| Forfatter |
|
F.Christians Forum Bruger

Bruger siden: 12 April 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 4023
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lidt underligt at udvisningen er for evigt, men det er ikke mit forum, så op i lommen med det, foreløbigt altså!
Hvad med et prøveforum for de fredløse? Eventuelt bestyret af den navnkundige J. Boyer?
(Kan man tåle hans angreb, uden at knalde fuldogsåstændigt sidelæns, igennem længere tid, så må man komme med på holdet igen. Selvfølgelig kun som centerølhenter, klart da!) 
Nå-ikke? 
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det største problem herinde på H4A er da, at så snart en person har en afklaret holdning eller noget som helst som er sagligt velfunderet og formulerer noget af dette i et indlæg, så stormer en masse jantelovskommentarer frem uden pondus men med lav debat-etik og nogle gange endda med snyd i citat teknikken. I værste fald ses personlige verbale overfald.
Når så forfatteren af det saglige og holdningsfyldte indlæg svarer på tiltale, er det ofte i mindst ligeså høj grad ham som får at vide at han skal dæmpe sig og passe på hvis han ikke vil have en advarsel.
Det må jo være fordi moderator og administrator sjældendt læser bagud og foretager vurderinger af en beskaffenhed som kan bevare eller skabe en høj standard.
Resultatet er at mange fornuftige, saglige, holdningsfyldte og spændende tiltag til at rejse debat og/eller bidrage til samme, dræbes langsomt med en issyl i ryggen til fordel for bevarelse af ro og orden og og måske for at holde på de personer som tilsyneladende mangler moral og opdragelse, er umodne og har ringe verbal formuleringsevne og slutteligt måske ved meget lidt om HiFi og vellyd.
Måske er formålet at have så mange brugere som muligt og dermed så høj rekvalmeværdi som muligt på H4A.
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
Administrator Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3105
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 14:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
niklasthedolphi
Hvis du har så mange problemer med at færdes på HIFI4ALL.DK, skal du være mere end velkommen til at holde dig væk! Der er ingen tvang til at bruge tid på sitet, hvis du mener at det hele bare er "ih og åh" så åndsvagt!
Du lader bare høre fra dig, så skal jeg lukke din konto som ønsket!
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
F.Christians skrev:
Lidt underligt at udvisningen er for evigt, men det er ikke mit forum, så op i lommen med det, foreløbigt altså! |
|
|
Hvis folk ikke kan finde ud af hvordan de skal begærde sig efter 2 advarelser, så står det altså slemt til! Det er jo altså ikke for sjov, at der er opsat et regelsæt for hvordan brugere skal opføre sig. Hvis ikke der bliver sagt stop, så går det hele op i hat og briller! Desværre er der mange der ikke selv kan finde ud af hvortil grænsen går!
|
| Til top |
|
| |
Guests Gæst

Ikke registreret bruger
Bruger siden: 25 Januar 2003 Lokalitet: Sjælland
Status: Online Indlæg: 113
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Administrator skrev:
niklasthedolphi
Hvis du har så mange problemer med at færdes på HIFI4ALL.DK, skal du være mere end velkommen til at holde dig væk! Der er ingen tvang til at bruge tid på sitet, hvis du mener at det hele bare er "ih og åh" så åndsvagt!
Du lader bare høre fra dig, så skal jeg lukke din konto som ønsket!
|
|
|
Mit ønske er såmænd ikke at forlade sitet men i stedet at der ville være større mulighed for at føre en debat der ikke bliver kørt i sænk af uetisk og jantelovs prægede indlæg som ikke "frames" af admin.
Såfremt administrator på dette grundlag vælger at smide mig ud fra forum forlanger jeg dog, som mindste fællesnævner af moral og etik, at samtlige mine indlæg som indeholder billeder bliver slettet fra sitet prompte og for stedse.
"dolph"
|
| Til top |
|
| |
Fiend Lukket konto

Konto lukket efter brugers ønske!
Bruger siden: 29 December 2003 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 213
|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bad om at få lukket min konto for nogle uger siden men skal alligevel lige tjekke sitet......KONSTANT....
Båtnakker som kun nedgøre mig og siger jeg virker syg og burde tage min medicin er sjovt nok branchemedlemmer som sælger vare skabt af illousioner og skabe mest mulig profit......til priser som kun kan være til glæde for sælger.....
Det er også lidt mærkeligt at dem som udvikler og producere varen bliver presset ned i pris imens prisen samtidig stiger når den når butikken, så er det man køber jo ikke engang det værd man har givet for det......det synes jeg er for kvalmt og nok også grunden til jeg køber brugt...
Men samtidig skal hifi spilles til, så hvorfor bliver l..tet ikke tilsvarende dyre?? -den styrtdykker tværtimod med tiden!!
Jeg føler mig overset da jeg kun har fået et par advarsler angående manglende formulering.... __________________ Spændingsfilm, hvor mange volt er de på??
|
| Til top |
|
| |

|
| Sendt: 06 August 2006 kl. 15:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kan der vist ikke koges mere suppe på den, førend det endnu engang ender i en stor omgang mudder!
Tråden lukkes!
|
| Til top |
|
| |