| Forfatter |
|
Angel Forum Bruger

Bruger siden: 17 Januar 2005 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 482
|
| Sendt: 18 Juli 2006 kl. 23:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Gmork: Er ikke rygere og ingen har røget i min lejlighed før. Jeg fik lige lånt en bord lampe, som jeg har sat til at lyse ved siden af skærmen direkte ned på bordet. Efter et par timer eller 3 er der ikke dukket flere tordenfluer ind efter 15:00 i eftermiddags, og igår gik de helt amok, og på et tidspunkt var der en 10 stykker derinde. Men der er desværre 3 tordenfluer inde i skærmen, som har lagt stille i en 9 timer nu. De er nok døde sådan nogle spasserhoveder  Skulle lige ud..
|
| Til top |
|
| |
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 11:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, sådan nogle spasserhoveder... 
Måske det også er geografisk betonet? For her i Randers har min svigerfar ike fået flere siden han flyttede ind til byen. Men da han boede på landet fik han en del. __________________ Min DVD-samling: Gmork's DVD Profile
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved det ikke. Mange roller spiller garenteret ind. Jeg bor trods alt næsten i centrum i Hobro. Men nu er der kun 2 tilbage bag glasset. Den ene er nede i bunden, som er lidt usynlig, så den ligger jeg ikke mærke til. Den anden er næsten i midten og ser hel ud. Håber at den får taget sig sammen til at flytte sig, for den har ikke været der før. Men bordlampe kan jeg anbefale
|
| Til top |
|
| |
Udde Forum Bruger

Bruger siden: 10 Juli 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 31
|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har en 17 tommer, Compaq skærm til min computer. Hvor der lige nu er 3 tordenfluer flyttet ind. Meget belastende, men må vel bare leve med det.
|
| Til top |
|
| |
Carstong Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 04 Juni 2006 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 442
|
| Sendt: 19 Juli 2006 kl. 12:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
tape hele rammen ind i gaffa
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så fik jeg besked fra LaCie Teknisk Support idag og som jeg har forstået på mailen, så bytter de den uden problemer. Jeg har vist forstået Onsite Service forkert, da jeg troede, at det defekte produkt vil blive hentet og erstattet med en ny. Hvad siger I ud fra denne mail med de udgangspunkter?
" Garantiombytning
Deres LaCie-produkt er konstateret defekt, og vil blive ombyttet. En ombytningsenhed er bestilt fra Frankrig og vil blive sendt til Dem snarest muligt. Denne service og tilhørende fragtomkostninger er dækket af garantien. Det defekte produkt skal returneres. Hvis vi ikke har modtaget produktet inden 14 dage, vil der blive sendt en påmindelse via e-mail. Er det defekte produkt ikke returneret inden 30 dage, er vi nødsaget til at fakturere dig for ombytningsenheden samt fragtomkostninger. For att processen skal gå så hurtigt og smidigt som muligt beder vi Dem nøje at læse nedenstående informationer: "
Og så kommer der en lang smørre om, hvordan den skal pakkes og hvad der sker, hvis den er uden om Garentien.
" Send kun den defekte enhed til reparation. Inkludér ikke strømforsyning, kabler CD-er eller manualer, når et produkt sendes til service. Send kun den defekte enhed. Alt andet der medsendes vil ikke blive returneret. Hvis De f.eks. sender en strømforsyning med, vil De selv skulle afholde udgiften til en ny.* "
|
| Til top |
|
| |
Angel Forum Bruger

|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Og lige en anden ting fra mailen. "En Fedex Air Waybill er gyldig i 5 dage. Hvis De vælger at sende produktet efter disse 5 dage, dækker LaCie ikke fragtomkostningerne."
Gælder de 5 dage fra jeg fik mailen eller hvordan?
|
| Til top |
|
| |
Nicolai18 Forum Bruger

Bruger siden: 08 September 2004 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 908
|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 18:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige fået dem på min Samsung 930BF, pis og l**t for at sige det pænt nu har jeg mailet forhandleren så må vi se hvad de siger.
Nicolai __________________ Mine Film
Min Biograf
|
| Til top |
|
| |
Filur999 Forum Bruger

Bruger siden: 27 Februar 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 194
|
| Sendt: 20 Juli 2006 kl. 18:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mens de stadig er i live skal i stille en lampe med en spot-pære og lyse direkte ind i rillerne i skærmen hvor satanerne er kravlet ind, og lade den stå natten over, så vil de forhåbentlig søge lyset/varmekilden og selv kravle ud.. Det har ihvertfald virket før..
Hvis de først er døde, kan man forsigtigt blæse med trykluft med kondensfilter (vigtigt, så du ikke blæser fugt med ind i skærmen) Sæt kompressoren til at give et lavt tryk på ventilen så du ikke kommer til at blæse det hele i stykker..
For at forebygge må man købe en ventilator, så man kan holde ud at sidde foran computeren uden at åbne vinduerne når de sværmer på de varme dage..
Held og lykke __________________ I know what you're thinking, 'cause right now I'm thinking the same thing. Actually, I've been thinking it ever since I got here: Why oh why didn't I take the BLUE pill?
|
| Til top |
|
| |
Gmork Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 114
|
| Sendt: 21 Juli 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Typisk... Når man taler om solen - nu har jeg også fået én.  __________________ Min DVD-samling: Gmork's DVD Profile
|
| Til top |
|
| |
netbjarne Forum Bruger

Bruger siden: 23 August 2004 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 263
|
| Sendt: 14 September 2006 kl. 21:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
LOL
Jeg har dem BÅDE på min Samsung 6000krs 17" fladskærm OG på min 6000krs Acer bærbare- tordenfluerne er tilsyneladende ligeglade med prisen på udstyret de kravler ind i.
På een af skærmene kunne jeg se den kravle rundt - så jeg stak hovedet helt tæt til skærmen, gloede - og - BANKEDE PÅ SKÆRMEN MED MIN PEGEFINGER  - ja så var tordenflue ihverfald stendød og med garanti ude af stand til at kravle ud igen. doh....
Nuvel, jeg kan godt grine lidt af hvor hysterisk jeg har været når det kommer til pixel-fejl, når jeg nu blot må trække på skulderne over et par satans småkryb der gør det ud for mindst 2 døde pixels hver... (fu**ing natur ;-)) __________________ Med venlig hilsen
Bjarne
|
| Til top |
|
| |
Da_Saint Lukket konto

Kar:130309
Bruger siden: 19 Juli 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 614
|
| Sendt: 14 September 2006 kl. 22:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er jeg den eneste, som synes at det er synd for de stakkels tordenfluer, som ikke kan kravle ud af skærme og er nødt til at dø i klaustrofobiske omgivelser??  __________________ Mit beskedne setup:
Yamaha RX-V2700
Dali Concept 7.0 SR
Taralabs HTK
Panasonic TH-42PX80
LG R200 Mediecenter
Xbox 360
Toshiba HD-EP30 HD DVD
|
| Til top |
|
| |
Vellyd Udelukket fra forum

Dobbelt profil: Mr. Antisilver
Bruger siden: 14 September 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 4
|
| Sendt: 14 September 2006 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg plejer bare at føntørre krybene. 2 føntørrer, 1 fra hver side i ca. 15 minutter på fuldt tryk, afliver dem humant
|
| Til top |
|
| |
omegasteffy Forum Bruger

Bruger siden: 21 September 2003 Lokalitet: Stor-København
|
| Sendt: 14 September 2006 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror faktisk også det var en tordenflue der var kravlet ind i panelet på min IBM klap. Det virkede nemlig ikke til at være helt døde pixels, da enkelte af dem kun var dæmpede. Overvejede om det kunne være det der var galt, men troede ikke helt selv på det til at starte med. Fik panelet skiftet under garantien.
|
| Til top |
|
| |