| Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
WOW! Må sige at jeg har fået svar på mit spørgsmål, skammer mig lidt over at jeg ikke har fået kigget før nu Men mange tak for svarene, det var meget brugbart! 
M.v.h.
Tylle __________________ It's the Crown that makes you king!
Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
|