| Sendt: 25 November 2003 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Therock,
Det er interresant at se alle disse forskellige indlæg vedr. hvad det er vi søger efter at vores anlæg skal være istand til at gøre.
Egentlig tror jeg, at vi alle gerne vil have, at vores anlæg er istand til at gøre musikken " levende "- " involverende "-" spændende " etc... samtidig med at vi også alle ønsker os en naturlig, ren og detaljeret lyd..
De fleste anlæg giver givetvis deres brugere en meget god oplevelse både når det kommer til musikalitet, detaljerigdom og tonalbalance.
For mit eget anlægs vedkomne synes jeg, at jeg er nået meget langt hen af denne stig uden dog at være noget til det perfekte system..
Min erfaring med mine venners anlæg er generelt at de har ganske god lyd..
Men der er altid noget du kan forbedre på den ene aller anden måde, dog synes det, at de der altid har rigtig god lyd, er oftes dem, der er mest omhyggelig med at sætte deres anlæg op og tilstadighed også vedligeholder det. Derimod har jeg også hørt anlæg til adskillige 100.000,- kr. der lyder af rent L..T
For kort tid siden besøgte en god ven og jeg et af dette forums medlemmer nemlig "gl.jas" ( iøvrigt en hyggelig gut ).. Gl.Jas har virkelig formået at sætte et system op, som i høj grad kan spille musik med et detaljeret lydbillede og en dejlig tonal balance..
Det er dejligt, når det er let at høre hvad folk synger og spiller, samtidig med at du kan følge rytmen og energien i musikken..
Pragtfuldt !!!
MVH
Emilius
|