| Sendt: 20 September 2006 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Selv om jeg er i tvivl om kommentarerne gælder mig - så havde mine kommentarer vel været citeret - så svarer jeg lige fra hoften.
kontrast skrev:
| Ud over at fungere som u-udnævnt moderator her på sitet, hvad er så dine tilbringelser ? |
|
|
At holde sådan en som dig i ørerne 
Læs http://www.hifi4all.dk/forum/forum_posts.asp?TID=40745&P N=1&FID=22&PR=3, nærmere bestemt: Branchemedlemmer må IKKE ytre sig negativt eller nedladende om produkter, ydelser, forretningsgange eller lign. fra andre konkurrerende virksomheder i branchen, indlands som udlands.
Under dit brugernavn står at du er branchemedlem, og under dit avatar refereres bl.a. til GamuT.
kontrast skrev:
Det er ikke helt vildt berigende for en tråd at du kommer med showstopper kommentarer - uanset hvem du intenderer at stoppe - prøv for en gangs skyld at komme med noget selv, istedet for at leve at energien i de andre indlæg. |
|
|
Er det helt vildt berigende at du bad-mouth'er en direkte konkurrent på det danske marked og i denne tråd? Diskussion er meget gerne set og læst, men at påstå at tiden står stille hos VA grænser vel til både negativ og nedladende udtale. Jeg er da ked af at du anser det som en showstopper.
Jeg bidrager da også alt det jeg kan, måske ikke i denne tråd, og heller ikke i det omfang som andre kan finde på. Jeg skriver som regel kun når jeg har nyt at bibringe, ikke for at bekræfte hvad der allerede er skrevet af andre. Desuden "fanger" du sikkert ikke alle mine indlæg, men jeg kan da godt lige smide denne ud mellem sidebenene, selv om den allerede er formuleret af andre: Jeg synes også at VA spiller skidegodt, måske ikke helt korrekt, men godt alligevel. Og ja, jeg har et sæt VA.
Og undskyld til king og hans tråd for at jeg - igen - udgyder en kritik af brugere der ikke kan overholde de forholdvis simple regler der gælder her på siden.
|