Bruger siden: 21 November 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 398
Sendt: 16 Juni 2007 kl. 12:32 | IP-adresse registreret
bjørn skrev:
krenzler skrev:
Enten skal kuglerne være MEGET store eller også skal man have fat i nogle kronjuveler.
Man skal være endog mere end almindelig kugleskør for at slippe de forlangte "over 35.000"
Jeg tror næppe man finder en pladespiller idag, der er bedre end en SP10 mkIII til under 35.000. Jeg tror ikke engang man finder en der er bedre end mkII'eren.
Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
Sendt: 03 Maj 2009 kl. 10:42 | IP-adresse registreret
½ år eller mere - det havde jeg ikke tålmodighed til
fik du solgt din 1210 mirland ? har selv haft en periode med dd - technics sl 1100 - og overvejer at restaurere et 1210 værk jeg har stående - men er ellers tilbage på den 55 år engelske gamle mellemhjul
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Vildt .... allerede efter de første par billeder havde jeg givet op. Min SP10 mk. II kører fint som den er. Måske kunne jeg lokkes til at bygge en ny plint i birketræs krydsfiner, men elektronikken holder jeg mig fra!
__________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum