| Forfatter |
|
kim olsen Forum Bruger

Bruger siden: 01 August 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5749
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
BloodRayne.... Uwe Boll er og bliver verdens dårligste instruktør. filmen er så forudsigelig og klichefyldt at man får fysiske mavekramper.. desværre er det ikke fordi at den er grinagtig dårlig. plottet er ringe, fantasi løst, og brugen af blod hører hjemme i "Braindead" (aom også er en af de dårligste film jeg nogensinde har set..
En bekendt har filmen "Tandlægen".. ud fra coveret at dømme kunne den vist sagtens hører med her..
Nu har jeg ikke fået set Gili, men jeg kunne forestille mig at den er nogenlunde lige så dårlig.. __________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|
| Til top |
|
| |
Guldkysten Lukket konto

Lukket efter bruges ønske!
Bruger siden: 06 Januar 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1540
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
nosferatu89 Forum Bruger

Bruger siden: 09 Marts 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 558
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Alle film er vel budget film. Ergo må det være måden man bruger dem på, der afgør om filmen er god eller ej. Nogle kalder dette for talent...host*Anden*host...
Nosferatu __________________ "iPod? Fordi jeg ikke kan gå rundt med mit anlæg i lommen"
|
| Til top |
|
| |
Præsten Forum Bruger

Bruger siden: 10 Februar 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 2063
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 13:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
msquared skrev:
|
A pro pos dårlige film, er der nogen herinde som har set Mystery Science Theater 3000 ? Det er et show som kørte fra 88-99 i USA, hvor man tog dårlige film og gjorde grin med dem. Man viste simpelthen hele filmen i et 'biograf setup' og så sad der en person nede foran sammen med to 'robotter' og kommenterede det.
|
|
|
MST3k var altså skægt. Har set to af dem, og synes (dengang) at det var vildt sjovt. "My plastic hair is furious!"
Meet the Feebles af Peter Jackson er også enormt dårlig.
/Præsten __________________ 2A = 101010
DEQX-bruger/supporter
Undervands-Rugby
Præstens OB1
|
| Til top |
|
| |
CosmoKramer Forum Bruger

Bruger siden: 01 September 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 166
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke ligefrem nedværdiget mig til at se skidtet, men jeg tror nok at Mariah Carey har prøvet kræfter med sit sparsomme skuespilstalent i en lille frækert af en film ved navn "Glitter"...
Det er vist et ganske kvalificeret bud på den dårligste film overall (skuespil, produktion, effekter, plot osv.) nogensinde.
Ellers er Britney også et bud i hendes anmeldersønderrevne "Crossroads"...
Generelt enhver film med deltagelse af fallerede skuespillere der krampagtigt forsøger at presse deres hedengangne berømmelse for de sidste kroner.
|
| Til top |
|
| |
veddum-manden Forum Bruger

Bruger siden: 04 Februar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 86
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
dårligste film må uden tvivl være GLADIATOR COP... :D
__________________ ham den flotte
|
| Til top |
|
| |
GuldLos Forum Bruger

Bruger siden: 17 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 422
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg var til surprice præmiere i cinemaxx for noget tid siden, vi håbede meget på x-men 3, men blev mødt af Firewall. Det er godt nok også en dårlig film. Det var nærmest en omskrivning af Airforce 1 (som også er en dårlig film IMHO) i plottet.
Derudover: 60 årig bankmand (ikke noget med at han var x-rambo eller noget) banker flere terrorister... hmm.... Nå, i hvert fald. Kan IKKE anbefales.
Vh
Rune __________________ ...It's only as loud as the silence it brakes... Porcupine Tree
|
| Til top |
|
| |
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 15:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
CosmoKramer skrev:
|
Nu har jeg ikke ligefrem nedværdiget mig til at se skidtet, men jeg tror nok at Mariah Carey har prøvet kræfter med sit sparsomme skuespilstalent i en lille frækert af en film ved navn "Glitter"...
Det er vist et ganske kvalificeret bud på den dårligste film overall (skuespil, produktion, effekter, plot osv.) nogensinde.
Ellers er Britney også et bud i hendes anmeldersønderrevne "Crossroads"...
Generelt enhver film med deltagelse af fallerede skuespillere der krampagtigt forsøger at presse deres hedengangne berømmelse for de sidste kroner.
|
|
|
Tro kan du gør i kirken om søndagen. Skal vi nu ikke holde os til de film vi har set, og ikke hvad vi tror er dårlige.
|
| Til top |
|
| |
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
tma86 skrev:
| Jeg syntes personligt at King Kong, har været en af de største skuffelser i nyere tid. Specielt når man tænker på at Peter Jackson står bag kameraet. |
|
|
Helt enig! Ind i mellem er lidt flotte billeder, samt effekter, men ellers er den helt til hest Jeg havde sgu nok for høje forventninger til den. Men at den var SÅ tynd, kom alligevel bag på mig.. __________________ HYGGE HEJSA!
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 15:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
hvad er der så tilbage... er der overhovedet en nyere film som du synes er god? |
|
|
Nu ved jeg ikke hvad du definerer som en nyere film men hvis du genlæser mit indlæg kan du se at jeg roser film som Brokeback Mountain (2005), Hulk (2003), The Matrix (1999) og The Thin Red Line (1998).
Ud af min DVD samling på adskillige hundrede er en forholdsvis stor procentdel faktisk fra efter år 2000.
Nu handler denne tråd jo om hvilke film man synes er dårlige. Jeg nævner 4 nyere film ( Van Helsing, Underworld Evolution, Matrix Reloaded og Matrix Revolutions). Hvordan det kan give dig den idé at jeg generelt ikke bryder mig om nye film forstår jeg ikke?
Hvad der er tilbage? Potentielt alle nyere film minus de 4 nævnt ovenfor...
Den sidste film jeg var inde at se i biffen var Match Point. Den var pengene værd.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 15:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay det undskylder jeg... jeg synes bare det lød sådan i dit indlæg...
| |
Dongo Forum Bruger

Bruger siden: 14 September 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 89
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Filur999 skrev:
|
Synes der er lavet mange ekstremt ringe danske film.. Og mange af dem får kun opmærksomhed netop fordi de er danske, og ville aldrig blive nævnt hvis de var amerikanske.. Har satme også set en del skodfilm i biografen med kæresten, fordi vores film-smag er meget forskellig, og for at hun gider med ind og se de store action-brag må jeg også med ind og se : "Efter brylluppet", "Lad de små børn...", "Elsker dig for evigt", "Manden bag døren", "Brødre" og jeg kunne blive ved..... |
|
|
Kunne ikke være mere enig! Jeg har opstillet en regel for min kone, og mig selv ikke mindst, f.s.v.a. danske film: Såfremt der på filmens "navneliste" står enten 'Lone Sherfig' eller 'Susanne Bier', får hun mig simpelthen ikke med ind at se pågældende film, uanset at hun nok skal betale. Må jeg ikke nok være fri...!?! Jeg kan got komme i tanke om værre tidsspilde, men så er vi også langt ude. F.eks. at stå tidligt op for at tage ud og se på solopgangen en overskyet morgen i styrtregn, uden regntøj på. Mvh
|
| Til top |
|
| |
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 17:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
okay det undskylder jeg... jeg synes bare det lød sådan i dit indlæg... |
|
|
Det er bare i orden.
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 17:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Husk at mange kendte instruktører starte med at lave B-film (budget) og Law budget film.
Peter Jackson , George Lucas (selv Star Wars IV var vel også en B-film, før at George Lucas fik penge til at ødlægge den) m.m.
Og mange B-film og Low budget har status som kultfilm.
|
| Til top |
|
| |
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 19:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
janwa skrev:
Husk at mange kendte instruktører starte med at lave B-film (budget) og Law budget film.
Peter Jackson , George Lucas (selv Star Wars IV var vel også en B-film, før at George Lucas fik penge til at ødlægge den) m.m.
Og mange B-film og Low budget har status som kultfilm. |
|
|
angående det med de remastered versioner af Lucas's gamle Star Wars synes jeg også at han har "trot i spinaten" eller "skudt sig selv i foden" m.m... fy Lucas, fy! __________________
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 19:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mon ikke den gode Lucas, ville remaster Star Wars igen (og måske når
den bliver udsendt på HD), når der engang komme mere fine Spicale
Effekter. Øv og tre gange Øv
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 20:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er de originale versioner af Star Wars trilogien (IV-VI) jo på vej til DVD-mediet. Så kan fans endnu engang få lov til at punge ud.
starwars.com
"Rigtige Han Solo'er skyder først".
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 20:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja og så er dette ikke den samme version der har været ude på Laserdisken, det ville sige ikke Anamorphic (16:9) og med normal Dolby Digital 2.0, der var hvis Dolby Digital 5.1 på Laserdisken.
Så hvis der er nogle der kender nogle der har digital kopi på DVD af den
orginal Laserdisken, må i gerne sende mig en privat PB, Er lidt træt af
en hvis Lucas, den man kan ikke finde ud af lave noget korrekt.
HUSK DÅRLIG FILM BLIVE EN GANG TIL KULTFILM
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2006 kl. 01:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
krenzler skrev:
| Har lige spildt 1:45 af mit liv på Underworld Evolution. Den var omtrentlig lige så rodet og intetsigende som Van Helsing. Er den første Underworld bedre en 2'eren? |
|
|
Har lige set 1'eren ( Underworld) så jeg kan vel lige så godt besvare mit eget spørgsmål.
Efter min mening er den klart bedre end Evolution. Det overrasker mig faktisk at det er den samme instruktør. 1'eren emmer meget mere af en instruktør med en vision (det meste af tiden) hvorimod 2'eren halser afsted over stok og sten uden mål og med (næsten lige så slemt som Van Helsing).
|
| Til top |
|
| |