Bruger siden: 13 November 2003 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1380
Sendt: 27 September 2006 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
jeps.. den sidste nye mode den har vel stået mig i 400kr alt i alt tror jeg.. så det er ik så slemt
så blev det interne lavet færdigt og nu mangler jeg kun bagside plus finde nogen terminaler og hvor de ska sidde, bund og sider så der kommer snart lyd i
Sendt: 05 December 2006 kl. 13:26 | IP-adresse registreret
lige en opdatering..
pga nyt arbejde har tiden ik været til at bygge men her i weekenden fik jeg købt det sidste træ og har nu sat bagside og bund på det ene horn.. måske de spiller i løbet af 14 dage (hvis jeg ka få lov til at bygge på dem)
billeder kommer senere på ugen... arbejdet kalder desvære
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:13 | IP-adresse registreret
wuffer skrev:
opskriften er kommet fra en fynbo som har bygget en del horn...
er klar til at sætte den ene side på begge horn og så få spartlet lidt ved horn udmundingen
det er mit første horn så er meget spændt på hvordan det færdige resultat blir Jeg håber du bliver færdig en Jule aftrn så du kan høre englene synger for dig
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:25 | IP-adresse registreret
nhj4... det sku jeg meget gerne.. satser på at få liv i dem i næste uge men nu er jeg løbet tør for spartelmasse
men jem og fusk har åbent til 17 ser det ud til så afsted efter noget.. håber dog mine ben ka klare at gå heeeeelt derhen på under 30 min min kondi er helt død desvære
Bruger siden: 11 December 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 3481
Sendt: 10 December 2006 kl. 16:32 | IP-adresse registreret
wuffer skrev:
nhj4... det sku jeg meget gerne.. satser på at få liv i dem i næste uge men nu er jeg løbet tør for spartelmasse har din kone ikke noget
men jem og fusk har åbent til 17 ser det ud til så afsted efter noget.. håber dog mine ben ka klare at gå heeeeelt derhen på under 30 min min kondi er helt død desvære
Sendt: 12 December 2006 kl. 11:56 | IP-adresse registreret
der ska en del finer på og jeg har ik mulighed for at komme op på det tryk der skal bruges for at det blir godt.. men sådan en gang fugleøjefiner ser nu godt ud
henrikw... hvilke schuko stik mener du?? de hvide i stjerne boksen har varenummer 36-740-58 hos elfa
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum