Tilbage til HIFI4ALL.DK 11. juni 2026 | 16:15   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Musik og film
 HIFI4ALL Forum : Musik og film
Emne Emne: Øhh Malmsteen hva....? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:48 | IP-adresse registreret  

Malmsteen har lavet en live plade der er opteget i Moskva med en del "gammelt" rør grej i optage og mixerdelen. Den er ikke en af de værste. Hukommelsen har desværre ikke lagret titlen...

Mvh

Til top Vis Granholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Granholm

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:51 | IP-adresse registreret  

jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:

jkjaers skrev:
Yngvie Malmsteen - Guitarlir med 120 i timen... som et dampbarn på speed

Præsis.....du er aftens helt i Århus....Okey, måske ikke ved min nabo de kommende dage, men super, så må jeg på jagt!

Hehe, takker. Prøv biblioteket... De skal nok have nogle plader stående (og så kan du også finde ud af om du stadig synes det er så fedt som du huskede) Når du nu er på biblioteket kan du lige nappe et par Joe Satriani CDer med... lidt samme boldgade God fornøjelse

Super...tak for tippet om satriani. Har lige "støvsuget" områdets biblioteker for Satriani. Det var ikke meget jeg fandt, men det som jeg kunne få fingre i er sg da helt forrygende. Faktisk bedre en "Malmsteen" synes jeg, det er lidt mere afdæmpet.

Jamen velbekomme da - er stadig lidt i tvivl om jeg har gjort dig en tjeneste... nøj hvor bliver man træt af det på et tidspunkt

Tror bestemt heller ikke at det ender i en "livslang forelskelse" mellem mig og malmstee og satriani, men en lille "sommerflirt" kan det nok godt blive til, og så må de pænt i gemmeskuffen igen, tror jeg.

Michael

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 August 2006 kl. 17:41 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:
jkjaers skrev:
rattanhuset skrev:

jkjaers skrev:
Yngvie Malmsteen - Guitarlir med 120 i timen... som et dampbarn på speed

Præsis.....du er aftens helt i Århus....Okey, måske ikke ved min nabo de kommende dage, men super, så må jeg på jagt!

Hehe, takker. Prøv biblioteket... De skal nok have nogle plader stående (og så kan du også finde ud af om du stadig synes det er så fedt som du huskede) Når du nu er på biblioteket kan du lige nappe et par Joe Satriani CDer med... lidt samme boldgade God fornøjelse

Super...tak for tippet om satriani. Har lige "støvsuget" områdets biblioteker for Satriani. Det var ikke meget jeg fandt, men det som jeg kunne få fingre i er sg da helt forrygende. Faktisk bedre en "Malmsteen" synes jeg, det er lidt mere afdæmpet.

Jamen velbekomme da - er stadig lidt i tvivl om jeg har gjort dig en tjeneste... nøj hvor bliver man træt af det på et tidspunkt

Tror bestemt heller ikke at det ender i en "livslang forelskelse" mellem mig og malmstee og satriani, men en lille "sommerflirt" kan det nok godt blive til, og så må de pænt i gemmeskuffen igen, tror jeg.

Michael

intet ondt i det - god fornøjelse med det

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 07 August 2006 kl. 17:50 | IP-adresse registreret  

John Petrucci har også udgivet et soloalbum (det er ham til højre):

"Suspended Animation" hedder det - ikke stor kunst heller, men stor, stor ekvilibrisme på en guitar. Jeg kan ikke se en nulevende rockguitarist, der er så hurtig, så versatil og samtidigt så relativt moden i sit spil som denne herre  

Han har også udgivet et album sammen med Jordan Rudess: Det er langt mere lækkert at høre på end Petrucci's solo i længden

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

Granholm
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 August 2003
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 07 August 2006 kl. 20:58 | IP-adresse registreret  

Granholm skrev:

Malmsteen har lavet en live plade der er opteget i Moskva med en del "gammelt" rør grej i optage og mixerdelen. Den er ikke en af de værste. Hukommelsen har desværre ikke lagret titlen...

Mvh

Ok lidt opdatering af hukommelsen (et kig i pladereolen - efter behørrig afstøvning)

"Live in Leningrad" fra 1989 er skiven. Om den holder en hel sommer tør jeg ikke sige, men engang blev der da slidt en del på den skive en sommer eller to. Men det er en del år siden der har været liv i ploven desværre.

Mvh

Til top Vis Granholm's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Granholm

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 07 August 2006 kl. 21:14 | IP-adresse registreret  

Granholm skrev:
Granholm skrev:

Mvh

Ok lidt opdatering af hukommelsen (et kig i pladereolen - efter behørrig afstøvning)

"Live in Leningrad" fra 1989 er skiven. Om den holder en hel sommer tør jeg ikke sige, men engang blev der da slidt en del på den skive en sommer eller to. Men det er en del år siden der har været liv i ploven desværre.

Mvh

Mange tak for "jagten" du har foretaget, den vil jeg prøve om jeg kan finde et eller andet sted. 

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 2
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes