| Forfatter |
|
Monolake Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 15 August 2006 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 484
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 13:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej King hvordan går det med tilspilningen bliver det bare bedrer og bedrer og hvad oplever du af forandringen...
monolake __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
tarup 13 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Oktober 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1646
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King
Poul Halvpris har også noget imod, du poster billeder af dine flotte højttalere. Han skriver det KUN er lyden det handler om
vh. Henrik __________________ B&W 801, VPI Scout m. transfiguration phoenix PU,EAR riaa, Pass 150 int. amp. Ayre cd, VDH Clearwater dobbelt, yter signalkabeler, Samsung 50"plasma tv. AKG 271.
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

Montør i Fona - 3/3 advarsler
Bruger siden: 15 Oktober 2003 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 3082
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
He - ja ! Han er og blive en gammel mand med klaphat
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

Bruger siden: 16 Oktober 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 1002
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 14:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jep han er ude med riven den goe Poul, føler mig da også lidt ramt-mine ht er finske
__________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Poul skrev:
Derfor er det da underholdende at overvære den gode Kings stadige selvpromovering på netstedet hifi4all og hans finske råbeheppekor efterlyse billeder af den lille nye fra det fynske tempel.
|
|
|
Det er jo her han går galt i byen, vi vil se Kings højtalere som modsvar på de klaphatte der fik ham til at fjerne. Det kaldes støtte til en hifi ven ikke "råbeheppekor". Måske er Poul ved at være for gammel til at have venner? han er sikkert ligeglad. Så King, du er en af vor må Poul skide glasskår. - se vi kan også være poetiske. Edit: Poul, glæder mig til at læse om hvad jeg så kan kaldes i din næste klumme, du læser jo tilsyneladende med her, hvilket siger mere om dig end om os.
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 18:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
ok jeg viidste ikke jeg var finner  jeg er sgu mere fra syden __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
Brian7500 Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 4086
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 19:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Poul skrev:
Derfor er det da underholdende at overvære den gode Kings stadige selvpromovering på netstedet hifi4all og hans finske råbeheppekor efterlyse billeder af den lille nye fra det fynske tempel.
|
|
|
Det er jo her han går galt i byen, vi vil se Kings højtalere som modsvar på de klaphatte der fik ham til at fjerne. Det kaldes støtte til en hifi ven ikke "råbeheppekor". Måske er Poul ved at være for gammel til at have venner? han er sikkert ligeglad.
Så King, du er en af vor må Poul skide glasskår. - se vi kan også være poetiske.
Edit: Poul, glæder mig til at læse om hvad jeg så kan kaldes i din næste klumme, du læser jo tilsyneladende med her, hvilket siger mere om dig end om os.
|
|
|
Han må have fået noget lousy æde på ældrecenteret i dag. Gamle nar.... __________________ Med venlig hilsen,
Brian7500
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
øh hvem er poul ....
mono __________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 20:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Monolake skrev:
øh hvem er poul ....
mono |
|
|
Så vidt jeg ved er det Dolce`s onkel  __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej King, vil bare sige for for pokker et svedigt setup du efterhånden har fået banket sammen... Ved ikke om jeg har overset dit svar, men hvor´n kan det være at du skiftede fra Gamut til Vienna? Pga lyd, størrelse/ bund eller bare ønsket om at prøve noget andet?
Venligst
__________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
Monolake Lukket konto

|
| Sendt: 11 September 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
quad ok heheh det var jeg ikke lige klar over....
__________________ Analog World
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 07:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
mn1974 skrev:
hej King, vil bare sige for for pokker et svedigt setup du efterhånden har fået banket sammen... Ved ikke om jeg har overset dit svar, men hvor´n kan det være at du skiftede fra Gamut til Vienna? Pga lyd, størrelse/ bund eller bare ønsket om at prøve noget andet?
Venligst
|
|
|
Hejsa mn1974 
Først vil jeg sige at jeg var meget glad for den GamuT L-3 men - i min stue spiller Vienna bare bedere ! Der er klart mere saft og kraft - og den Vienna spiller kanon godt sammel med mine Rogue Audio M-150 !
Første gang jeg hørte GamuT L-5 (ikke GamuT L-3) mod Vienna så var jeg klar over at denne Vienna højttaler måtte jeg bare prøve !
Men prøv selv at køre over til Vassagohifi og lyt - der er mange der har hørt det og blevet kloger 
Hilsen King-)
|
| Til top |
|
| |
mn1974 Forum Bruger

Bruger siden: 16 September 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3519
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
king skrev:
mn1974 skrev:
Venligst
|
|
|
Hejsa mn1974 
Først vil jeg sige at jeg var meget glad for den GamuT L-3 men - i min stue spiller Vienna bare bedere ! Der er klart mere saft og kraft - og den Vienna spiller kanon godt sammel med mine Rogue Audio M-150 !
Første gang jeg hørte GamuT L-5 (ikke GamuT L-3) mod Vienna så var jeg klar over at denne Vienna højttaler måtte jeg bare prøve !
Men prøv selv at køre over til Vassagohifi og lyt - der er mange der har hørt det og blevet kloger 
Hilsen King-) |
|
|
Vil bare nævne at jeg har hørt Vienna Concert Grand og de fejede fuldstændig benene væk under mig. Jeg hørte dem på et Primare 928 setup, f......... hvor de højttalere spiller. Desværre har jeg selv kun lillebroderen, men den kan også noget..... __________________ mvh
|
| Til top |
|
| |
king Udelukket fra forum

|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 19:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja ... de Vienna kan sku spille musik
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Poul skrev:
|
|
|
Det er jo her han går galt i byen, vi vil se Kings højtalere som modsvar på de klaphatte der fik ham til at fjerne. Det kaldes støtte til en hifi ven ikke "råbeheppekor". Måske er Poul ved at være for gammel til at have venner? han er sikkert ligeglad.
Så King, du er en af vor må Poul skide glasskår. - se vi kan også være poetiske.
Edit: Poul, glæder mig til at læse om hvad jeg så kan kaldes i din næste klumme, du læser jo tilsyneladende med her, hvilket siger mere om dig end om os.
|
|
|
Nej nej jeg ved godt hvad der er galt med Poul, han leger jo bare ytringsfrihed 
|
| Til top |
|
| |
SJAG Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 100
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmbye skrev:
Zorglub skrev:
Poul skrev:
|
|
|
|
|
|
Nej nej jeg ved godt hvad der er galt med Poul, han leger jo bare ytringsfrihed 
|
|
|
Blot fordi man er uenig og synes manden mangler stil, kan man da godt selv opføre sig anstændigt. Eller er det bare mig (?)
Mvh SJAG
PS: Fedt anlæg King !
|
| Til top |
|
| |
Dolce Forum Bruger

Bruger siden: 22 November 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 226
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
 __________________ Stilhed er mere end fraværet af lyd
|
| Til top |
|
| |
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
| Sendt: 12 September 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Leeets get ready to ruuuuummmmmmbleeeee....
|
| Til top |
|
| |
quad Forum Bruger

|
| Sendt: 13 September 2006 kl. 00:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kim Petersen skrev:
Leeets get ready to ruuuuummmmmmbleeeee....  |
|
|
Nixen bixen keine rumblerey-vi er nemlig voksne menesker med humor  __________________ So long and thanks for all the fish.
|
| Til top |
|
| |
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
| Sendt: 20 September 2006 kl. 10:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej King Havde du egentlig overvejet at prøve de her?:  Mvh.
|
| Til top |
|
| |