Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 09:30   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Dårligste film (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 7
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
jdg1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:32 | IP-adresse registreret  

Tøffe skrev:
KBAndersen skrev:

Og pas nu på venner. Den film som du syntes er dårlig kan en anden syntes er god. Vi ser forskelligt på det ligesom med musik og HIFI....

Undtagelsen til dette må være Open Fire med David Carradine. Den er dælme ringe. Kan man fremhæve noget positivt ved den ud over den ufrivillige komik, så burde man have kappet bollerne......seriøst.....

http://www.imdb.com/title/tt0095790/

Ellers er Death Race 2000 som David Carradine også medvirkede i (hmmmm......tilfældigt????) sammen med Sylvester Stallone godt nok også monster elendig.

http://www.imdb.com/title/tt0072856/

Tøffe

De film har jo fået over karakteren 5 - det gør dem til rene mesterværker sammenlignet med dem, som jeg linkede til længere oppe

Til top Vis jdg1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jdg1 Besøg jdg1's Websted

lars37
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 Maj 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:33 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:
Brokeback Mountain stoppede jeg midt i filmen.. Føj den var dårlig..

Intet overgår dog følgende.

2.5time i biografen og se Thin Red Line f**k en dårlig film.

For ikke så længe siden tager jeg i biffen for at se The New World og falder næsten i søvn.. Seriøst en dårlig film!! Da rulle teksterne så kommer står der fadneme Directed by Terrence Malick som også har directed Thin Red Lin
e...Hvor uheldig kan man være.!

The thin red line er da en milepæl indenfor krigsfilm. Kan du ikke forstå det, så hold du dig hellere til Rambo 3.....

Lars

Til top Vis lars37's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lars37

nosferatu89
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:54 | IP-adresse registreret  

Samtlige danske film danner BUNDEN.

Van Damme's film ligger liiiiige over.

Nosferatu

Scatcat
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 10:56 | IP-adresse registreret  

gichael3257 skrev:
Brokeback Mountain stoppede jeg midt i filmen.. Føj den var dårlig..

Intet overgår dog følgende.

2.5time i biografen og se Thin Red Line f**k en dårlig film.

For ikke så længe siden tager jeg i biffen for at se The New World og falder næsten i søvn.. Seriøst en dårlig film!! Da rulle teksterne så kommer står der fadneme Directed by Terrence Malick som også har directed Thin Red Lin
e...Hvor uheldig kan man være.!

Ok, jeg er totalt uenig. Thin red line er IMO en fremragende krigsfilm, hvor det mere eller mindre foregår under overfladen. En rejse ind i det indre univers (det mentale plan). Lidt i stil med "Apocalypse now", som dog er en bedre film. "There´s nothing like the smell of napalm in the morning"

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

jdg1 skrev:
lars37 skrev:
FHWac skrev:

Jeg havde sat mig op til at "Brokeback Mountain" skulle være filmen of the year. Masse af roser og oscars.

Men det er da godt nok den dårligste jeg har set.

Men du mangler vist lidt år på bagen for at sætte pris på den slags....

Lars

haha...."på bagen".....

Jeg synes sgu "Breaking the wawes" er en glimrende film... smag og behag er forskelligt

Jeg har flere gange forsøgt at se "Black Hawk down" men er faldet i søvn hver gang.. ikke god reklame.

Deathrace2000 er sgu da kult!!

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

SandSand
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 August 2003
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 11:52 | IP-adresse registreret  

De dårligste som jeg har set for nylig er:
Date Movie
The Hills Have Eyes
The New World

Btw. Har I set at Canibal Holocaust (Kannibalmasakren) er ude på DVD? Den er os ret dårlig. Eller også bliver man dårlig af at se den.

Mvh Martin
Til top Vis SandSand's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af SandSand

lahan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Dræber myrene er da den absolut dårligste film der findes.

1. Myrene virkede over hovedet ikke farlige
2. I afslutningen bliver der kraftigt lagt op til næste film Dræber myrene 2

Til top Vis lahan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lahan

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:26 | IP-adresse registreret  

Jeg tilslutter mig Langturschaufføren. Jeg kan ikke engang beskrive, hvor dårlig den er.

Jeg er med i en lille B-filmsklub, og jeg skal da lige love for, at vi har været igennem et par perler af dårlige film.

Grizzly

De seneste Steven "Måge" film

Conan The Destroyer - føj den er dårlig.

Deep Evil

Skeleton Man

Species 3

A Sound of Thunder

Shadow Dead Riot

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

xtort
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:27 | IP-adresse registreret  

lahan skrev:

snakker vi om den med joan collins - en af de første videofilm jeg så (på en moviebox)?

\ulrik

ps. den sidste film, jeg stoppede og ikke så færdig, var: the aviator

film
Til top Vis xtort's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af xtort

lahan
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 September 2005
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 12:29 | IP-adresse registreret  

xtort skrev:
lahan skrev:

snakker vi om den med joan collins - en af de første videofilm jeg så (på en moviebox)?

\ulrik

ps. den sidste film, jeg stoppede og ikke så færdig, var: the aviator

Muligvis, vil tro der er en 70-80 film så det passer meget godt med moviebox'en.

Til top Vis lahan's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af lahan

nemligja
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 August 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:09 | IP-adresse registreret  

ER ikke enig at ALLE danske film er dårlige... der er da gode imellem. "Olsenbanden" er da gode, og ja flere af klassikerne er da coole, men vil da godt give ret i at de nyere ikke alle er noget at råbe hurra for.

Fenris
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 August 2005
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:35 | IP-adresse registreret  

The Avengers er bare dårlig. Det er nok det tætteste jeg er kommet til at gå fra en biograf film

Sky Captain of Tomorrow er de sku heller ikke sluppet godt fra

Triple X filmene har jeg med vilje ikke set fordi at jeg ved at jeg ikke vil bryde mig om dem.

Til top Vis Fenris's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fenris

DonJensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 13:37 | IP-adresse registreret  

"Polle fra snave". Da jeg havde set den film vidste jeg at jeg havde givet 1½ time væk, som jeg aldrig får igen. Føj den er dårlig! "Stjerner uden hjerner" prøvede jeg at se 3 gange, men det lykkedes aldrig helt.

For nylig har jeg set "Must love dogs" (for fruens skyld) og den va virkelig ringe. http://www.imdb.com/title/tt0417001/

Brokeback Mountain var god IMO!

Til top Vis DonJensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af DonJensen Besøg DonJensen's Websted

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 April 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:03 | IP-adresse registreret  

Der er da rigtig mange gode danske film,, også af nyere dato. Så det er da noget vrøvl at sige de er bunden....

Sevlfølgelig er der stor forskel på film kvalitet. Og vi kan nok også blive enige om visse film er "bunden" og ikke burde have været lavet.

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:04 | IP-adresse registreret  

DonJensen skrev:

"Polle fra snave". Da jeg havde set den film vidste jeg at jeg havde givet 1½ time væk, som jeg aldrig får igen. Føj den er dårlig! "Stjerner uden hjerner" prøvede jeg at se 3 gange, men det lykkedes aldrig helt.

For nylig har jeg set "Must love dogs" (for fruens skyld) og den va virkelig ringe. http://www.imdb.com/title/tt0417001/

Brokeback Mountain var god IMO!

Noget helt andet: Hvordan er din AudioPro sub?... Fortæl lidt om den...

Saunter
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2003
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 14:40 | IP-adresse registreret  

Får efterhånden en mindre mistanke om at der er nogen af jer der er lidt for hurtige på aftrækkeren. Eller også har i bare ikke set så mange film. En sidste udvej kunne måske også skyldes at der er nogen der er ret barnlige bare skal synes at alt er noget l**t med mindre filmen om handler folk der bliver spist levende af en rumfrø fra mars (spillet af Bjørk).

Personligt synes jeg at film som Dracula 3000 og Starship Troopers er dybt elendige. De tjener dog det formål at fortælle andre hvor ringe film kan laves.

Og så en anden ting. Vil da mene at bare fordi at man synes at man har set en film der ikke falder i ens smag bør alle andre ikke have samme.

Til top Vis Saunter's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Saunter

Scherer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004
Lokalitet: Aalborg
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:12 | IP-adresse registreret  

Saunter skrev:

Personligt synes jeg at film som Dracula 3000 og Starship Troopers er dybt elendige. De tjener dog det formål at fortælle andre hvor ringe film kan laves.

Og så en anden ting. Vil da mene at bare fordi at man synes at man har set en film der ikke falder i ens smag bør alle andre ikke have samme.

Vi er meget enige.

Jeg mener dog man skal se film på forskellige niveauer. Jeg kan sagtens nyde Starship Troopers, jeg synes det er en fed film. Jeg er godt underholdt i knap 2 timer med god action og godt special effects. Jeg kan også nyde Thin Red Line, men det er på et mere eftertænksomt (spirituelt plan om du vil) plan.

Hvis man bare gør sine forventninger klar inden man sætter sig i biografstolen, så er sandsynligheden for en skuffelse mange gange mindre.

Se f.eks. James Bond, vi kan godt blive enige om at det er en af de mest elskede serier igennem nyere tid...men helt ærligt og nøgternt set så er historier og plot sgu lidt tynde.

Til top Vis Scherer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Scherer

spped six
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 31 Marts 2004
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:16 | IP-adresse registreret  

Saunter skrev:

Får efterhånden en mindre mistanke om at der er nogen af jer der er lidt for hurtige på aftrækkeren. Eller også har i bare ikke set så mange film. En sidste udvej kunne måske også skyldes at der er nogen der er ret barnlige bare skal synes at alt er noget l**t med mindre filmen om handler folk der bliver spist levende af en rumfrø fra mars (spillet af Bjørk).

Ja især Starship Troopers 2 - Den havde jeg helt glemt.

Til top Vis spped six's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af spped six

janils
Branchemedlem
Branchemedlem
Pladespilleren.dk

Bruger siden: 02 Januar 2004
Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Den dårligste film jeg har set og købt er "The Blairwitch Project" ... var så skuffet. at jeg gik ned for at få den byttet - der måtte da være noget galt? Det kunne ikke være dette infantile teenage pseudo vrøvl der havde fået så fantastiske anmeldelser?  Desværre ville de ikke give mig pengene tilbage og havde tilmed den frækhed at påstå det var en GOD film

Black Hawk Down er jeg gået i stå i 2 gange nu ....!

KBAndersen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Juli 2006 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Scherer skrev:
Saunter skrev:

Vi er meget enige.

Jeg mener dog man skal se film på forskellige niveauer. Jeg kan sagtens nyde Starship Troopers, jeg synes det er en fed film. Jeg er godt underholdt i knap 2 timer med god action og godt special effects. Jeg kan også nyde Thin Red Line, men det er på et mere eftertænksomt (spirituelt plan om du vil) plan.

Hvis man bare gør sine forventninger klar inden man sætter sig i biografstolen, så er sandsynligheden for en skuffelse mange gange mindre.

Se f.eks. James Bond, vi kan godt blive enige om at det er en af de mest elskede serier igennem nyere tid...men helt ærligt og nøgternt set så er historier og plot sgu lidt tynde.

Jeg er enige med jer begge to...

De film man vælger og se, skal man lige vurderr om det er noget for en, om man kan lide den slags film osv..

`James Bond, tjaaa, jeg er Bond fan. Men holder mig til Connery og Brosnan. Den første person er klart min favorit, derefter den næste. Og her skal man også kun se filmen som det den er: underholdning... Men der er sket meget gennem de sidste 40 år med Bond. På et tidspunkt virkede det som om de skulle finde de allerbedste specieleffekt overhovedet der kunne laves på film.. Og det holder ikke mere. Men der er mange sjove tiltag i disse film. Ironiske også set med instruktørens øjne..

<< Forrige Side af 7 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes