| Sendt: 23 Februar 2007 kl. 02:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Guldtuborg skrev:
Når fanden dukker op... ADVARSEL'
NEDENSTÅENDE indlæg står som skrevet som følger:
Emne: Hvad ønsker du dig til jul i år?
Sendt: 25 November 2006 kl.
Jeg ønsker fremover kun at møde ærlige folk i dette forum, så man ikke bliver snydt/-brændt af, når man sender audiodele til kontakter man har mødt her på HIFI4ALL.
Den 9/11-06. sendte jeg en Helius Fat Scorpio tonearm med et godt sølvkabel i til dana slowon@msn.com præsenterede sig som Johnny Thomsen, fra odense...   
Jeg har flere gange forsøgt at komme i kontakt med vedkommende uden respons (det hvar den lærestreg, stol ikke på folk) øv, øv og øv... |
|
|
Ih altså.
Sikke en øv oplevelse. Har du ikke hans adresse eller et telefonnummer.................hvis du har sendt den til ham? Er ham dana en der optræder herinde på det her forum siden du nævner det?
Det var jo en arm der blev brugt på flere forskellige flydende pladespillere i 80'erne. Ganske udemærket lydende omend en smule skrøbelig.
Som svar på Merury's spørgsmål, selom det er et gammelt et, mener jeg klart at flydende ophæng kan komme til at lyde bedre end stift ophæng. Og en pladespiller uden plint er noget mærkeligt noget for det er stik imod design-for-god-lyd-filosofien.
Jeg tror mange i dag gerne vil have noget der ser godt ud og så kommer det til at passe med deres indretning og jeg må da indrømme at det ofte ser temmelig stilrent og flot ud. Men måske har det ikke så meget med lyden at gøre.
Ikke mange virksomheder har forsket og udviklet ret meget på pladespillere i mange år for der har jo ikke været nogen der ville købe dem så det har nok ikke været rentabelt. Så de sidste par år har det været som at "opfinde den dybe tallerken" igen. Og den er måske ikke blevet helt så dyb endnu.
Venlig Hilsen
|