Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2026 | 05:36   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Surround Sound
 HIFI4ALL Forum : Surround Sound
Emne Emne: Alternative udgange til subwoofer? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 4
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:26 | IP-adresse registreret  

Milu skrev:
pulse83net skrev:

ManicMiner skrev:
Hvis både din DVD, sub og receiver er i stykker forslår jeg at vi arranger en indsamling for dig

Det er bare om at komme igang så. Frem med raslebøsserne.

Hvis ca. 4000 brugere ligger en 10'er skulle den være der.

Glem det, det virker ikke! Det har jeg prøvet i ugevis! (Se min underskrift)

Mvh.

lol! Det er en dyr hobby, ikke sandt?

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:28 | IP-adresse registreret  

hehe, med mindre du har købt det hele på kredit ser det heller ikke ud for at du behøver nogen nødhjælp  Masser af godt udstyr, næsten sådan at Hifi4All burde lave en 'hjemme hos' artikkel.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:36 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:

hehe, med mindre du har købt det hele på kredit ser det heller ikke ud for at du behøver nogen nødhjælp  Masser af godt udstyr, næsten sådan at Hifi4All burde lave en 'hjemme hos' artikkel.

Heldigvis er det hele købt og betalt. Om de burde lave en hjemme hos artikel er jeg dog ikke så sikker på. Jeg syntes at mit blegner i forhold til andre herinde. Men tak skal du da have. :)

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 21 Juli 2006 kl. 11:27 | IP-adresse registreret  

Så prøvede jeg at køre fra min DVD's analoge front (R) udgang til sub'ens line in (R) indgang og smed en CD på...uden resultat. Stadigvæk ingen lyd.

Prøver måske senere at teste sub'en på en anden forstærker, så jeg kan få udelukket at det er den det er galt med. Det må næsten være alle forstærkerens pre-out udgange der har taget sig en tur...hvor usandsynligt det end lyder. :/

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2006 kl. 12:52 | IP-adresse registreret  

Store testdag nr. 3:

Jeg prøvede jeg min subwoofer på en anden forstærker uden resultat. Stadigvæk ingen lyd fra min sub.

Til gengæld prøvede jeg så en anden sub på min egen forstærker (igen), og der skete der endelig noget. Først prøvede jeg at køre en test-tone, uden held. Så prøvede jeg en anden pre-out udgang, og der var lyd i alle højttalere, undtagen subben. Så slukkede jeg forstærkeren på dens afbryderknap (ikke standby-knappen) skiftede til pre-out sub udgangen og kørte en test-tone igen, og så var der lige pludselig lyd i bassen! Jeg fatter det bare ikke. Jeg har prøvet at afbryde stømmen til forstærkeren flere gange før, uden resultat. Men nu virker det altså. Så jeg har hermed udelukket at det er forstærkeren den er gal med. Heldigvis.

Jeg vil nu prøve min egen sub på min egen forstærker igen. Men det tyder unægteligt på at det er min sub den er gal med.

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 22 Juli 2006 kl. 13:05 | IP-adresse registreret  

Så fik jeg lige prøvet min sub igen efter at have sikret mig at det ikke var forstærkeren den var gal med. Og desværre heller ingen lyd her. Så konklusionen efter 3 dages hårdt testarbejde, må være at min sub skal til reparation.

Men set på den lyse side kan jeg mere undvære min sub end min forstærker, så helt galt er det ikke. Derudover har jeg et par gode fronter til at trække bas-slæbet, de uger hvor subben er væk.

Men tak for hjælpen til alle Jer der prøvede at hjælpe.

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 13:07 | IP-adresse registreret  

Det var så lidt, og jeg er da glad på dine vegne for at den fremdeles er under garanti.

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 4
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes