| Sendt: 02 September 2006 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
mikkelc: billedet virker overhovedet ikke grynet selv ved 1m står teksten klart og tydeligt! Sidder sev mellem 2.5-3m fra fjernsynet og billedet er bare kanon
Kornbek skrev:
har slet ikke tænkt over dette tv. det virker meget fedt.. Kan i fortælle hvor meget dårligere det er end panapv60e eller Samsung PS-42Q7H for den sags skyld..
|
|
|
Hvad mener du med "meget dårligere" i mine øjn lever FS'et fyldt ud op til billedkvaliteten fra de 2 producenter. Det har f.eks ikke det samme problem som samsungen i "Jarhead flamme scenen". Syntes også selv at designet på FS'et er bedre end de 2 nævnte pga brugen af smal alu i ramme (ikke noget med "50cm" højtaler). I tyskland er dette TV også lige så dyrt som samsung og pana, men det er selvfølgelig også produceret i tyskland og dernede bliver FS sammenlignet med kvalitet ligesom pana gør herhjemme. prisen er dog også steget på dette tv i DK tjekkede lige hifipriser og det er nu steget til 13999 det biligste sted, så jeg er bare lykkelig for at jeg nåede at anskaffe dette, i mine øjn kvalitets plasma, til den nette sum af 9999kr.
__________________ Niels Nielsen
|