| Forfatter |
|
jdg1 Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3792
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tøffe skrev:
KBAndersen skrev:
|
Og pas nu på venner. Den film som du syntes er dårlig kan en anden syntes er god. Vi ser forskelligt på det ligesom med musik og HIFI....
|
|
|
Undtagelsen til dette må være Open Fire med David Carradine. Den er dælme ringe. Kan man fremhæve noget positivt ved den ud over den ufrivillige komik, så burde man have kappet bollerne......seriøst.....
http://www.imdb.com/title/tt0095790/
Ellers er Death Race 2000 som David Carradine også medvirkede i (hmmmm......tilfældigt????) sammen med Sylvester Stallone godt nok også monster elendig.
http://www.imdb.com/title/tt0072856/
Tøffe
|
|
|
De film har jo fået over karakteren 5 - det gør dem til rene mesterværker sammenlignet med dem, som jeg linkede til længere oppe 
|
| Til top |
|
| |
lars37 Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1320
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret
|
|
|

gichael3257 skrev:
Brokeback Mountain stoppede jeg midt i filmen.. Føj den var dårlig..
Intet overgår dog følgende.
2.5time i biografen og se Thin Red Line f**k en dårlig film.
For ikke så længe siden tager jeg i biffen for at se The New World og falder næsten i søvn.. Seriøst en dårlig film!! Da rulle teksterne så kommer står der fadneme Directed by Terrence Malick som også har directed Thin Red Line...Hvor uheldig kan man være.! 
|
|
|
The thin red line er da en milepæl indenfor krigsfilm. Kan du ikke forstå det, så hold du dig hellere til Rambo 3.....
Lars
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Samtlige danske film danner BUNDEN.
Van Damme's film ligger liiiiige over.
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
gichael3257 skrev:
Brokeback Mountain stoppede jeg midt i filmen.. Føj den var dårlig..
Intet overgår dog følgende.
2.5time i biografen og se Thin Red Line f**k en dårlig film.
For ikke så længe siden tager jeg i biffen for at se The New World og falder næsten i søvn.. Seriøst en dårlig film!! Da rulle teksterne så kommer står der fadneme Directed by Terrence Malick som også har directed Thin Red Line...Hvor uheldig kan man være.! 
|
|
|
Ok, jeg er totalt uenig. Thin red line er IMO en fremragende krigsfilm, hvor det mere eller mindre foregår under overfladen. En rejse ind i det indre univers (det mentale plan). Lidt i stil med "Apocalypse now", som dog er en bedre film. "There´s nothing like the smell of napalm in the morning"
__________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
jkjaers Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2357
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
jdg1 skrev:
lars37 skrev:
FHWac skrev:
Jeg havde sat mig op til at "Brokeback Mountain" skulle være filmen of the year. Masse af roser og oscars.
Men det er da godt nok den dårligste jeg har set. 
|
|
|
Men du mangler vist lidt år på bagen for at sætte pris på den slags....
Lars
|
|
|
haha...."på bagen".....  |
|
|
Jeg synes sgu "Breaking the wawes" er en glimrende film... smag og behag er forskelligt
Jeg har flere gange forsøgt at se "Black Hawk down" men er faldet i søvn hver gang.. ikke god reklame.
Deathrace2000 er sgu da kult!! __________________ Venlig hilsen Jesper
"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
|
| Til top |
|
| |
SandSand Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 163
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
De dårligste som jeg har set for nylig er:
Date Movie
The Hills Have Eyes
The New World
Btw. Har I set at Canibal Holocaust (Kannibalmasakren) er ude på DVD? Den er os ret dårlig. Eller også bliver man dårlig af at se den.
Mvh Martin
|
| Til top |
|
| |
lahan Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Dræber myrene er da den absolut dårligste film der findes.
1. Myrene virkede over hovedet ikke farlige 2. I afslutningen bliver der kraftigt lagt op til næste film Dræber myrene 2
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tilslutter mig Langturschaufføren. Jeg kan ikke engang beskrive, hvor dårlig den er.
Jeg er med i en lille B-filmsklub, og jeg skal da lige love for, at vi har været igennem et par perler af dårlige film.
Grizzly
De seneste Steven "Måge" film
Conan The Destroyer - føj den er dårlig.
Deep Evil
Skeleton Man
Species 3
A Sound of Thunder
Shadow Dead Riot
|
| Til top |
|
| |
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
lahan skrev:
|
1. Myrene virkede over hovedet ikke farlige 2. I afslutningen bliver der kraftigt lagt op til næste film Dræber myrene 2
|
|
|
snakker vi om den med joan collins - en af de første videofilm jeg så (på en moviebox)?
\ulrik
ps. den sidste film, jeg stoppede og ikke så færdig, var: the aviator
|
| |
lahan Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Status: Offline Indlæg: 39
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
lahan skrev:
|
|
|
|
snakker vi om den med joan collins - en af de første videofilm jeg så (på en moviebox)?
\ulrik
ps. den sidste film, jeg stoppede og ikke så færdig, var: the aviator
|
|
|
Muligvis, vil tro der er en 70-80 film så det passer meget godt med moviebox'en.
|
| Til top |
|
| |
nemligja Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 893
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
ER ikke enig at ALLE danske film er dårlige... der er da gode imellem. "Olsenbanden" er da gode, og ja flere af klassikerne er da coole, men vil da godt give ret i at de nyere ikke alle er noget at råbe hurra for.
__________________ Panasonic 42 PX74, H/K 635 reciever, Pioneer dvd 600, Pioneer 433 dvd optager, SA 1550, SA 520 og SA talent, SA 200 SUB
|
| Til top |
|
| |
Fenris Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Status: Offline Indlæg: 802
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
The Avengers er bare dårlig. Det er nok det tætteste jeg er kommet til at gå fra en biograf film
Sky Captain of Tomorrow er de sku heller ikke sluppet godt fra
Triple X filmene har jeg med vilje ikke set fordi at jeg ved at jeg ikke vil bryde mig om dem.
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Polle fra snave". Da jeg havde set den film vidste jeg at jeg havde givet 1½ time væk, som jeg aldrig får igen. Føj den er dårlig! "Stjerner uden hjerner" prøvede jeg at se 3 gange, men det lykkedes aldrig helt.
For nylig har jeg set "Must love dogs" (for fruens skyld) og den va virkelig ringe. http://www.imdb.com/title/tt0417001/
Brokeback Mountain var god IMO!
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1100
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der er da rigtig mange gode danske film,, også af nyere dato. Så det er da noget vrøvl at sige de er bunden....
Sevlfølgelig er der stor forskel på film kvalitet. Og vi kan nok også blive enige om visse film er "bunden" og ikke burde have været lavet. __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
DonJensen skrev:
|
"Polle fra snave". Da jeg havde set den film vidste jeg at jeg havde givet 1½ time væk, som jeg aldrig får igen. Føj den er dårlig! "Stjerner uden hjerner" prøvede jeg at se 3 gange, men det lykkedes aldrig helt.
For nylig har jeg set "Must love dogs" (for fruens skyld) og den va virkelig ringe. http://www.imdb.com/title/tt0417001/
Brokeback Mountain var god IMO!
|
|
|
Noget helt andet: Hvordan er din AudioPro sub?... Fortæl lidt om den... __________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |
Saunter Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 325
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Får efterhånden en mindre mistanke om at der er nogen af jer der er lidt for hurtige på aftrækkeren. Eller også har i bare ikke set så mange film. En sidste udvej kunne måske også skyldes at der er nogen der er ret barnlige bare skal synes at alt er noget l**t med mindre filmen om handler folk der bliver spist levende af en rumfrø fra mars (spillet af Bjørk).
Personligt synes jeg at film som Dracula 3000 og Starship Troopers er dybt elendige. De tjener dog det formål at fortælle andre hvor ringe film kan laves.
Og så en anden ting. Vil da mene at bare fordi at man synes at man har set en film der ikke falder i ens smag bør alle andre ikke have samme.
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saunter skrev:
|
Personligt synes jeg at film som Dracula 3000 og Starship Troopers
er dybt elendige. De tjener dog det formål at fortælle andre hvor ringe
film kan laves.
Og så en anden ting. Vil da mene at bare fordi at man synes at man
har set en film der ikke falder i ens smag bør alle andre ikke have
samme. |
|
|
Vi er meget enige.
Jeg mener dog man skal se film på forskellige niveauer. Jeg kan sagtens
nyde Starship Troopers, jeg synes det er en fed film. Jeg er godt
underholdt i knap 2 timer med god action og godt special effects. Jeg
kan også nyde Thin Red Line, men det er på et mere eftertænksomt
(spirituelt plan om du vil) plan.
Hvis man bare gør sine forventninger klar inden man sætter sig i
biografstolen, så er sandsynligheden for en skuffelse mange gange
mindre.
Se f.eks. James Bond, vi kan godt blive enige om at det er en af de
mest elskede serier igennem nyere tid...men helt ærligt og nøgternt set
så er historier og plot sgu lidt tynde.
__________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
spped six Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 781
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Saunter skrev:
|
Får efterhånden en mindre mistanke om at der er nogen af jer der er lidt for hurtige på aftrækkeren. Eller også har i bare ikke set så mange film. En sidste udvej kunne måske også skyldes at der er nogen der er ret barnlige bare skal synes at alt er noget l**t med mindre filmen om handler folk der bliver spist levende af en rumfrø fra mars (spillet af Bjørk).
Personligt synes jeg at film som Dracula 3000 og Starship Troopers er dybt elendige. De tjener dog det formål at fortælle andre hvor ringe film kan laves.
Og så en anden ting. Vil da mene at bare fordi at man synes at man har set en film der ikke falder i ens smag bør alle andre ikke have samme.
|
|
|
Ja især Starship Troopers 2 - Den havde jeg helt glemt.
|
| Til top |
|
| |
janils Branchemedlem

Pladespilleren.dk
Bruger siden: 02 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3096
|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den dårligste film jeg har set og købt er "The Blairwitch Project" ... var så skuffet. at jeg gik ned for at få den byttet - der måtte da være noget galt? Det kunne ikke være dette infantile teenage pseudo vrøvl der havde fået så fantastiske anmeldelser? Desværre ville de ikke give mig pengene tilbage og havde tilmed den frækhed at påstå det var en GOD film 
Black Hawk Down er jeg gået i stå i 2 gange nu ....! __________________ Jan Nielsen
Music is all about the groove, and you don't find grooves on a cd......
|
| Til top |
|
| |
KBAndersen Forum Bruger

|
| Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scherer skrev:
Saunter skrev:
|
|
|
|
Vi er meget enige.
Jeg mener dog man skal se film på forskellige niveauer. Jeg kan sagtens nyde Starship Troopers, jeg synes det er en fed film. Jeg er godt underholdt i knap 2 timer med god action og godt special effects. Jeg kan også nyde Thin Red Line, men det er på et mere eftertænksomt (spirituelt plan om du vil) plan.
Hvis man bare gør sine forventninger klar inden man sætter sig i biografstolen, så er sandsynligheden for en skuffelse mange gange mindre.
Se f.eks. James Bond, vi kan godt blive enige om at det er en af de mest elskede serier igennem nyere tid...men helt ærligt og nøgternt set så er historier og plot sgu lidt tynde.
|
|
|
Jeg er enige med jer begge to...
De film man vælger og se, skal man lige vurderr om det er noget for en, om man kan lide den slags film osv..
`James Bond, tjaaa, jeg er Bond fan. Men holder mig til Connery og Brosnan. Den første person er klart min favorit, derefter den næste. Og her skal man også kun se filmen som det den er: underholdning... Men der er sket meget gennem de sidste 40 år med Bond. På et tidspunkt virkede det som om de skulle finde de allerbedste specieleffekt overhovedet der kunne laves på film.. Og det holder ikke mere. Men der er mange sjove tiltag i disse film. Ironiske også set med instruktørens øjne..
__________________ Mvh
Kenneth
|
| Til top |
|
| |