| Forfatter |
|
chillipepper Forum Bruger

Bruger siden: 14 Marts 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 215
|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 13:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej
jeg var selv på jagt tidliger på året og fik prøvet lidt forskellit, blandt andet
dennon (var ikke imponeret)
rotel (blev lyttetræt)
lyngdoff (lyttetræt)
musiklab (meget tæt på at købe)
nad M3 (alt for mørk i lyden)
pathos logas. Da jeg hørte den var der ingen trivl så det blev den..sammen med mine B&W 804s
spiller den bare musik så det er svært at holde foden i ro samtidig syntes jeg den er ret flot at se på
__________________ MVH
chillipepper
|
| Til top |
|
| |
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Effekter i den prisklasse er næsten uoverskueligt grundet det kolossale udbud, men jeg har da 2 favoritter:
Belles 350A
Parasound Halo A21
Hvorfor ? Fordi de begge spiller en spændstig bund med saft og kraft  __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 19:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej janwa.
Nu ved jeg ikke hvad du har besluttet dig for da denne tråd strækker sig over et stykke tid. Men Gamut har faktisk lavet en centerhøjtaler til L3 L5 og L7 højtalerne. Dette ved jeg da jeg har snakket med producenten selv. Han indrømmer dog også at de ikke har været gode til at reklamere med dette. Det er stort set en L5 der ligger ned. Skal lige se mine beskeder igennem for at finde en pris. De skulle have en til at ligge i Herning her i jylland.
Jeg skriver dette fordi du tidligere har skrevet at gamut ikke har interresse da de ikke har center til surr. men det har de altså.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1288
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 20:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Øv, grunde til at jeg fravalgte GamuT Højtaler, var at de ikke lavet en
centerhøjtaler, så måske skal jeg skift fra VA til GamuT, viile nok gå
efter deres Effek forstærker (brugt), og så håbe at de kaster sig over
at lave en rigtig seriøs surround prosser, som ville kunne passe til
den nye lyd formater og derved får lyden på HD-DVD og Blu-ray op på en
højt plan, for ikke at tale om de musik disk der kunne udgives.
|
| Til top |
|
| |
tunghør Forum Bruger

Bruger siden: 24 Marts 2005 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1430
|
| Sendt: 21 Oktober 2006 kl. 22:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg ikke læst hele tråden, så det er muligt det allerede er sagt - men: start med at vælge højttalere først. Derefter en forstærker der passer til. Det andet er helt bagvendt, når du er så heldig at ha' penge til både det ene og det andet
S.R
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det var derfor at valget faldt på GamuT, da de laver nogle gode
højtaler plus forstærker, og det må værre en 100% sikkerhed for at de
spille samme (passer sammen), ikk ?
|
| Til top |
|
| |
Mightyfish Lukket konto

bruger hedder nu: Live21
Bruger siden: 22 Juli 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 211
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 12:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ikke læst alt igennem.
Belles 350A er nævnt, den passer ikke rigtig til vienna højttalere (dvs strauss og den gamle beethoven) det bliver en tam afære, virker som om de spiller imod hinanden
Pathos logos kan på ingenmåde spille op til dans med dem heller, meget kedelig lyd de giver, måske de kan spille med de små mozart.
Krell samt noget ældre mark levinson går rigtig godt i spænd med dem.
Crown studio R II er ok, men ikke bedre end Belles, prisen er den samme, udseendet er bestemt ikke
__________________ Holfi still sucks. AKA Live21
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
David skrev:
Nej, jeg siger ikke at H4A er i lommen på Vienna importøren, blot at denne er annoncør her på sitet, og derved betaler penge til H4A, og hvis H4A er interesseret i, at han fortsætter med det, så skal de nok ikke skrive særlig mange dårlige anmeldelser af hans produktet - kan du se sammenhængen?
|
|
|
Hej
Nu betaler jeg ikke for at være på denne side ? .
Jeg betaler ca 1500kr pr år for at bruge Tilbudsavisen .
Så den må du længer ud på landet med . __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
PERSON ANGREB ER FORBUT PÅ DETTE FORUM.
Kom væk fra dette personangrib, det gavner ikke nogle og er med til at
ødlægge H4A´s forum og total ødlægge for den tråde, det poppe op i.
|
| Til top |
|
| |
Holmbye Forum Bruger

