| Forfatter |
|
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 17:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
surt, men mon ikke det går alt sammen.. de ringer jo til dig når dit produkt bliver leveret
|
| Til top |
|
| |
Lasborg Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 12
|
| Sendt: 28 Juni 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
jo det skal da nok komme. Bare åndsvagt at man ikke selv kan track'n'trace pakker hos trans-o-flex. Det er altså meget rart at vide hvor ens pakker befinder sig. Og man er jo nærmest låst fast i lejligheden og tør ikke gå ud inden 17 for hvis de nu skulle komme mens man var i netto *gys* __________________ "President Ronnie has been kidnapped by the Ninjas. Are you a bad enough dude to rescue Ronnie?"
|
| Til top |
|
| |
haspalm Forum Bruger

Bruger siden: 30 September 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 247
|
| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 08:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min projektor blev afsendt dernedefra med en "ikke-ups" fragtmand - alt kom til tiden (eller rettere en dag før en lovet *SUPER*). Dog fandt jeg at deres mailbox er ENORMT sløv.. men at de derimod har fin fin fin telefondækning.
Efter 2 mails med rettelse til ordren hvor der ikke blev reageret fra digi.. ringede jeg derned og alt var rettet efter 2 min. på telefonen... Så grib knoglen hvis du skal have fat i digi... det har jeg fundet var klart det hurtigste...
|
| Til top |
|
| |
Lasborg Forum Bruger

|
| Sendt: 29 Juni 2006 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så ringede jeg til dem, de kunne ikke tracke min ordre, så jeg skulle ringe i morgen hvis det ikke var kommet. Sikke noget, tænk at jeg ikke selv kan tracke ordren, og de kan heller ikke, hvem pokker ved så hvor mit TV er henne?
Jeg vil da satse på at det kommer i morgen så. Orker ikke hvis der skal være en masse bøvl. __________________ "President Ronnie has been kidnapped by the Ninjas. Are you a bad enough dude to rescue Ronnie?"
|
| Til top |
|
| |
Lasborg Forum Bruger

|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 17:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå har nu snakket med speditøren her i landet, det viste sig at være et problem med adressen, mit husnummer stod af en eller anden grund som 0. Jeg fik rettet oplysningerne, så jeg får mit tv på mandag. __________________ "President Ronnie has been kidnapped by the Ninjas. Are you a bad enough dude to rescue Ronnie?"
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 30 Juni 2006 kl. 21:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lasborg skrev:
| Nå har nu snakket med speditøren her i landet, det viste sig at være et problem med adressen, mit husnummer stod af en eller anden grund som 0. Jeg fik rettet oplysningerne, så jeg får mit tv på mandag. |
|
|
Surt show med sådan en tåbelig fejl.. Håber for dig det hele kører efter planen på mandag.. Ikke blot for din skyld, men også fordi jeg selv regner med at handle hos dem, når jeg køber projector til efteråret, og gerne vil høre at de har styr på det dernede.. __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
jEPPE Forum Bruger

Bruger siden: 19 August 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 68
|
| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 18:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvordan er det med garantien på sådan en LG hvis man køber i tyskland?
__________________ - Harman/Kardon AVR 630
- Harman/Kardon DVD 22
- Dreambox 7025 (250GB HDD) digital sat-reciever
- Harman/Kardon HKTS 11 7.1
- LG 42PC1R 42" HD-Ready Plasma
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
der er hvis fuld garanti og varen skal blot indleveret til den danske kædes hovedadresse.. dvs.. er det et LG tv skal det leveres hos LG og du skal SELV betale fragten. altså skulle jeg mene at 2 års reklamationsret gælder på alle køb i EU.
endvidere vil jeg lige sige, at jeg selv har bestilt hos digitalo.de og de sendte min pakke d. 30-6-06. Nu har jeg så sendt 10 beskeder til dem men de svarer ikke.. der står at de sender min pakke med UPS men jeg har intet trackingnummer så kan ikke se hvor min pakke er.. I går fik jeg så en besked pr mail om at de havde været på min adresse for at levere.. Dette er bare dårlig service da de LOVEDE mig at de ville ringe 30 min før levering så jeg kunne nå hjem.. kan jo ikke sidde hjemme 24/7.. men de ringede IKKE.. endvidere lovede digitalo.de at ved forgæves ville de smide en seddel i postkassen så jeg kunne se hvad tid de havde været der og hvad tid de ville komme igen osv osv osv... men der er ikke smidt noget i postkassen og det synes jeg satme er temmelig dårligt.. nu står jeg så her og er 100 % glad for at jeg valgte cash on delivery.. betal ALDRIG på forhånd hos digitalo.de.. du ved åbenbart ikke en skid om hvad dag det bliver leveret osv osv... :(
digitalo.de karakter: **
en stjerne for deres dårlige service mht at svare på mails..
en stjerne for deres ufattelige samarbejde med UPS og deres behandling af sagen..
|
| Til top |
|
| |
taz123456 Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 02 Juli 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neoz skrev:
|
der er hvis fuld garanti og varen skal blot indleveret til den danske kædes hovedadresse.. dvs.. er det et LG tv skal det leveres hos LG og du skal SELV betale fragten. altså skulle jeg mene at 2 års reklamationsret gælder på alle køb i EU.
|
|
|
passer ikke.. dvs hvis du får et fejlbehæftet skærm betaler de fragten retur til digitalo. har købt et lettere defekt lg pc1r hos digitalo, og der kommer en fragtmand og henter det en af dagene. Digitalo betaler alle fragtomkostninger retur. Dog skal det pointeres at det ikke er sikkert at digitalo betaler hvis man skal sende det til en dansk reperatør:-) så lidt sandt er det måske alligvel,
|
| Til top |
|
| |