Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 22:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Samsung LE-32R71B (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Mojndu skrev:
Er der andre som har den samme oplevelse med Sony's V2000, som pagi? At det skuffer? Ved godt at det var i en butik, men alligevel..

Med al respekt, så nytter det ikke så meget at sidde og diskutere/sammenligne hvem der er tilfreds med/skuffet over hvad - det siger mere om folks forventninger end om tv'ene. En egentlig sammenligning kan bruges, og en beskrivelse af hvad man er tilfreds/utilfreds med hjælper også en del. Men "jeg har set den og jeg er skuffet" kan ikke bruges til noget. Som eksempel: Hvis JEG skulle se på fladskærmene og forholde mig til hvordan de er ud fra min definition af et perfekt billede, så vil samtlige fladskærme på markedet skuffe mig. Intet tv stiller alle tilfreds, om det så var gratis.

Mojndu skrev:
Eller skulle man måske bare vente til Samsung LE 32M 71 kommer på markedet? Er det værd at vente på?

Det er der ingen der ved, eftersom ingen har set det.

Mojndu skrev:
Mange omtaler det meget positivt og designet er virkelig lækkert. 

Mange har positive _forventninger_, inkl. jeg selv - men ret beset er der ingen der kan have et positivt indtryk af den reelle billedkvalitet, for hvem har set det? Hvordan kan man udtale sig positivt om billedkvaliteten af et tv man ikke har set?

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Mojndu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2006
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 20:47 | IP-adresse registreret  

Det er rigtig, Otto. Godt ord igen

Vil bare gerne have det bedst mulige til fornuftige penge. Men det er selvfølgelig svært og sige, hvad lige det er... Det ved jeg godt. Men jeg er blevet noget klogere og det skal I alle have tak for

Til top Vis Mojndu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mojndu

TapeConnection
Lukket konto
Lukket konto
Lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 30 November 2003
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 21:07 | IP-adresse registreret  

Mojndu skrev:
Det er rigtig, Otto. Godt ord igen

Jeg SKAL jo lige brokke mig lidt engang imellem, det skal du ikke tage så tungt!

Hvor billigt skal et dårligt tv være for at være et godt køb?
Til top Vis TapeConnection's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af TapeConnection Besøg TapeConnection's Websted

Mojndu
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 27 Juni 2006
Sendt: 29 Juni 2006 kl. 21:34 | IP-adresse registreret  

Det er også helt fair nok.. Jeg er jo ny herinde, så skal også lige finde ud af hvordan det fungerer herinde - håber I bærer over med mig

Til top Vis Mojndu's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mojndu

claust
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 December 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 01:16 | IP-adresse registreret  

Jeg kan da komme med et indlæg :-)

Har haft et Philips 37PF9830 som jeg har solgt, da jeg har bestilt en 42PF9831. I Mellemtiden har jeg så købt et Samsung 32R71, som så rykker i soverværelset når den store Philips kommer.

For POKKER hvor er der bare meget bedre billede på Philips' en end på Samsung R71. Samsung' et står fint og klart i dagslys, men det falder igennem i mørke scener, selvom det på papiret har bedre kontrast - det holder slet ikke. Ved godt at Der er en kæmpe prisforskel selv i samme størrelse, men skulle apparatet være i stuen var det røget retur til forhandleren og jeg havde sluppet en halv gang mere for et Philips 9830 eller det nye med ClearLCD (9531?)

Men prisen er jo svær at konkurrere med da jeg heller ikke tror at de Philips der sælges i samme prisleje er specielt gode. Som der nævnes andetsteds ville jeg hvis budgettet er til det kigge på M71 modellen, eller evt. Toshiba der koster ca. det samme, eller JVC X70.

Til top Vis claust's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af claust

Magosa
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 Juni 2005
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 01:33 | IP-adresse registreret  

Hvordan er kvaliteten af Toshiba 32 WL 66 Z i forhold til Sony's V2000.

Er der nogen som har erfaringen med Toshiba'ens fjernbetjenings udseende - hvordan er kanalskiftet går det "hurtigt"? Har det 1:1 pixel-mapping via HDMI/DVI? 

Til top Vis Magosa's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Magosa

paqi
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 30 Juni 2006 kl. 10:48 | IP-adresse registreret  

Må jeg lige tilføje at jeg i min besvarelse også skrev at man nok skal har skærmen med hjem for derefter at indstille det så det står optimalt? :-) ... Det der bare er rigtig ærgeligt er at det er svært at vurdere når man står i forretningen.. andet end på specs.

Det ville jo svare til at købe en bil som har ratslør, bremserne virker ikke helt og hjulene trækker lidt til højre :-)

Jeppe

Til top Vis paqi's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af paqi

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes