Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 00:46   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Højttalere
 HIFI4ALL Forum : Højttalere
Emne Emne: SVS SB12-Plus (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 24 November 2003
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Sendt: 20 Juli 2006 kl. 23:44 | IP-adresse registreret  

gROoxY skrev:
Hvis ikke allerede du er på SVS's betalingsliste, så bør du være....Jeg har sjældent set nogen så begejstret for et enkelt firmas produkter som dig... Med den hype du skaber omkring deres produkter må man jo nok hellere prøve at høre nogle af dem og se om de lever op til de forventningerne. Det er lidt ærgeligt at der ikke er nogen der forhandler SVS i danmark så man kan komme til at høre den inden man lige smider 8 kilo for en sub.

Bare vent til når jeg får min Oppo DV970, om den fungerer halvt så godt som jeg tror kommer jeg til at skifte 'arbejdsgiver' og tute ørene fulde på både de som vil, og som ikke vil lytte 

Nu bor også du i Århus, så om du vil kan du komme til vækkelsesmøde hos mig og høre Plusen 

Til top Vis ManicMiner's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af ManicMiner

gROoxY
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!

Bruger siden: 11 Marts 2005
Sendt: 21 Juli 2006 kl. 17:39 | IP-adresse registreret  

ManicMiner skrev:

Bare vent til når jeg får min Oppo DV970, om den fungerer halvt så godt som jeg tror kommer jeg til at skifte 'arbejdsgiver' og tute ørene fulde på både de som vil, og som ikke vil lytte 

Nu bor også du i Århus, så om du vil kan du komme til vækkelsesmøde hos mig og høre Plusen 

Hehe...Det må jeg jo lige overveje om jeg vil tage dig op på. Synes at kunne huske du på et tidspunkt testede den op imod noget velodyne? Jeg overvejer nemlig lidt en spl 1200. Kan du fortælle lidt om det du har testet den imod?
Til top Vis gROoxY's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af gROoxY

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 21 Juli 2006 kl. 18:43 | IP-adresse registreret  

Det er bare at tage på dig skoene og komme herhen, så skal jeg banke dig i hovedet med Plus manualen mens jeg råber: "Do you accept SVS as your Lord and Saviour!?!"

Jeg testede min gamle PB10 i mod Svend P's DD18. Jeg har ikke gennemføret nogle andre direkte VS tests, men jeg hadde da en stribe subs i løbet af 2 år før jeg købte PB10. I kronologisk rækkefølge:

Cervin Vega LW12X

Audio Pro Blue Diamond

Audio Pro Avantek Nine

Audio Pro Ace Bass 2

Infinity Kappa Sub.

Så det kan du sige var min ballast den gang jeg fik PB10en. Der står en del om hvordan det foreløb i linken i min signatur.

Jeg kunne tute dig fuld af mine erfaringer med SVS og andre subs, men det virker lidt for dumt når du nu bor lige i nærheden og heller kan komme forbi. Det var en gang en der sa: "At skrive om lyd er som at danse om arkitektur"

Men om du nå insisterer på at jeg skal forsøge at forklare hvordan de lyder skal jeg nok forsøge.

Lique
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 August 2004
Lokalitet: København
Sendt: 22 Juli 2006 kl. 12:34 | IP-adresse registreret  

Manic, jeg er enormt interesseret i en beskrivelse af hvordan den lyder! Det ku være rigtig lækkert!
Til top Vis Lique's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lique

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 22 Juli 2006 kl. 12:55 | IP-adresse registreret  

Og det skal jeg også gøre

Det kan være en god ide at læse testen jeg linker til i min signatur først, også skal jeg besvare alle eventuelle spørgsmål

ManicMiner
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Sendt: 23 Juli 2006 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

Dette billedet har en smule relevans for SB12. Det tomme kabinettet til venstre med plads for to elementer er en SB12/2-Plus prototype.

Over i mod højre ligger der et 23" stort element, også det vistnok en prototype.

Det skal dog siges at Tom Vodhanl, R&D chefen siger at de laver masser af prototyper det aldrig bliver til noget.

Hvad så med de resterende subbene? I følge Tom V udgør de et sted i mellem 1/3-1/2 af subs af andre merker som de har og tester. Dette gør de for at kartlægge konkurrentenes ydelse, også kan de også da svare på spørgsmål om hvordan deres subs yder sammenlignet med andres.

Claus_DK
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 April 2005
Sendt: 06 December 2006 kl. 20:09 | IP-adresse registreret  

Jeg har lidt øje på den her sub fra SVS. Ifølge lsound bliver det 8092.51 DKK leveret (Pianolak) 7622.44 DKK (Oak fx)

Hvis man er igang med at punge 7.6k-8k ud for en sub, hvilke andre alternativer mener i der er i det leje?

Jeg synes ikke rigtig jeg har plads til fx SVS 10", selvom den virkelig virker som god valuta.

Egentlig ville jeg gerne have en 12 eller 15DD fra velodyne, men den bliver for dyr i denne omgang.

mvh

claus

Til top Vis Claus_DK's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus_DK

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes