| Forfatter |
|
Neoz Forum Bruger

Bruger siden: 23 Juni 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 37
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl!
Det skulle ikke undre mig at du mener sådan. Det er også helt i orden, men for mig lyder det som om du bruger dette forum som tidsfordriv og diskussions media, for du har ingen konkrete eksempler på det modsatte at det jeg siger. Du kommer blot med en ensidet og for mig ganske ligegyldig jammerdals smøre om digitalo.de! Jeg er også godt tilfreds med Digitalo.De.. bestemt! Der hvor jeg bare synes det halter er deres svar på mails og det indiskutable faktum at de ikke aner hvor de afsendte varer er i verden når de forlader den lille tyske butik i Butzbach. Og det kan jo ikke være meningen. Men bortset fra det er jeg tilfreds med selve Digitalo.de! Fragtmanden kan jeg også kun være tilfreds med da han gav gratis forsendelse fra Tyskland.. Godmorgen mand økseskaft et bræt.. Min fragtmand kom efter sigende i en lastbil med hænger fra Kolding! Måske også derfor han bakkede på mine forældres lamper Endvidere er det et fedt tv og er tilfreds med produktet i hele sin helhed.. Står i og mangler tv så bestil endelig på Digitalo.de! MEN!! husk at vælge efterkrav da fragtmændene ikke ved hvor de selv er henne! og hmt andedammen.. så ytrer jeg mig FULDSTÆNDIG som jeg vil Hr Butzbach Toftdahl!. jeg siger jo intet forkert så bland dig KUN hvis du har noget fornuftigt at sige i denne sag. Ellers gå ind på arto.dk og mor dig.
neoz
|
| Til top |
|
| |
Toftdahl Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 1593
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 21:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neoz
Jeg bruger uendeligt lidt tid på HiFi4all, jeg har bestemt meget andet at lave, jeg bruger 10 minutter et par gange om dagen, når jeg har tid og kommer forbi en af mine computere som altid er online. Jeg har masser af konkrete eksempler, ellers kunne jeg jo ikke svare. Mine indlæg er altid baseret på egne erfaringer, herunder erfaringer i kredsen af venner og bekendte. Jeg bruger ikke meget tid på forum her, men derimod min tid på HiFi og lyd samt billeder, derfor har jeg måske lidt erfaring med mange tingene, uden at det skal ophøjes til noget specielt. Ligeså har jeg stor erfaring med Digitalo, og kender dem og deres firma som et godt sted at placere sine ordrer. Du har kastet emnet ud i forum, hvor du brokker dig over situationen, du får svar flere steder fra, derfor fik du også mit objektive svar, baseret på megen handel og håndtering af fragtsager med UPS samt Digitalo. Det med at ytre sig er din sag, hvorfor skulle du ikke ytre dig - og jeg har på ingen måde angrebet dig, dit TV eller andet. Jeg har blot pointeret at samhandelen med Digitalo er særdeles problemfrit, men at UPS har fået en dårlig vane, at overlade fragten til andre, hvorfor der opstår flere problemer end når de håndterer det alene. Så jeg tillader mig at svare på indlæggene, såfremt emnet er inden for mine erfaringer - og det må du nok acceptere, så længe det foregår på en sober måde - der er ingen grund til at blive overophedet og overreagere, okay.
Med venlig hilsen
Jørgen Toftdahl
|
| Til top |
|
| |
gROoxY Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 11 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 186
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 23:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Att. Neoz
Jeg bryder mig personligt ikke om din måde at bruge forummet på. Da du ledte efter fjernsyn brød du ind i andres tråde, oprettede flere tråde og gebærdede dig i det hele taget uhensigtsmæssigt.
Nu har du startet en tråd der for mig at se er fuldstændig ligegyldig. Hvad er det du vil sige med den? Jeg forstår det virkelig ikke. Du er utilfreds med noget der på ingen måde er noget du kan klandre den butik du har handlet med for. Du vender hele tiden tilbage til at de ikke besvarer dine mails, og det kan jeg da godt forstå de ikke gør. Det drejer sig om penge. Grunden til at du handler der er at de er billige. De opererer med helt åndsvagt lave profitter og det er klart de ikke har folk siddende til at besvare dine spørgsmål(som vi tidligere har set at du stiller en masse af). Jeg er ved at være træt af at se på denne tråd og vil ønske at du ikke fortsat vil benytte forummet til sådan nogle ligegyldige indlæg.
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 19:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Toftdahl du har ret. Det var heller ikke så fedt skrevet af mig og det skal jeg nok prøve at lave om på.. beklager tonen overfor dig, men var bare nede over at jeg havde misset mit produkt og ingen anede hvor det var. sry..
til gROoxY
Nu ved jeg hvorfor man laver Århusianer vitser.. du er da den største af alle tegningen! Du bebrejder mig at jeg som nyt medlem spørger til modeller osv i den anden tråd som allerede var oprettet omhandlende samme produkt.. du er satme latterlig... det er helt synd for dig....
De varmeste hilsener... Neoz
|
| Til top |
|
| |
rocker Udelukket fra forum

Bruger siden: 09 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 21:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
rocker: Det sprog
du lægger for dagen tolereres IKKE på HIFI4ALL.DK. Hvis ikke du kan
indfinde dig med at bruge en ordenlig tone over for dine
med-dabattanter, bedes du venligst holde dig langt væk! Hvis du ikke
selv finde ud af hvor grænsen går, så skal jeg gerne hjælpe dig med at
lukke din profil.
Indlæg rettet af Moderator!
Jeg har lige fået en Samsung R72 fra omtalte butik og jeg er mere
end godt tilfreds. Digitalo har overholdt alle aftaler og jeg hentede
det selv i Kolding hos fragtmanden der var så flink at holde åben til
1830.
Det er tredje gang hos Digitalo og jeg har aldrig oplevet problemer så de kan anbefales herfra.
|
| Til top |
|
| |
gROoxY Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 11 Marts 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 186
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neoz skrev:
til gROoxY
Nu ved jeg hvorfor man laver Århusianer vitser.. du er da den største af alle tegningen! Du bebrejder mig at jeg som nyt medlem spørger til modeller osv i den anden tråd som allerede var oprettet omhandlende samme produkt.. du er satme latterlig... det er helt synd for dig....
|
|
|
For det første behøver du skam ikke have ondt af mig. Og for det andet så bøjer du vist sandheden en smule. Kan vi blive enige om at du i denne tråd, der ikke har noget med dig at gøre, bryder ind fuldstændig åndssvagt. Jeg gider ikke diskutere med dig. Det er spild af min tid! Tænk dig om før du sviner folk/forretninger til!
|
| Til top |
|
| |
AlexBJeppesen Forum Bruger

Bruger siden: 19 Februar 2006 Lokalitet: Sydsjælland
Status: Offline Indlæg: 8
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 00:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hovedsagen er vel at man får sit produkt,jeg købte for 2 mdr siden et samsung plasma hos kartronics,her var der osse forvirring hvem man leverede med og da jeg ringede og spurgte hvornår jeg kunne forvente min bestilling blev der sagt på fredag,mens jeg ringede kom fragtmanden med tvet og det var på en mandag,skal lige siges at jeg havde betalt forud.
Han sagde da osse til mig at havde jeg ikke været hjemme ville en seddel blive lagt hvorefter jeg kunnne aftale et andet udbringelsestidspunkt.
Speditions branchen arbejder alle for hinanden og det kan være svært at finde ud af hvem der kører hvilken rute for hvem osv osv og det er her kommunikationen ryger..
Mvh Alex
|
| Til top |
|
| |
rocker Udelukket fra forum

Bruger siden: 09 Juni 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Neoz skrev:
|
til gROoxY
De varmeste hilsener... Neoz
|
|
|
Undskyld Admin/Neoz
Jeg skulle selvfølgelig bare have kaldt ham en gigantisk latterlig tegning det er synd for. OGSÅ luftet min landelsbestemte fordom om at han temmelig sikker er arbejdsløs fordi ham kommer Nordjylland, lidt i stil med Århusvitserne.
Tak fordi det blev gjort klart.
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 21:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm mon ikke denne tråd bør låses inden at det her udvikler sig yderligere.....
|
| Til top |
|
| |
BjarkeNR Lukket konto

Bruger siden: 28 Juli 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 2671
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 21:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Fenris skrev:
| Hmm mon ikke denne tråd bør låses inden at det her udvikler sig yderligere..... |
|
|
Hvis du ser på 'rockers' brugerprofil, kan du se, at han lige så stille og roligt er blevet udelukket fra forum.
- BR
|
| Til top |
|
| |
Neoz Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 23:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg beklager denne tråd.. Det var ikke min mening at det skulle komme så vidt som det her! Min hensigt har aldrig været at provokere eller komme med skræmmekampagner. Hifi4all er et godt forum, hvor man kan tale på en voksen og saglig måde om hifi og lignende. Min hensigt var at folk der handler med digitalo.de tænker sig om en ekstra gang inden de bestiller online fra Tyskland i stedet for DK. Der er mange fordele økonomiksk ved at vælge Tyskland, men min erfaring siger mig at man skal veje det op med alle de andre faktorer der spiller ind når man handler. Jeg har fået mit produkt og er tilfreds med digitalo.de og selve produktet. Jeg siger bare, at jeg under transportfasen var en del forvirret og depri, da ingen anede om mit produkt var endt i Ghana eller Aalborg. Det synes jeg burde være bedre og dette mener jeg er noget digitalo.de skal rette op på da det er dem selv der har indgået fragt forlig med UPS! Endvidere mener jeg ikke at forumet skal bruges til bandeord mm. Som tidligere nævnt overfor Toftdahl beklager jeg tonen overfor ham. M.h.t Gr0oxy vil jeg sige at jeg respekterer hans mening men ikke har tænkt mig at tage denne til efterretning. Det er vel aldrig dumt at fortælle andre at de skal passe på når de handler på nettet og fra udlandet i det tilfælde hvor de har bestilt og ingen aner hvor produktet er.. Jeg var i den heldige situation at jeg bestilte pr. efterkrav så jeg havde ingen problemer med at falde i søvn om natten. Havde jeg, som mange andre, valgt at betale med evt. bankoverførsel nok haft en del svære ved at falde i søvn om aftenen, da man i denne situation havde overført pengene til firmaet uden at nogen aner hvor produktet er eller hvad tid og med hvem det kommer til din adresse.. Min konklusion er at digitalo.de er ganske oki og at jeg mener at have den erfaring allerede nu, så jeg kan sige til andre at de efter min mening KUN bør bestille pr. efterkrav fra digitalo.de så længe de benytter sig at UPS!
De varmeste hilsener Neoz
|
| Til top |
|
| |