Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2026 | 15:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: De 10 største hifi løgne (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 16
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Nilau
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 19:44 | IP-adresse registreret  

r-l-b skrev:
Det er jo rigtig fint at i går op i jeres interesse

Men er dette med kabler og andet fin tuning ikke noget - der hvis det overhovedet gør en forskel -  egentlig først betyder noget når vi er i den aller højeste ende af high end udstyr ?

Jeg har prøvet med almindelige sorte standard kabler, 3-400 krs med guld og ?? frit kobber og så Tara Labs kabler og på det gamle grej jeg har og ja jeg ved godt det sikkert er milevidt fra high end - på den anden side synes jeg horn er ret afslørende og detaljerede - ja så kunne jeg høre forskel - ganske lidt - fra de helt billige sort kabler til 3-400 kr.s kablet - men mellem det og tara labs skete der igen ting - ligesom jeg kan høre forskel på tynd lysnet ledning og krafitig højtalerkabel.

Jeg har ingen intentioner om at gå videre af den vej - jeg er utroligt glad for de gode råd man får herinde og så er jeg glad for gode musikoplevelser - jeg ville blive rigtig ked af det hvis jeg skulle bruge min tid på at bekymre mig om der er kommet et kabel jeg ikke har råd til, fremfor at lytte til musikken.

Og jeg synes stadigviæ ikke det var pænt at klade ham en kabel kylling -

Du har ret, "r-l-b". 

Stemer: Jeg trækker det med kyllingen tilbage!  Det er nemt at blive stegt i disse tider.

Hilsen

Niels

Til top Vis Nilau's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Nilau

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Sjælland
Status: Online
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venligst

"dolph"

Til top Vis Guests's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Guests

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:

Kurt von Kubik skrev:
[QUOTE=janils]... og hvad er så den dybere mening med den historie?

At Tysk marcipan styrer for vildt.

Well!
Næh jeg mener den gode Kramer glemmer, at selv den tarveligste elektronik kan bringes op at svæve vha. lidt markedsføring.

Marcipanen skal helst være Lübecker marcipan!(dolph)

Ja, ligesom i de gode gamle nazitider, hvor der er andre der styrer for en. Det er så dejligt nemt, når man har andre til at lave det beskidte, og man bare gør som de andre postulerer for ret.

hjæææærr, jeg er med på bølgen....jubiiii.

Nar.

Mvh.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:20 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venligst

"dolph"

Stemer
Lukket konto
Lukket konto
Lukket - eget ønske!

Bruger siden: 21 Oktober 2004
Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:47 | IP-adresse registreret  

Ak, ak, ak...så ser det heller ikke ud til, at det bliver denne gang, at vi kommer frem til den endelige sandhed om kabler. Det undrer mig, for så sikre som I er på at I hører en forskel, så burde det være i jeres interesse, at få foretaget en ordentlig blindtest, som I kan henvise til i netop denne situation. Et argument, der ville kunne slå alle tvivlere af banen.

Jeg har ikke selv noget anlæg, der lever op til kravene, og jeg ejer ingen kabler, andet end de sædvanlige lakridssnører og så de kabler jeg bruger i min lydvirksomhed (som er det samme, bare lidt tykkere - balanceret). Det er den ene grund til, at jeg ikke bare lytter selv.

Nr. 2 grund er, at jeg er temmelig sikker på, at jeg ikke ville høre nogen forskel, om ikke andet fordi jeg ikke tror på, der er én. Jeg synes det er umådeligt meget mere interessant, at undersøge, om dem der påstår at de kan, virkelig kan.

For, som sagt, har jeg ikke kendskab til nogen blindtest, der viser, at der er en forskel. Tilgengæld har jeg hørt om en del, der viste, at der IKKE var nogen forskel.

Jeg synes, der er etableret en meget troværdig motivation for jeres vedkommende, for hvorfor I skulle ønske at få foretaget en blindtest, men alligevel undviger I. Dette må have en årsag, og indtil videre kan jeg ikke se andre muligheder, end at I simpelthen er bange for, at I ikke vil kunne høre forskel.

Tror du på Hifi?
Til top Vis Stemer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Stemer

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 27 Juli 2006 kl. 23:59 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venligst

"dolph"

Revoc
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 Februar 2006
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 00:08 | IP-adresse registreret  

Nilau jeg skal gerne indrømme at jeg ikke kan høre forskel på kabler selvom jeg har prøvet en del forskellige. Jeg accepterer derfor din udfordring og er helt med på at vi snarest mødes til en dyst om evnen/den manglende evne til at høre forskel på kabler.

Jeg foreslår testen afvikles som dobbelt blindtest, hvor der skal gættes på, om der lyttes til kabel A (eller kabel B).

Såfremt du er i stand til korrekt at identificere kabel i 16 ud af 20 "lyt" så tager jeg hatten af, og erklærer dig for et gyldent øre. Du kan medbringe et kabel som du anser for et godt kabel. Jeg vil til gengæld medbringe et tyndt mikrofonkabel eller måske et almindeligt el-kabel.

Du deltager i lyttetesten med det formål at søge at demonstrere din evne til at skelne mellem de to kabler. Jeg deltager selvfølgelig i lyttetesten med det samme formål. Det er således blot en venskabelig dyst uden andet på spil, end det sportslige element i udfordringen.

Hvis dysten skal krydres lidt: Den af os der demonstrerer den ringeste evne til at gætte korrekt kabel, betaler den andens rejseudgifter op til f.eks. maks. kr. 1.000. Så skulle der jo ligesom være 1.000 gode grunde mere til at vi - hver især - gør vort bedste.

Til at skifte kabler foreslår jeg at vi søger to personer hver til at hjælpe. To til at skifte kabler, og to til at overvåge, at alt går korrekt for sig.

Da ingen af os to jo er kabel-kyllinger, så har jeg ikke fantasi til at forestille mig, at du bakker ud af denne udfordring. Og da slet ikke med en eller anden lam undskyldning om, at jeg selv må prøve kabler, at du ikke har noget at skulle bevise osv osv osv. som man så ofte ser andre prøve sig med. Jeg imødeser derfor med stor glæde din accept af udfordringen, og gerne med et par mulige datoer til arrangementet.

Hvis der i øvrigt skulle være to mere, der kunne ønske at deltage i samme dyst, så kunne det blive en rigtig sjov hifi-aften, med lidt god snak, god musik og fin stemning. Hvad kunne næsten være mere fedt???

Jan

Ps. mit anlæg består af Proac, Ec cd og Zappulse, så det kan selvfølgelig være årsagen til at jeg ikke synes jeg kan høre forskel, men det kan vi jo snakke mere om, når vi mødes til kabel-dysten.

Til top Vis Revoc's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Revoc

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

for at få lidt ekstra lir på sagen synes jeg faktisk det er kurt den kære kubik der skal på skafottet  hvis en mand er frisk på at få andre til at rende og skifte kabler for sig må det da være ham

hclyd
Lukket konto
Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!

Bruger siden: 06 Juni 2006
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 00:41 | IP-adresse registreret  

niklasthedolphi skrev:
hclyd skrev:
niklasthedolphi skrev:

Kurt von Kubik skrev:
[QUOTE=janils]... og hvad er så den dybere mening med den historie?

At Tysk marcipan styrer for vildt.

Well!
Næh jeg mener den gode Kramer glemmer, at selv den tarveligste elektronik kan bringes op at svæve vha. lidt markedsføring.

Marcipanen skal helst være Lübecker marcipan!(dolph)

Ja, ligesom i de gode gamle nazitider, hvor der er andre der styrer for en. Det er så dejligt nemt, når man har andre til at lave det beskidte, og man bare gør som de andre postulerer for ret.

hjæææærr, jeg er med på bølgen....jubiiii.

Nar.

Mvh.

Der er noget helt galt med din citatteknik fordi der står skrevet at jeg har skrevet noget jeg aldrig har skrevet og hvis du på det grundlag kalder mig for en nar så kommer der ballade NU.

Forklar dig venligst prompte, vær utvetydig og gør dit arbejde ved tasterne ordentligt.

"dolph"

Ja, undskyld dolph, men den var jo ikke hæftet på dig, og det var du vel nok klar over, men det kunne fremgå, af måden jeg fik det skrevet på. Sorry

De indlæg jeg har set af dig er ikke noget jeg kan pege fingre efter. Der er erfaring bag udtalelserne. Mange kunne tage ved lære. Lyt selv først.....

Mvh.

Mvh.

Guests
Gæst
Gæst

Ikke registreret bruger

Sendt: 28 Juli 2006 kl. 01:08 | IP-adresse registreret  

Slettet

Venligst

"dolph"

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 20:25 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Meget af det, der i (også) denne tråd betegnes som "woodo" findes der skam helt reelle, fysiske forklaringer på. Dette gælder lige fra tilspilning af kabler (og kredsløb) over til forskelle på netkabler.
Mnjae, du er kommet med en forklaring, der siger at kobberets struktur ændres når man sender strøm igennem, så det bliver mere ledende.Men forskellen skulle ikke kunne måles - men høres ?Imponerende at den menneskelige hørelse skulle være så god, at den registrerer ting der ikke er målbare. Og den kan ikke gøre det, når der er skeptikere i nærheden, og det foregår som blindtest. Sjovt, det med skeptikere. TV-prædikanter og fuphealere, kan heller ikke koncentrere sig, når der er skeptikere i nærheden.

Hælløj i bølgen blå, Spencer

Nope, det kan ikke måles med et multimeter fra H. Fyborg, hvis det er det, du mener.

Man mindes i øvrigt et ikke alt for gammelt indlæg, hvori en vis hr. Spencer proklamerede at have afprøvet hele 2 forskellige netkabler(!)

Og da benævnte hr. Spencer ikke kunne høre forskel på disse 2 netkabler konkluderede vedkommende frejdigt, at der dermed ikke er forskel på netkabler

Må videnskabet drage fordel af såvel testmetode som mængden af udvalgte testemner, thi således fødes en ægte skeptiker

Nå, spøg og røg til side: Hvor vil du hen - eller vil du blot (be)famle?

Det er nu bevist hvorfor humlebien kan flyve. Forklaringen på dette irriterende paradox fandtes i, "at de hidtil anvendte målemetoder ikke var tilstrækkelige" (læs: En aerodynamiknørd fandt ved et tilfælde ud af at kigge lidt på noget ca. 10 år gammel dokumentation på hvorfor en kolibri kan flyve ;-)

@ Mr. Kramer, Stemer, Polle-lavpris, mv.:

Hvorfor denne bestandige berøringsangst?

Igen-igen: Der findes videnskabelige forklaringer på hvorfor der er forskel på både HT-, signal- og netkabler.

Indtil videre har undertegnede fremlagt videnskablig dokumentation for "fænomenet" tilspilning af kabler, hvilket i både omfang og tidsforbrug står i en bemærkelsesværdig kontrast til hvad den selverkærede gruppe af "tvivlere" indtil nu har formået at præstere

Resultatet er et produkt af ren vilje til at finde årsagen.

Spørgsmålet er med andre ord blot, om man er villig til at tage hænderne og måske navnligt hovedet ud af det store mørke og selv undersøge emnet nærmere. For den nødvendige information er desværre ikke umiddelbart tilgængeligt på indernettet eller i de almene lærebøger.

Tilgængelige er derimod et væld af kontaktadresser på netop den type videnskabsfolk, som hver især kan bidrage med den ønskede information, der i sidste ende kan sammenstykkes til et billede, der vitterligt ligner en ko.

No offence, men det er netop den måde hard core videnskabsfolk arbejder på, har jeg erfaret.

Og hvad så, om man skulle email'e eller ringe direkte til en kabelprofessor for at få nogle svar? Eller for den sags skyld en hard core fysiker (eller flere) fra NASA? Eller en helt tredje? Eller en helt fjerde?

Well, jeg er sq stadig den samme sürhling efter at have konsulteret en mængde af slagsen. Den enste forandring, der synes at være, er at dilleren er blevet en smule både længere og tykkere, men den slags må man jo leve med

For nu at give et "mega clue", så er det meste af humlen i det hele mikrovibrationer. Og da alting på tilstrækkeligt forstørret plan foregår ved hjælp af bl.a. mekaniske processer (og "måske" er en funktion af noget andet, etc)...

Hvad der så er primært, sekundært og tetreiært synes jeg skal overlades til den enkelte selv at finde ud af

Undersøg det selv (og tænk selv). Informationen er der, hvis man vil oplyses.

Det aller-aller-værste der kunne ske ville jo blot være, at man blev en smule klogere. Og det gør endda ikke spor ondt

Intil der kommer en uddannelse på ekstremt højt niveau med både svagstrøm, mekanik, metallurgi, kemi og astrofysik som speciale (+20 års pensum), så er det nok den umiddelbare forklaring, vi alle må tage til takke med.

I mellemtiden kan man jo selv prøve

Og igen-igen-igen: Hver eneste gang undertegnede har tilbudt diverse kabeltvivlere at komme hid og selv konstatere forskelle på både netkabler og signalkabler, så kommer der end ikke et sagte pip som svar.

Hvorfor mon?

Lad mig derfor i al bramfri venskabelighed foreslå, at begrebet "kabelkylling" flux bliver omdøbt til "kabelæg"

Og nu ikke nogle dumme spørgsmål om, hvad der kom først

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Lofgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 20:41 | IP-adresse registreret  

¨stemer:

du bor i kbh, så kom forbi og lad os lave den blindtest, husk dine lakridssnørrer....

Til top Vis Lofgren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lofgren

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 20:52 | IP-adresse registreret  

Ghammel & Suhr skrev:
Spencer skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Meget af det, der i (også) denne tråd betegnes som "woodo" findes der skam helt reelle, fysiske forklaringer på. Dette gælder lige fra tilspilning af kabler (og kredsløb) over til forskelle på netkabler.
Mnjae, du er kommet med en forklaring, der siger at kobberets struktur ændres når man sender strøm igennem, så det bliver mere ledende.Men forskellen skulle ikke kunne måles - men høres ?Imponerende at den menneskelige hørelse skulle være så god, at den registrerer ting der ikke er målbare. Og den kan ikke gøre det, når der er skeptikere i nærheden, og det foregår som blindtest. Sjovt, det med skeptikere. TV-prædikanter og fuphealere, kan heller ikke koncentrere sig, når der er skeptikere i nærheden.

Hælløj i bølgen blå, Spencer

Nope, det kan ikke måles med et multimeter fra H. Fyborg, hvis det er det, du mener.

Man mindes i øvrigt et ikke alt for gammelt indlæg, hvori en vis hr. Spencer proklamerede at have afprøvet hele 2 forskellige netkabler(!)

Og da benævnte hr. Spencer ikke kunne høre forskel på disse 2 netkabler konkluderede vedkommende frejdigt, at der dermed ikke er forskel på netkabler

[snip]

2 netkabler ? - hvordan er du kommet frem til netop det antal ? Windows lommeregner måske ?
Næh nej, to af de dyre, samt en masse forskellige af de billige, i forskellige tværsnit, fra 0,75mm2 til 1mm2 - nok 5-6 stykker der bør lyde forskelligt.

Ingen af dem får mig til at springe rundt som et lille forårslam, putte mere konfetti i bordbomberne, eller mere sukker på havregrynene.

Faktisk står merværdien i livskvalitet fra de dyreste netkabler, slet ikke mål med værdien af en tokroners sodavandsis fra Netto. Disse har jeg testet intensivt i 14 dage, for at være helt sikker i min sag.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Ghammel & Suhr
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Februar 2004
Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Sendt: 28 Juli 2006 kl. 22:45 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:

Ghammel & Suhr skrev:
Spencer skrev:
Ghammel & Suhr skrev:
Hælløj i bølgen blå, Spencer Nope, det kan ikke måles med et multimeter fra H. Fyborg, hvis det er det, du mener. Man mindes i øvrigt et ikke alt for gammelt indlæg, hvori en vis hr. Spencer proklamerede at have afprøvet hele 2 forskellige netkabler(!) Og da benævnte hr. Spencer ikke kunne høre forskel på disse 2 netkabler konkluderede vedkommende frejdigt, at der dermed ikke er forskel på netkabler [snip]
2 netkabler ? - hvordan er du kommet frem til netop det antal ? Windows lommeregner måske ?Næh nej, to af de dyre, samt en masse forskellige af de billige, i forskellige tværsnit, fra 0,75mm2 til 1mm2 - nok 5-6 stykker der bør lyde forskelligt.Ingen af dem får mig til at springe rundt som et lille forårslam, putte mere konfetti i bordbomberne, eller mere sukker på havregrynene.Faktisk står merværdien i livskvalitet fra de dyreste netkabler, slet ikke mål med værdien af en tokroners sodavandsis fra Netto. Disse har jeg testet intensivt i 14 dage, for at være helt sikker i min sag.

Næh-nej, ved simpel læsning, såmænd

Nuvel, nu skal vi jo også være fair her i sommerheden. Det var et eller andet med et ML kawel og så et standard et, hvor du - med et overordnet sarkastisk islæt - ikke mente at kunne registrere nogen forskel og derfor samlet konkluderede at det hele var noget værre bawl. Derfor de forskellige " "

Men det er da OK med mig, hvis du i virkeligheden ikke kan høre nogle forskelle, der kan få blodet durk i buksen. Eller måske sølvpapirshatten har siddet for langt ned over ørerne under lytningen?

Nææj, nu ved jeg det; du er en af dem med både langskaftede støvler og sølvpapirshat?

Nåh, godt ord igen, noget må du kunne høre, da du stadig udviser en form for uerkendt nysgerrighed, gnæk-gnæk. Måske dette har sin rod i "nocebo effekten" kombineret med de faktiske forhold?

Jeg mener, det ka' da ikke være det rene "skidsåphoni", det hele

Pssst: Prøv noget Häagendazs is - det er noget videre bedre end de dersens kunstige, polske spildevands-dimser omme fra Brutto

Strøm FAQ - lavet af forummet

Stop klynkeriet - kvinden tilbage i kvindekroppen!
Til top Vis Ghammel & Suhr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Ghammel & Suhr Besøg Ghammel & Suhr's Websted

Bassøe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Januar 2006
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 Juli 2006 kl. 13:51 | IP-adresse registreret  

Nilau, det var dog utroligt, man er væk fra tråden en enkelt dag og så bliver man beskyldt for, at være en troll.

Lad os nu antage, at min holdning var den stik modsatte af den jeg allerede har fremført, rør er bedre en solid state, analog lyd er generelt bedre end digital og kabler, der er altid forskel.

Ville du så også kalde mig for en troll eller er det netop fordi, at du ike er enig med mig og mine holdninger, at jeg bliver klassificeret som en?

Det er egentlig ret pudisgt, da mine holdninger i det store hele er baseret på en hel del videnskabelig og teknologisk fakta hvorimod den modsatte holdning mere eller mindre er baseret på folks egne  subjektive meninger om emnet.

Men sådan er der jo så mange ting. Foretrækker selv at diskutere på et lidt mere seriøst plan uden person fnidder eller personlige angreb, så fra min hånd af vil der ikke komme flere indlæg til denne diskussion.

Til top Vis Bassøe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Bassøe

thomashansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juni 2006
Sendt: 29 Juli 2006 kl. 15:43 | IP-adresse registreret  

Der er faktisk en smule lydforskel på kabler, men ikke ret meget.

Dette skyldes at kablet også delvis yder en vis kapacitans og induktans (parasitisk kapacitans). Ideelt intet, men i realiteten meget lidt.

imdedansen(den kompleks modstand) for en kapacitor er givet ved: 1/j*2*PI*f*C

for en induktor: j*2*PI*f*L

hvor j er den komplekse repræsentans, og C og L er henholdsvis kapacitansen og induktansen.

ved lave frekvenser vil kapacitoren yde stor impedans, mens induktoren vil yde lille impedans.
(Her snakker vi om frekvenser, da det elektriske audiosignal jo er givet som en vekselspænding der varierer i tid)
omvendt ved høje frekvenser yder kapacitoren lille impedans, og induktoren stor impedans
(dette ses af udtrykkene ovenfor)

Både kapacitans og induktans forekommer, men i forskellige forhold i forskellige kabler, alt afhængig af hvilke elektrisk ledende materiale de er lavet af(sølv, kobber osv).
Da ses f.eks, at nogle kabler vil have tendens til at lede høje frekvenser lidt bedre (lille selvinduktans) end andre kabler, Derfor er det klart at lydkarakteristikken er lidt anderledes, dog meget lidt (lyden vil være "lys" som en ike videnskabelig hifi mand ville sige. de høje frekvenser passerer lidt bedre gennem kablet.)

håber det gir lidt mening, havde ikke lige tid til at formulere og uddybe mig ordentligt, men i kan selv se det passer, hvis i indsætter i udtrykkene.

Thomas

Til top Vis thomashansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomashansen

thomashansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juli 2006 kl. 15:47 | IP-adresse registreret  

en fortsættelse til ovenfor...
Det var forresten mig der kom med linket til artiklen første gang...

Og jeg er desuden ret sikker på at man ikke kan argumentere for, at et kabel skal spilles til, det er noget pjat. det indeholder jo ikke noget mekanik.

Thomas
Til top Vis thomashansen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af thomashansen

Dr. Lyd
Lukket konto
Lukket konto
Abitz Audio. Lukket efter eget ønske.

Bruger siden: 15 Januar 2006
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 29 Juli 2006 kl. 15:55 | IP-adresse registreret  

Vi spiser og lytter også med øjnene......og hvad så. Vi har alle preferencer. Hvis vi alle troede og kunne lide det samme.....så skulle vi altid jagte den samme pige......det er jo ikke særligt interessant. Det handler jo også om tro foruden videnskabelige målinger og udregninger....og hvem kan iøvrigt lytte objektivt......ja....jeg spørger bare.

.......og gu`fanden er der da forskel ellers sad ingen af os med dyre anlæg og førte os frem.....så er vi for dumme.....anlæggets lyd sammen med musikken skal udløse en trancelignende tilstand i hjenen......nogle anlæg er bedre til det end andre....og..........so f**king what.

Men siden at disse "løgne" kan bringe p***et i kog hos så mange må der være en del personer herinde der ikke er helt sikre på hvad det egentlig er de lytter til.

Lyt til egen overbevisning og så er den hjemme

Til top Vis Dr. Lyd's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dr. Lyd

thomashansen
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 29 Juli 2006 kl. 16:24 | IP-adresse registreret  

Dr. Lyd skrev:
Det handler jo også om tro foruden videnskabelige målinger og udregninger.

det er da noget pjat, der er ingen tro eller magi forbundet med et godt anlæg, det er alt det pseudo pjank der skal aflives...

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Lokalitet: Fyn
Sendt: 29 Juli 2006 kl. 17:05 | IP-adresse registreret  

At en cdafspiller kan lyde analog
Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

<< Forrige Side af 16 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne