Forfatter |
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 06 August 2006 kl. 07:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Batemandk skrev:
Jeg mindes at have haft mindre hjertebanken over filmen: Er der nogen ? ( Dansk tittel ) Den mindes jeg er latterlig klam..
|
|
|
Ja, den var jeg også ved at skide grønne grise over - den er sgu' creapy . Men jeg kender heller ikke den engelske titel på den film, nogen der kan hjælpe med den ? Den handler om en pige der går og hygger sig lidt for meget med sit brædt med tal og bogstaver på __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
Boye Forum Bruger

Bruger siden: 18 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 2019
|
Sendt: 06 August 2006 kl. 08:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
En søgning på IMDb "Is Anybody There" giver det her:
http://www.imdb.com/title/tt0363705/
Den handler om nogle der leger med et ouija-board, så det kunne måske være den - der står ellers ikke så meget om den.
|
Til top |
|
|
Acer Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 3734
|
Sendt: 06 August 2006 kl. 09:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Boye skrev:
En søgning på IMDb "Is Anybody There" giver det her:
http://www.imdb.com/title/tt0363705/
Den handler om nogle der leger med et ouija-board, så det kunne måske være den - der står ellers ikke så meget om den.
|
|
|
Denne her må være en nyere og genindspillet version af den, men ellers er det den korrekte film __________________ Fyrer De, Hr. ? Nej da, jeg har H/K
|
Til top |
|
|
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
Sendt: 06 August 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 08 August 2006 kl. 15:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
"Hostel" er helt næsten latterlig pinefuld og klam.. handling = torturer på de mest ækle måder
den er instrueret af Eli Roth; hans bud på den klammeste film nogen sinde! http://www.hostelfilm.com/ __________________
|
Til top |
|
|
Kjeldbjerg25 Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 191
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 13:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Silent Knight skrev:
Bare lige en sjov lille kommentar, men jeg kan ikke lade være. Flere har sagt noget i stil med "Ikke rigtig en gyser, nærmere en thriller"!! Nu betyder Thrill altså gys, så gyser og thriller er det samme. Man kan nok nærmere skelne mellem gyser/thriller og skræk/horror, hvis det skal være korrekt.
Bare sådan lidt navlepilleri fra min side. 
|
|
|
Dygtig dreng, men det er nu engang sådan at de fleste dvd-sider mv, skelner mellem gysere og thrillere, om det så er forbi man har givet ordet en thriller en anden betydning på dansk, skal jeg ikke kunne sige. Men gyser og thriller er ikke det samme, selvom ordene måske betyder det samme.
__________________ "Win if you can, lose if you must, but always cheat"
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 14:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
mathias 2 skrev:
"Hostel" er helt næsten latterlig pinefuld og klam.. handling = torturer på de mest ækle måder
den er instrueret af Eli Roth; hans bud på den klammeste film nogen sinde! http://www.hostelfilm.com/
|
|
|
EDIT: hvad så med Guinea Pig eller ilsa, she wolf of the ss - er godt nok ikke gyserfilm som sådan, men 'pinefulde og klamme' må de vel siges at være...  __________________ 'stue bio' (denon, podspeakers, clic)
film
|
Til top |
|
|
oink Forum Bruger

Bruger siden: 04 Maj 2003 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 582
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 15:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
dødens gab...den har der altid været et godt bid i
seven...den er slem, klam flere steder
alien...en af favoritterne
anders fogh rasmussen...hvergang d´herre toner frem på skærmen, springer sveden frem på panden, pulsen stiger til det røde felt, ungerne bliver sendt ud af stuen
|
Til top |
|
|
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
Sendt: 10 August 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
oink skrev:
anders fogh rasmussen...hvergang d´herre toner frem på
skærmen, springer sveden frem på panden, pulsen stiger til det røde
felt, ungerne bliver sendt ud af stuen |
|
|
HHAHHAHAHA pas på blodtrykket - så er det nu bedre at se en farce med Helle "Gucci" Thorning-Schmidt
__________________ MVH Morten
Mit stereo
|
Til top |
|
|
xtort Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 337
|
Sendt: 11 August 2006 kl. 12:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Emi_one Forum Bruger

Bruger siden: 08 August 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 298
|
Sendt: 11 August 2006 kl. 13:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
rasmuskarlsen skrev:
Hej...
Søger nogle "nye" gode gyserfilm, som jeg kan se på mit 5.1 setup.
Jeg har allerede følgende gyserfilm selv:
The Skeleton Key The Cave Cabin Fever Jeepers Creepers 2 It Final Destination 2 The Texas Chainsaw Massacre The Gift Below Van Helsing Darkness Falls The Ring The Ring 2 The Eye The Others Freddy Vs. Jason The Dead Zone Midsommer Vildmark Dark Water Saw Saw 2 The Descent The Blair Witch projekt
Der er nogle gode film imellem men også nogle dårlige. Personligt er jeg mest til film uden alt for meget blod og overnaturlige effekter... Er mere til "det gode gys" hvor man kan forholde sig til det der sker og sætte sig ind i situationen... Hvor man følger en handling, og lige pludselig får man bare det største shok af en mystisk ting der dukker frem, eller lign. Altså nok sådanne chok der kun opleves på et godt 5.1 setup med en god subwoofer.
Film hvor de hele vejen igennem smadrer zombies og havd ved jeg... siger mig intet! Eks. film hvor folk kører ud i en mærk, uhyggelig skov, hvor der begynder at ske sære ting er altid en god ting.
Derudover kan jeg ikke lide alt for gamle film... Helst film der er lavet i 90'erne... og frem...
Håber der er nogle derude der har nogle ideer til tilføjelser til min dvd samling, under gyserfilm... Evt en top 10 liste, men allerhelst egne synspunkter og opfattelser af de forskellige film.
På forhånd mange tak.
Vh Rasmus
|
|
|
Van Helsing er altså ikke en gyser men det er en actioneventyr står der hvertifald bag på min Van Helsing film __________________ Tømmer!
|
Til top |
|
|
Kent77 Forum Bruger

Bruger siden: 04 November 2003 Lokalitet: Ikke angivet
Status: Offline Indlæg: 143
|
Sendt: 11 August 2006 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg så denne film med Sharon stone som knægt, og jeg mindes at den god 
Deadly Blessing
http://www.imdb.com/title/tt0082245/
Men igen man skal jo ikke altid pille ved sine gamle minder
|
Til top |
|
|
mathias 2 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juni 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 1669
|
Sendt: 11 August 2006 kl. 14:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
xtort skrev:
mathias 2 skrev:
den er instrueret af Eli Roth; hans bud på den klammeste film nogen sinde! http://www.hostelfilm.com/
|
|
|
EDIT: hvad så med Guinea Pig eller ilsa, she wolf of the ss - er godt nok ikke gyserfilm som sådan, men 'pinefulde og klamme' må de vel siges at være... 
|
|
|
jeg kender desværre ikke ovennævnte film ... men hvis de er lige så klamme som hostel lyder det nice ...hehe __________________
|
Til top |
|
|
Kent77 Forum Bruger

|
Sendt: 11 August 2006 kl. 14:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
putte Forum Bruger

Bruger siden: 03 Juli 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 92
|
Sendt: 12 August 2006 kl. 00:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
en film som jeg ik fatter ik er blevet nævnt her inde er The Entity(den usynlige forfølger) det er sku en film der vil noget, den er ik typisk amerikansk med sødsuppe og den slags, lidt mere hård i det som de japanske også er. Den er lavet over den bedst dokumenteret kontakt med ånder til dato, super film:)
putte
|
Til top |
|
|
Kent77 Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2006 kl. 13:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
putte skrev:
en film som jeg ik fatter ik er blevet nævnt her inde er The Entity(den usynlige forfølger) det er sku en film der vil noget, den er ik typisk amerikansk med sødsuppe og den slags, lidt mere hård i det som de japanske også er. Den er lavet over den bedst dokumenteret kontakt med ånder til dato, super film:)
putte
|
|
|
Ja den er sgu for konge , eller det husker jeg den i hvert fald som. Jeg så denne film som knægt, og det var meningen at jeg ville have nævnt den herinde i går aftes, men jeg kunne ikke huske titlen på den.
*** OBS!!! SPOILER *** Noget som bare er printet ind på min nethinde fra denne film er, da kvinden (hovedpersonen) ligger og sover i sit soveværelse, hvor ånden så langsomt knapper hendes nattøj op og nærmest "voldtager" hende og kaster hende rundt i værelset. Jeg har ikke set denne film siden jeg var knægt, men jeg husker stadig denne scene. Jeg var ved at skide en halv ko dengang.
Filmen kan fås her:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=109232870868 0427
|
Til top |
|
|
Spencer Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 6374
|
Sendt: 12 August 2006 kl. 13:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Kent77 Forum Bruger

|
Sendt: 12 August 2006 kl. 22:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen som har set filmen: 2001 Maniacs
|
Til top |
|
|
DonJensen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 1465
|
Sendt: 15 August 2006 kl. 10:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kent77 skrev:
putte skrev:
putte
|
|
|
Ja den er sgu for konge , eller det husker jeg den i hvert fald som. Jeg så denne film som knægt, og det var meningen at jeg ville have nævnt den herinde i går aftes, men jeg kunne ikke huske titlen på den.
*** OBS!!! SPOILER *** Noget som bare er printet ind på min nethinde fra denne film er, da kvinden (hovedpersonen) ligger og sover i sit soveværelse, hvor ånden så langsomt knapper hendes nattøj op og nærmest "voldtager" hende og kaster hende rundt i værelset. Jeg har ikke set denne film siden jeg var knægt, men jeg husker stadig denne scene. Jeg var ved at skide en halv ko dengang.
Filmen kan fås her:
http://www.laserdisken.dk/html/visvare.dna?vare=109232870868 0427
|
|
|
Jeg havde helt glemt den film, den var ret cool. Så den 2 gange i tv, og har nok ikke været så gammel. Scenen hvor hun er holdt fast i sengen og der bliver "gramset" på brysterne står nu også helt klart.
|
Til top |
|
|
rockforlife Lukket konto

Eget ønske!
Bruger siden: 18 Juli 2005 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 2382
|
Sendt: 15 August 2006 kl. 10:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nogen der har set nyindspilningen af THE HILLS HAVE EYES? Er den noget ved mon?
__________________ HYGGE HEJSA!
|
Til top |
|
|