| Forfatter |
|
Brition Forum Bruger

Bruger siden: 16 Juli 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 13
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 14:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad vejer de hver for sig? Synes det ligner nogle tunge drenge, så var ikke sikker på om det ville ende under 20 kilo.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 14:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
hmm, ja de er nok lidt overvægtige... 28 kg per styk... Men okay, de penge du skal betale hos fragtmanden, får du så igen i form af lydkvalitet.
Dog vil jeg kraftigt anbefale dig at lytte til skidtet før du køber! I hvert fald højttalerne, ellers måske lytte til dem i hifiklubben i form af Dali Concept 10. Og Thulen kan du i hvert fald høre i hifiklubben.
|
| Til top |
|
| |
Brition Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 14:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kunne godt være en ide - jeg tror lige jeg venter et par dage og skraber alle pengene sammen, så kan jeg eventuelt se om der skulle være andre tilbud på højtalere, nogle som er lidt tættere placeret på mig.
|
| Til top |
|
| |
Brition Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 14:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kan se der er masser på bla. DBA af Dali 109 - endda til en lidt billigere pris end 2000 de fleste. Mon ikke jeg nok skal finde nogle, der er inden for afhentningsafstand.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
God ide, men bliv nu ikke for kåd! Lyt til udstyret først, eller tilsvarende udstyr, ellers bliver du måske skåffet.
Og så skal du jo også huske at du skal have nogen kabler med til dine højttalere! Ellers får du ikke ret meget lyd ud af dem...
|
| Til top |
|
| |
mortenkongsfelt Forum Bruger

Bruger siden: 12 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg købte Dali 450 + NAD 319 + NAD C520 og NAD 414 (højtaler, amp, cd og tuner) for 4000 kr. Hvis du ikke skal have radio og CD, så kunne du godt få råd til nogle større højtalere!
Måske overvej Dali 850 - der sidder 2*8" enheder i hver højtaler, og de kan hvertfald også flytte noget luft!
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 15:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
Helt sikkert også en god ide med en Dali 850
|
| Til top |
|
| |
Hurin Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 465
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 16:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mastervol skrev:
|
Der er flere forskelle. Mange subwoofere kan ikke altid følge lige godt med musikken, |
|
|
Det kan jeg tale med om. Jeg havde en billig sub før, og det var netop det, der var galt med den.
|
| Til top |
|
| |
Mastervol Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja, det kan subwoofere i den prisklasse altså ikke...
|
| Til top |
|
| |
sHaCk_kO Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 1488
|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 17:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
i de fleste tilfælde er der ingen farer ved at købe brugte højtaler, bare du har lyttet/kigget højtaler igennem, og med at kigge dem igennem mener jeg at du skal tjekke om bas ophænget om det er ved at mørne, vis det er så skal du sørge for at få sat prisen ned, da du så skal hen og have nyt på og det kan godt kost en lile smule,
der er mange højtaler der har nogle skrammer og sådan men i mange tilfælde kan det lade sig gøre at finde nået godt, __________________ Primare-Thule-Rega-VA-Velodyne-Panasonic BD35
:o)
|
| Til top |
|
| |
Brition Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2006 kl. 18:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Takker for alle forslagene. Lader til jeg godt kan nøjes med at køre uden subwoofer, eller i hvert fald vente med at købe en til senere. Regner med at jeg vil finde noget der kan afhentes, så kan jeg jo også lytte til det samtidigt.
|
| Til top |
|
| |