| Forfatter |
|
BlackWidow Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 376
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Alle James Bond film med Pierce Brosnan.
Alle film af Michael Bay, i flæng er der bl.a. Bad Boys og Bad Boys II, Island (med smukke Scarlett Johansson, ikke den store skuespiller, men hvor ser hun godt ud, og hvad Ewan McGregor så laver i en sådan en film er mig en gåde) m.m.
|
|
|
Det kan du da seriøst ikke mene? Kan da godt være at BB-filmene er knapt så seriøst men at kalde dem for de ringest film nogensinde, er det ikke at gå over stregen? The Island synes jeg faktisk også er ganske fortrinlig og ligeledes med de nyere Bond-film, men kan være det er alderen der gør forskellen (er selv 19 år) - dig? __________________ Samsung LE-32R51B, Oppo DV971H, Sanyo Z4
Yamaha RX-V595
Dali Ikon 6, Vokal 2 og W2
Mit surroundanlæg
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
BlackWidow skrev:
janwa skrev:
Alle James Bond film med Pierce Brosnan.
Alle film af Michael Bay, i flæng er der bl.a. Bad Boys og Bad Boys II, Island (med smukke Scarlett Johansson, ikke den store skuespiller, men hvor ser hun godt ud, og hvad Ewan McGregor så laver i en sådan en film er mig en gåde) m.m.
|
|
|
Det kan du da seriøst ikke mene? Kan da godt være at BB-filmene er knapt så seriøst men at kalde dem for de ringest film nogensinde, er det ikke at gå over stregen? The Island synes jeg faktisk også er ganske fortrinlig og ligeledes med de nyere Bond-film, men kan være det er alderen der gør forskellen (er selv 19 år) - dig? |
|
|
glem det manden er vist ikke bagt færdig
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Var det ikke vores personlig mening der skulle frem
Men smag og behag
Det er vel B film ( dårligste film) vi omtaler eller er det C film (ringest film), he, he,
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den engelske version af Dark Water, som faktisk endte med at koste mig 300kr, fordi jeg glemte af aflevere den tilbage i blockbuster
__________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
tma86 Forum Bruger

Bruger siden: 25 Februar 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 158
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg syntes personligt at King Kong, har været en af de største skuffelser i nyere tid. Specielt når man tænker på at Peter Jackson står bag kameraet.
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 07 Juli 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Var det ikke vores personlig mening der skulle frem 
Men smag og behag 
Det er vel B film (dårligste film) vi omtaler eller er det C film (ringest film), he, he, 
|
|
|
jeg er ikke enig, for alle james bond film er gode, hver har sin charme, og der er altid lagt meget i at lyd og speceial effeckst er i top, og det vil jeg nu mene er tilfældet, og kvaliteten er også top, handlingen er den eneste jeg vil give mig på, den kan svinge, de sidste par stykker er ikke blandt de bedste, men actionmæssigt er de helt med på toppen
|
| Til top |
|
| |
cooljules1 Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 142
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86 skrev:
| Jeg syntes personligt at King Kong, har været en af de største skuffelser i nyere tid. Specielt når man tænker på at Peter Jackson står bag kameraet. |
|
|
Helt enig!! (ZZzz) __________________ Front: B&W 603s3 Center: B&W LCR60 Back: B&W DS3 Amp: Denon 2308 Projektor: Panasonic PT-AX100
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nissen Forum Bruger

Bruger siden: 08 December 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 81
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 22:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja nu har jeg jo ikke set hele filmen, men hvis man antager at
traileren her er klippet sammen omkring højdepunkterne i filmen
så........tror jeg den kandidere rimelig stærkt til den ringeste film
lavet nogensinde!
Tyrkisk version af superman returns!
http://www.youtube.com/watch?v=G_9ZbpnhRcM&search=supe rman%20returns
__________________ mvh
Formand for "Fiend fonden"!
Fonden har til formål at indsamle penge til ofrene for Fiends færden. Ønsker du at lave en donation, skriv en PB
|
| Til top |
|
| |
mbs1979 Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 101
|
| Sendt: 09 Juli 2006 kl. 23:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg synes nu også at King Kong er en ganske udmærket film men er også enig i at den er lige lovlig lang.
En af de dårligste film jeg har set må være Jack Frost og bedst kan betegnes som en af de der Barneleg film med dukken chucky, her er dukken blot skiftet ud med en snemand
Den er ganske enkelt afskyelig....
|
| Til top |
|
| |
Stente Forum Bruger

Bruger siden: 13 December 2005 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 308
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 09:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Resident Evil : Apocolypse ......Jeg mener come on! Skurkene render rundt med motorcykelhjelm, sikkert for at spare på omkostningerne!
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 10 Juli 2006 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
McBain (1991) er en af de mest ringe actionfilm jeg har set. Christopher Walken karrikerer sig selv, så selv hardcore actionfreaks må krumme tæer.
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 19:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
A pro pos dårlige film, er der nogen herinde som har set Mystery Science Theater 3000 ? Det er et show som kørte fra 88-99 i USA, hvor man tog dårlige film og gjorde grin med dem. Man viste simpelthen hele filmen i et 'biograf setup' og så sad der en person nede foran sammen med to 'robotter' og kommenterede det.
Toppen af dårlige film kunne være: Manos - the Hands of Fate, og Time of the Apes Se det er film som får stinkere som National Security, Waterworld og andre intetsigende film til at ligne mesterværker.
|
| Til top |
|
| |
Wizdrake Forum Bruger

Bruger siden: 07 Marts 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 418
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
The bunny hunters vs the forces of evil .. så dårlig en film at imdb.com ikke vil kendes ved den .. det står for mig som det laveste muligt ..
__________________ make it great
- Min kollegiebio
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 19:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
msquared skrev:
|
A pro pos dårlige film, er der nogen herinde som har set Mystery Science Theater 3000 ? Det er et show som kørte fra 88-99 i USA, hvor man tog dårlige film og gjorde grin med dem. Man viste simpelthen hele filmen i et 'biograf setup' og så sad der en person nede foran sammen med to 'robotter' og kommenterede det.
Toppen af dårlige film kunne være: Manos - the Hands of Fate, og Time of the Apes Se det er film som får stinkere som National Security, Waterworld og andre intetsigende film til at ligne mesterværker.
|
|
|
National Security er kanon humor! "what da problem is..." Lamt, men hold kæft hvor er det godt!!
Generelt er "sort humor " kanon.
Se bare på deres stand-up'ere samlignet med vores egen kære DJ duck og Geo . Specielt Anden skulle bare holde sig langt fra en mikrofon - i alle henseender!
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Klaus Kokholm Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 297
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Min hurtige liste over mega-stinkere:
Waterworld
Stephen King's "the Shining" -ikke at forveksle med Kubricks mesterværk!
Jens Jørgen Thorsens Jesusfilm
-Ikke at det er noget at prale af, men mine og forældre og mig er
blandt de få der rent faktisk gav penge for en biografbillet til dette
makværk. Den får Stjerner uden Hjerner til at ligne noget af Ingmar Bergman!!
Sidstnævnte er også en infam stinker, der bør undgås i ædru tilstand!!!!
Desuden synes jeg at Titanic
var aldeles rædselsfuld, nok mest fordi den var så forbandet
langtrukken. Jeg kan ikke huske hvor mange millioner dollars filmen
kostede at producere, men jeg har altid undret mig over hvorfor man kun
brugte 35,50 på at skrive manuskriptet..... James Cameron er dygtig til
at lave action, men historisk drama skal han bare holde sig langt væk
fra!!!!
mvh Klaus
__________________ -Wer sich am kommerziellen Geschmack orientiert, dient der Reaktion!!
|
| Til top |
|
| |
msquared Forum Bruger

Bruger siden: 12 Februar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 240
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 20:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
nosferatu89 skrev:
|
National Security er kanon humor! "what da problem is..." Lamt, men hold kæft hvor er det godt!!
Generelt er "sort humor " kanon.
Se bare på deres stand-up'ere samlignet med vores egen kære DJ duck og Geo . Specielt Anden skulle bare holde sig langt fra en mikrofon - i alle henseender!
Nosferatu
|
|
|
Normalt har jeg heller ik noget imod film som National Security - men lige denne film fortjener at få en olfert af astronomiske proportioner. Geo er jeg enig med dig i ... Anden synes jeg nu har haft nogle rigtig gode sjove indslag, så længe vi snakker stand-up. Men ja der kommer mange gode stand-uppere derovre fra...
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 13 Juli 2006 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Van Helsing var efter min mening en fæl omgang miskmask. Den burde have været en hver drengerøvs våde drøm af en popcorn b-film (på den fede måde). Desværre havde instruktøren intet talent og det hele druknede i så meget ligegyldigt spektakel at det ragede mig en hujende fis (Zzzzzzzz...).
En film jeg for nylig købte i en speciel udgave (Millennium Edition) efter at have hørt meget om den var Re-Animator. Det var godt nok en kedelig omgang tomgang. Scenen med "opgøret" med den genoplivede kat var dog så dårlig (morsom) at det næsten var det hele værd. Der findes heldigvis mange bedre 80'er splattere end denne (ikke at der var særligt meget splat i den).
Den meget roste Suspiria gik også lige hen over hovedet på mig (lige bortset fra de utrolige farver).
Nogle (mange?) film er så "dårlige" at de faktisk er gode. Van Damme's film falder gerne i denne kategori. Den ultimative 80'er action b-film i denne kategori må være Commando med ham der guvenøren. Den bliver jeg (næsten) aldrig træt af.
Nogle af de film der tidligere i denne tråd er nævnt som de dårligste som jeg dog synes hører til blandt de bedste er Brokeback Mountain og The Thin Red Line. Især Ang Lee imponerer mig gang på gang. Findes der i dag en tilsvarende alsidig instruktør der formår at bibeholde et højt kvalitetsniveau over en bred vifte af genrer? (jeg tror det ikke).
Jeg er enig i at de fleste af de seneste års danske (til-skyerne-anmelder-roste) film generelt sutter ræv. Talentet er til at overse (same old, same old). Der er heldigvis undtagelser.
Som mit avatar og brugernavn afslører hører jeg til de få der faktisk syntes at Hulk var ret vellykket og interessant men lad nu det ligge...
Edit: Har lige spildt 1:45 af mit liv på Underworld Evolution. Den var omtrentlig lige så rodet og intetsigende som Van Helsing. Er den første Underworld bedre en 2'eren?
Nå ja, de 2 Matrix sequels hører også til blandt det arveste mest talentløse og overvurderede L.O.R.T. (syn's dog 1'eren var rigtig fed).
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
Van Helsing var efter min mening en fæl omgang miskmask. Den burde have været en hver drengerøvs våde drøm af en popcorn b-film (på den fede måde). Desværre havde instruktøren intet talent og det hele druknede i så meget ligegyldigt spektakel at det ragede mig en hujende fis (Zzzzzzzz...).
En film jeg for nylig købte i en speciel udgave (Millennium Edition) efter at have hørt meget om den var Re-Animator. Det var godt nok en kedelig omgang tomgang. Scenen med "opgøret" med den genoplivede kat var dog så dårlig (morsom) at det næsten var det hele værd. Der findes heldigvis mange bedre 80'er splattere end denne (ikke at der var særligt meget splat i den).
Den meget roste Suspiria gik også lige hen over hovedet på mig (lige bortset fra de utrolige farver).
Nogle (mange?) film er så "dårlige" at de faktisk er gode. Van Damme's film falder gerne i denne kategori. Den ultimative 80'er action b-film i denne kategori må være Commando med ham der guvenøren. Den bliver jeg (næsten) aldrig træt af.
Nogle af de film der tidligere i denne tråd er nævnt som de dårligste som jeg dog synes hører til blandt de bedste er Brokeback Mountain og The Thin Red Line. Især Ang Lee imponerer mig gang på gang. Findes der i dag en tilsvarende alsidig instruktør der formår at bibeholde et højt kvalitetsniveau over en bred vifte af genrer? (jeg tror det ikke).
Jeg er enig i at de fleste af de seneste års danske (til-skyerne-anmelder-roste) film generelt sutter ræv. Talentet er til at overse (same old, same old). Der er heldigvis undtagelser.
Som mit avatar og brugernavn afslører hører jeg til de få der faktisk syntes at Hulk var ret vellykket og interessant men lad nu det ligge...
Edit: Har lige spildt 1:45 af mit liv på Underworld Evolution. Den var omtrentlig lige så rodet og intetsigende som Van Helsing. Er den første Underworld bedre en 2'eren?
Nå ja, de 2 Matrix sequels hører også til blandt det arveste mest talentløse og overvurderede L.O.R.T. (syn's dog 1'eren var rigtig fed). |
|
|
hvad er der så tilbage... er der overhovedet en nyere film som du synes er god? __________________
|
| Til top |
|
| |
Sveske Forum Bruger

Bruger siden: 22 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2337
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Det er vel B film (dårligste film) vi omtaler eller er det C film (ringest film), he, he, 
|
|
|
Det skal vel nok lige nævnes at B'et i B-film står for budget, og ikke henviser til en rangstie, hvor å er det dårligste  __________________
Guide til billedupload
|
| Til top |
|
| |