Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 11:00   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: Rense en fedtet cd mest skånsomt? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 11:22 | IP-adresse registreret  

JKjærs; hvordan? Det ved jeg SQ ikke; jeg har intet stillbillede af forteelsen!

Jeg tror at det er en lille klat teflonfedt, som er faldet af tandstangen til skuffen, men jeg er da ikke sikker.

CD´en med Kasper Winding var den første plade som blev lagt i maskinen, efter den kom hjem fra service. (Men hvor klatten kom fra (HA-HA), det ved jeg ikke helt!)

Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
F.Christians
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 12 April 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 4023
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 11:24 | IP-adresse registreret  

Den omtalte billige CD-rensemaskine (blandt andet) hedder bare "Multifunktions-renser"
Til top Vis F.Christians's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af F.Christians
 
Ikke Slipsefyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 2871
Sendt: 10 Juli 2006 kl. 11:58 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:
Okay altså bare en sjat af det på kluden og så gnide rundt med skiven? Hvor køber man sådan noget stads henne, er ikke lige stødt på det

Nej ikke rundt, du gnidder blødt fra midten og ud, hele vejen rundt og brug du bare Isopropylalkohol , det findes som bestanddel i alverdens rensevæsker til samme formål som du kan købe i dyre domme i radioforretningerne.



__________________
Ikke Slipsefyr
Hifi for musikkens skyld
Til top Vis Ikke Slipsefyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ikke Slipsefyr Besøg Ikke Slipsefyr's Websted
 
Tylle
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Maj 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 490
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:07 | IP-adresse registreret  

WOW! Må sige at jeg har fået svar på mit spørgsmål, skammer mig lidt over at jeg ikke har fået kigget før nu  Men mange tak for svarene, det var meget brugbart!

 

M.v.h.

Tylle



__________________
It's the Crown that makes you king!

Setup: Crown Studio Reference II, Crown K1, Audiolab 8000C, H/K HD970, Cerwin Vega AT-100, 18" sub
Til top Vis Tylle's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Tylle
 
jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 2357
Sendt: 14 Juli 2006 kl. 14:27 | IP-adresse registreret  

Tylle skrev:

WOW! Må sige at jeg har fået svar på mit spørgsmål, skammer mig lidt over at jeg ikke har fået kigget før nu Men mange tak for svarene, det var meget brugbart!



M.v.h.


Tylle



NP!

__________________
Venlig hilsen Jesper

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes