| Forfatter |
|
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 11:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad mon den vejl. pris bliver på 40"?
__________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
MaRtiNeZ Online Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 16 August 2006 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
KBAndersen skrev:
| Hvad mon den vejl. pris bliver på 40"? |
|
|
Er jeg også meget spændt på!
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

Bruger siden: 09 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 264
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
40 af de store.....  Håber den kommer ned omkring de 30k.... __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeps, prisen er høj - men også lidt spændende/mærkeligt at han allerede har præsteret at anskaffe sig et.....troede personligt ikke at det var frigivet endnu?
LBA75
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Man kan få det i Tyskland til ca. 33.000,-
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
LBA75 Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mange penge....men lidt mere spiseligt! Kunne blive mit næste tv?
LBA75
|
| Til top |
|
| |
Evanesco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var inde i Roskilde Sony Center forleden, og se TVet LIVE for første gang, stod bare og gloede med åben mund i et kvarters - 20mins tid. F*CK et billede den kan præstere i HD!!! De viste Cmore HD. Aldrig set noget lignende. Philips, Thoshiba, Panasonic osv... ingen kan være med her! ( no offense ) Sælgeren sagde at 40" ville blive billigere end forventet. Nemlig 35000,- Dette er Sonys vejl. udsalgspris.
Forresten, sælgeren i Sony Centret, sagde at 40"eren først vil lande i DK medio september.. Lader til PeterJensen på nvnews.net, var temmelig heldig, men han måtte da også betale for det..
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
35000.- hmmm ja det er en stor mundfuld, men mon ikke den falder hurtigt i pris når nyheden har fortaget sig lidt. Har nok svært ved at få konen med på ideen til den pris.  __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Evanesco Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 76
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 15:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, jeg har også overvejet om jeg måske skulle vente til næste års model. Nu har jeg i forvejen ventet et godt stykke tid, så hvorfor ik lige vente et år mere. Det er helt sikkert at til næste år vil efterfølgeren være noget billigere( og måske endda endnu bedre), samt at BluRay forhåbentlig til den tid, også er skudt godt i gang!
|
| Til top |
|
| |
Milu Udelukket fra forum

Bruger siden: 05 November 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 4128
|
| Sendt: 18 August 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Milu skrev:
Hej.
Man kan få det i Tyskland til ca. 33.000,-
Mvh. |
|
|
Ups... Dette var 46" modellen, men ganske billigt hvis 40" kommer til ca. 35.000,- herhjemme.
Mvh.
|
| Til top |
|
| |
MaRtiNeZ Online Forum Bruger

Bruger siden: 27 Maj 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 28
|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 19 August 2006 kl. 18:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Evanesco: Til den tid er der nok også integreret LED baggrundslys i Sony's topmodeller og så bliver de med overlegen billedkvalitet. Samsung M91 bliver også med LED og en anden model, som også har fuld HD 1080P. M91'eren skriver de ikke noget om panelets opløsning her, som kunne være meget interessant http://www.samsung.com/ch/presscenter/ifa06/ifa06_prev.htm
Jeg går også selv og tripper lidt, om jeg skal vente lidt endnu, da jeg altid har ønsket mig et LCD TV med LED baggrundsbelysning.
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 1694
|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 09:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Angel skrev:
|
Evanesco: Til den tid er der nok også integreret LED baggrundslys i Sony's topmodeller og så bliver de med overlegen billedkvalitet. Samsung M91 bliver også med LED og en anden model, som også har fuld HD 1080P. M91'eren skriver de ikke noget om panelets opløsning her, som kunne være meget interessant http://www.samsung.com/ch/presscenter/ifa06/ifa06_prev.htm
Jeg går også selv og tripper lidt, om jeg skal vente lidt endnu, da jeg altid har ønsket mig et LCD TV med LED baggrundsbelysning.
|
|
|
Har hørt en lille fugl synge om at M91 også skulle vise fuld HD 1080P
|
| Til top |
|
| |
flemmings Forum Bruger

Bruger siden: 24 September 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 49
|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 11:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det der med at vente:
Hvis man står og tripper, og det trækker i en, så få købt det nu! Om et år, kan du gansge vist få et TV, der bedre og billigere end i dag, men om et år kan du sige det samme: Om et år findes der noget, der er bedre og billigere end i dag!
Man bør altså slå til, når man har lysten og ikke vente, til der kommer noget bedre. Så man dæl'me aldrig noget - når det gælder elektronik...
Kan ikke lige forestille mig, hvad der skulle kunne gøres meget bedre på X2000'eren - bortset fra, at den godt kunne have haft indbygget automatisk billedkallibrering, så den kunne indstille billedet efter mine øjne og smag...
|
| Til top |
|
| |
Zaragon Forum Bruger

Bruger siden: 12 August 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 15
|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 11:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er rigtigt, at der -hvad elektronik angår- næsten altid venter noget bedre "rundt om hjørnet/næste år".... OLED, SED, 100hz Smooth Motion, 1080p/24, 1080p/25 osv.-osv. Alt sammen spændende, og nok værd at vente på... så læser man, at Philips lige nu arbejder med 3D-teknik på tv, og krystalkuglen hvisker nok engang: "v..e...n...t...!" Men Flemings, du har ret: Man SKAL springe på karussellen, når lysten melder sig - nogen si'r også JA i kirken, ..når lysten melder sig, og JA, nogle gange, hvor man måske egentlig burde ha' sagt nej..(som når man lover at hjælpe moster Anna med flytningen til 5 sal UDEN elevator). Der er ALTID plads til forbedringer, om ikke andet, så muligheder for at tilfredsstille den enkelte forbrugers specifikke ønsker vha. f.eks. mulighed for at ændre farvebal.). Sony'et er FREMRAGENDE, ingen tvivl om det, men det kan OGSÅ forbedres. Hvad X2000 angår, så synes jeg selv at især bevægelses-problematikken bør kunne forbedres. Dette TV sat sammen med f.eks. Philips' Natural Motion teknik eller måske den nye 100hz-teknik for LCD-skærme, tror jeg vil rykke tv'et op i en anden klasse. Var igår i Kbh. for at fotografere GayPride-paraden med alle dens farverige optog med mit nye Sony HDR-HC3E high-def kamera, og farvemæssigt blev resultatet HELT fantastisk.. men: Netop lidt (for?) hurtige panoreringer gav urolige billeder.. ikke i form af efterslæb, men snarere lidt "rykkende" billeder... Det er HER, Sony skal sætte ind.. - hvis Sony vil være så rare, måske at kunne tilbyde kunder en OPDATERING, når ny teknologi kommer, så var det HER, jeg ville lægge mine kroner.. kunne egentlig også godt tænke mig en anden farve ramme, men at betale ca. 2500,- for den, det er for meget.... så hellere på opgradering! ....just strøtanker for en 5-øre, på en ½-trist typisk dansk sommer-søndag..
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 13:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er helt enig i at man på et tidspunkt bare må hoppe med på vognen, og jeg er også lige ved at hoppe på... Men udviklingen stopper ALDRIG, så jo alle tv kan forbedres... også X2000...
Der er så nogle tidpunkter der er bedre at hoppe med på vognen end andre... f.eks. lige efter lanceringen af en banebrydene teknologi, men hvis man følger med i hvad der rører sig rundt omkring hos de forskellige fabrikanter, så ved man lidt om hvornår det er tid...
Jeg regner personligt med at købe et Samsung LE-40M71BX eller måske venter jeg på M91, det må tiden vise...
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 13:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Exxtreme Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 14:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja der blev jeg så klogere... Jeg har bare læst, mener det var på flatpanels, at det skulle være fuld HD, men der tog de så fejl...
Kan dog se i billedet du linker til at det får 8 ud af 10 lige som Sony X2000... Så er det åbenbart først ved lanceringen af Samsung LE-F71B serien de hopper med på Full HD.
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 20 August 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det er åbenbart kun LED Backlight, der bliver det interessante for denne skærm. Efterfølgeren til denne fladskærm bliver sikkert med fuld HD, når den engang dukker frem.
|
| Til top |
|
| |