Bruger siden: 02 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 228
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Sjoenne skrev:
jensen skrev:
David skrev:
| Ja, der er mange valgmuligheder. Men du er nød til selv at finde ud af, hvad du vil købe, og ikke lade andre "anbefale" og derved bestemme, hvad du skal købe. Herved er du et nemt offer, som enhver forhandler vil gnide sig i hænderne over, når han ser dig vade ind i butikken.Tag ud og lyt, dan din egne erfaringer og find ud af, hvilken slags lyd du kan lide - for der er mange forskellige, som allesammen kan betegnes som både god lyd. Det afhænger af smag og temperament.Nej, jeg siger ikke at H4A er i lommen på Vienna importøren, blot at denne er annoncør her på sitet, og derved betaler penge til H4A, og hvis H4A er interesseret i, at han fortsætter med det, så skal de nok ikke skrive særlig mange dårlige anmeldelser af hans produktet - kan du se sammenhængen?Når man betaler for noget, forventer man at få noget for sine penge - sådan er det altid - længere er den ikke... |
|
|
HAHA der er noget du ikke ved .
Annocør nej det har jeg ikke på HIFI4all , jeg har kun i HF så længe det varer .
Og betale for sådan noget det lader jeg de andre om , jeg lader folk lytte .
|
|
|
Er det gratis at lave annoncer i Tilbudsavisen? http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/sogeresultat.asp?annonc etype=&produkttype=&fri=VassagoHiFi&lokalitet= |
|
|
Nej det er ikke gratis,
Men beløbet det koster er nærmest symbolsk og så kam man indrykke ligeså mange annoncer man vil i et helt år, så det er næppe det der holder H4All kørende eller der hunden ligger begravet.
Måske der også er andre en forhandlere og branchemedlemmer der kan have en skjult dagsorden ?
Mvh
|
| Til top |
|
| |
janwa Lukket konto

Eget ønske!
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 13:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Branchemedlemmer er salg folk, sådan er det bare, ikk ?
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan vi ikke liiiige komme tilbage til tråden hva? Jeg har en A21, hvad vil i vide?
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 18:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Holmbye skrev:
Sjoenne skrev:
jensen skrev:
David skrev:
| Ja, der er mange valgmuligheder. Men du er nød til selv at finde ud af, hvad du vil købe, og ikke lade andre "anbefale" og derved bestemme, hvad du skal købe. Herved er du et nemt offer, som enhver forhandler vil gnide sig i hænderne over, når han ser dig vade ind i butikken.Tag ud og lyt, dan din egne erfaringer og find ud af, hvilken slags lyd du kan lide - for der er mange forskellige, som allesammen kan betegnes som både god lyd. Det afhænger af smag og temperament.Nej, jeg siger ikke at H4A er i lommen på Vienna importøren, blot at denne er annoncør her på sitet, og derved betaler penge til H4A, og hvis H4A er interesseret i, at han fortsætter med det, så skal de nok ikke skrive særlig mange dårlige anmeldelser af hans produktet - kan du se sammenhængen?Når man betaler for noget, forventer man at få noget for sine penge - sådan er det altid - længere er den ikke... |
|
|
HAHA der er noget du ikke ved .
Annocør nej det har jeg ikke på HIFI4all , jeg har kun i HF så længe det varer .
Og betale for sådan noget det lader jeg de andre om , jeg lader folk lytte .
|
|
|
Er det gratis at lave annoncer i Tilbudsavisen? http://www.hifi4all.dk/tilbudsavisen/sogeresultat.asp?annonc etype=&produkttype=&fri=VassagoHiFi&lokalitet= |
|
|
Måske der også er andre en forhandlere og branchemedlemmer der kan have en skjult dagsorden ?
Mvh
|
|
|
ja tro jeg mere på . __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
| Til top |
|
| |
DPetersen Forum Bruger

|
| Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 18:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Godaften janwa.
Ja gamut højtalere passer rigtig godt sammen med gamut forstærkere i mine ører for at svare på dit spørgsmål. Nu har jeg ikke lige råd til at købe en gamut forstærker til mine gamut højtalere lige nu men når økonomien er til det så ved jeg godt hvad jeg skal have.
|
| Til top |
|
| |