Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 03:23   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Lednings helvede (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Thunder
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 25 Januar 2004
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret  

psico skrev:

Takker igen. Det hjalp en del på forvirringen.

Bagpå receiveren over nr 2 HDMI input (nr 1 bliver brugt af HDD'en) står der "VHS (jbs)". Betyder det at inputet på en eller anden måde laver signalet om, og derved dårligere ? Hvis det virkede på samme måde som nr 1 input, så havde de vel ikke skrevet noget andet, eller ?

Håber virkeligt at ATI kortet sender HDTV ud til DVI stikket også, selvom de nævner man skal bruge S-VHS.

Vh. Dennis

Der står VCR (DBR) .. det er en video der bruger alm. lignende bånd men optager digitalt. Det er som audio indgangene, kun en foreslået mulighed. Du kan trygt regne med at de to stik, modtager nøjagtig samme signal og behandler det ens

Mht. HDTV, så skal du frigøre dig lidt fra manualen der. HDTV er simpelthen bare en opløsning til det fremtidige format. DVI/HDMI kablets eneste job, er bare at viderføre signalet bedst muligt. Signalet kan være i forskellige opløsninger og de bestemme's af dig og de indstillinger du sætter i egenskaber for skærm. De førnævnte opløsninger, er dem der afgør om det er HDTV opløsning. Det vigtigste er bare at du sørger for at vælge en opløsning som passer med dit tv's panel, som i det her tilfælde er 1280x720. Groft sagt, se skærmen som en computer monitor
Til top Vis Thunder's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Thunder

psico
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 Oktober 2003
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 22:22 | IP-adresse registreret  

Kanon.

Jeg har fået lidt mere ro i sindet og håber på det hele går, når alle tingene ankommer på Onsdag i nsæte uge. Ledninger, Forstærker, TV osv på samme dag..så der bliver nok at se til.

Det eneste jeg mangler nu, er at finde det bedste højtaler kabel jeg kan få til max 30kr... fruen har desværre sat den grænse :-(

Nogen idë om AVconnection.dk har noget der er pengene værd til den pris ? Ser ud til jeg kan få alle de andre ledninger jeg bestiller derigennem, så ville være rart at kunne få det hele samlet.

Takker for hjælpen, herligt at tumper som mig kan få en hånd med alle disse begreber ..hehe

Vh. Dennis

Dennis

Til top Vis psico's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af psico

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes