noget bedre "rundt om hjørnet/næste år".... OLED, SED, 100hz Smooth Motion, 1080p/24, 1080p/25 osv.-osv. Alt sammen spændende, og nok værd at vente på... så læser man, at Philips lige nu arbejder med 3D-teknik på tv, og krystalkuglen hvisker nok engang: "v..e...n...t...!" Men Flemings, du har ret: Man SKAL springe på karussellen, når lysten melder sig - nogen si'r også JA i kirken, ..når lysten melder sig, og JA, nogle gange, hvor man måske egentlig burde ha' sagt nej..(som når man lover at hjælpe moster Anna med flytningen til 5 sal UDEN elevator). Der er ALTID plads til forbedringer, om ikke andet, så muligheder for at tilfredsstille den enkelte forbrugers specifikke ønsker vha. f.eks. mulighed for at ændre farvebal.). Sony'et er FREMRAGENDE, ingen tvivl om det, men det kan OGSÅ forbedres. Hvad X2000 angår, så synes jeg selv at især bevægelses-problematikken bør kunne forbedres. Dette TV sat sammen med f.eks. Philips' Natural Motion teknik eller måske den nye 100hz-teknik for LCD-skærme, tror jeg vil rykke tv'et op i en anden klasse. Var igår i Kbh. for at fotografere GayPride-paraden med alle dens farverige optog med mit nye Sony HDR-HC3E high-def kamera, og farvemæssigt blev resultatet HELT fantastisk.. men: Netop lidt (for?) hurtige panoreringer gav urolige billeder.. ikke i form af efterslæb, men snarere lidt "rykkende" billeder... Det er HER, Sony skal sætte ind.. - hvis Sony vil være så rare, måske at kunne tilbyde kunder en OPDATERING, når ny teknologi kommer, så var det HER, jeg ville lægge mine kroner.. kunne egentlig også godt tænke mig en anden farve ramme, men at betale ca. 2500,- for den, det er for meget.... så hellere på opgradering! ....just strøtanker for en 5-øre, på en ½-trist typisk dansk sommer-søndag..
Til top Vis Zaragon's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Zaragon

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt enig i at man på et tidspunkt bare må hoppe med på vognen, og jeg er også lige ved at hoppe på... Men udviklingen stopper ALDRIG, så jo alle tv kan forbedres... også X2000...

Der er så nogle tidpunkter der er bedre at hoppe med på vognen end andre... f.eks. lige efter lanceringen af en banebrydene teknologi, men hvis man følger med i hvad der rører sig rundt omkring hos de forskellige fabrikanter, så ved man lidt om hvornår det er tid...

Jeg regner personligt med at købe et Samsung LE-40M71BX eller måske venter jeg på M91, det må tiden vise...

Til top Vis Exxtreme's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Exxtreme Besøg Exxtreme's Websted

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret  

Exxtreme

Udfra disse specifikationer, så er M91'eren med 1336x768 og ikke fuld HD.

http://img502.imageshack.us/my.php?image=m91specoe3.jpg 

Til top Vis Angel's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Angel Besøg Angel's Websted

Exxtreme
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret  

Angel skrev:

Exxtreme

Udfra disse specifikationer, så er M91'eren med 1336x768 og ikke fuld HD.

http://img502.imageshack.us/my.php?image=m91specoe3.jpg 

Ja der blev jeg så klogere... Jeg har bare læst, mener det var på flatpanels, at det skulle være fuld HD, men der tog de så fejl...

Kan dog se i billedet du linker til at det får 8 ud af 10 lige som Sony X2000... Så er det åbenbart først ved lanceringen af Samsung LE-F71B serien de hopper med på Full HD.

Angel
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 August 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret  

Ja, det er åbenbart kun LED Backlight, der bliver det interessante for denne skærm. Efterfølgeren til denne fladskærm bliver sikkert med fuld HD, når den engang dukker frem.

<< Forrige Side af 11 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes