| Sendt: 04 Juli 2006 kl. 14:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
nhj4 skrev:
| Der har du ret, formeget kobber renge lyd for let renge lyd, der for skal man bruge sine øre og lytte sig frem, jeg går ikke så meget op i tekniken den fortælder ikke noget om lyd kvaliteden.
|
|
|
Nej ikke alene, i hverfald. Teoretisk set kan du ikke få for tykke højttalerkabler, men det kræver bare, at forstærkeren kan håndtere det. Derfor er det ofte en bestemt tykkelse, der er optimal. Og netop dæmpningsfaktorer er noget, det er svært at udtale sig teknisk om; her spiller den subjektive lydopfattelse ind.
Mvh Hans
|