Tilbage til HIFI4ALL.DK 18. juni 2026 | 21:20   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
TV/Projektion
 HIFI4ALL Forum : TV/Projektion
Emne Emne: Plasma pioneer ???? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
KRIKSTAR
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Ville være helt rolig ved at købe pioneer, efter hvad jeg har hørt fra div. forhandlere og værksteder, skulle deres produkter være nogle af dem med færrest fejl på overhovedet.

Min onkel har 436XDE'eren og han har absolut ingen problemer med burn-in, mine forældre har 435XDE, Pio forstæker og Pio DVD og der har heller aldrig være det mindste pip i vejen. 

Tror at det er ret generelt gældende, at folk meget gerne vil fremhæve selv små fejl hos de dyrere "top"-mærker, som f.eks. Pioneer og Mercedes, mens de hos andre billigere mærker hurtigere bliver glemt/accepteret. Det er selvfølgelig også til en hvis grad acceptabelt når man ser på prisen alene, men tror også der er mange der bare har ondt i røven over at de ikke selv havde råd til drømmen. Oplever lidt det samme mht. bil og MC. Alt for mange skal altid fortælle en at f.eks. en Ferrari/Mercedes/Ducati er alt for dyrt i forhold til hvad man får for pengene - Ja tænker jeg, så fortsæt du bare med at trille rundt i din døddsyge familiecontainer/metervare MC, i mens du undrer dig over at Ferrari/Mercedes/Ducati ikke er ved at gå konkurs, nærmere tværtimod...

Til top Vis KRIKSTAR's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af KRIKSTAR

Tommy21
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2004
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 Juli 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret  

Jeg kører selv i en Mercedes e220 cdi 2000 model og den kører altså bare derudaf, og det samme gør mit pioneer 436 tv, jeg ville aldrig drømme om at købe andet end pioneer fordi alt andet er at gå på kompromis efter min mening, pioneer har flotteste design og klart flotteste billede.

Tommy

Parasound C1 Processor
Oppo Bdp-95

Ps3, xbox 360, Wii, PsP
Til top Vis Tommy21's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tommy21

Dennishs
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Juli 2006 kl. 16:07 | IP-adresse registreret  

yessssssss det er rart at høre vi der giver ligt ekstra bliver beløndet der efter, lad bare andre tro og bilde sig ind at det er noget møg,

En lille historie da jeg fik min krell forforstærker (52500) kr sag!!!!! haved jeg nogle omme at høre, det lød da rimelig sagde de og sagde ikke mere...... sener haved de stået nede i byen og snakket hæftig om mint andlæg til 275000 kr og de blev enig om at det ikke spillede bedre en deres til 9000 kr. det var slet ikke godt og der var ikke det der ikke var galt.....men min kammerat der overhørte det fik sig et billigt grin....... man kan ikke andet grine af den jalosi

Meridian 596.
Revel F30 C30 M20.
Infinity sub kabba.
Mit 750 Shot gun Kable.
Til top Vis Dennishs's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dennishs

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes