Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 19:00   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Andet
 HIFI4ALL Forum : Andet
Emne Emne: De dyre tilbud. (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 6
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Status: Offline
Sendt: 06 August 2006 kl. 03:52 | IP-adresse registreret  

mictor001 skrev:
rattanhuset skrev:

Specielt en annoncør her på sitet reklamere ofte med endog MEGET dyre apperater. Jeg er ikke i tvivl om hverken annoncøren eller denne apparater hører til noget af det ypperste hvad lyd angår, apparater som vi alm kødelige kun kan drømme om. Det er første gang i hi-fi verden som jeg dog er forholdsvis ny i, at jeg ser "spille dåser" til de priser og kan ikke lade være med at tænke på. Er der mon købere til feks CD afspillere i flere 100.000 krs klassen og forstærkere i samme prisleje ...

Hvem i danmark køber dog en forstærker til feks 300.000 kr....for mig lyder det helt vildt, at feks en forstærker koster det samme som en 5 år gammel Mercedes

Øhh hvor ville du lige hen ved at copy/paste trådens første indlæg uden at skrive noget mere selv til det

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

mictor001
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 December 2005
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 06 August 2006 kl. 03:53 | IP-adresse registreret  

Hvad mener du egentlig Rattanhuset? Jeg tillader mig lige at citere dig "jeg er ikke i tvivl om  hverken annoncøren eller denne apparater hører til noget af det ypperste hvad lyd angår". En annoncør kan da ikke høre til noget af det ypperste, hvad lyd angår, med mindre han synger rigtig flot, og det har jeg nu lige godt aldrig hørt min gode ven Jensen gøre! Du skriver længere henne i tråden, at det ikke var din mening, at starte "ballade" op eller noget i den retning. Jeg må nu alligevel meddele dig, at den første tanke, der for gennem hovedet på mig, da jeg læste dit oplæg til denne tråd var "JANTELOV" og en god gang ikke for godt indpakket misundelse.

"Rønnebærrene er sure - sagde ræven"!!

Mvh

Michael

Specielt en annoncør her på sitet reklamere ofte med endog MEGET dyre apperater. Jeg er ikke i tvivl om hverken annoncøren eller denne apparater hører til noget af det ypperste hvad lyd angår, apparater som vi alm kødelige kun kan drømme om. Det er første gang i hi-fi verden som jeg dog er forholdsvis ny i, at jeg ser "spille dåser" til de priser og kan ikke lade være med at tænke på. Er der mon købere til feks CD afspillere i flere 100.000 krs klassen og forstærkere i samme prisleje ...

Hvem i danmark køber dog en forstærker til feks 300.000 kr....for mig lyder det helt vildt, at feks en forstærker koster det samme som en 5 år gammel Mercedes

[/QUOTE]
Til top Vis mictor001's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af mictor001

rattanhuset
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2003
Lokalitet: Jylland
Sendt: 06 August 2006 kl. 04:10 | IP-adresse registreret  

mictor001 skrev:

Hvad mener du egentlig Rattanhuset? Jeg tillader mig lige at citere dig "jeg er ikke i tvivl om  hverken annoncøren eller denne apparater hører til noget af det ypperste hvad lyd angår". En annoncør kan da ikke høre til noget af det ypperste, hvad lyd angår, med mindre han synger rigtig flot, og det har jeg nu lige godt aldrig hørt min gode ven Jensen gøre! Du skriver længere henne i tråden, at det ikke var din mening, at starte "ballade" op eller noget i den retning. Jeg må nu alligevel meddele dig, at den første tanke, der for gennem hovedet på mig, da jeg læste dit oplæg til denne tråd var "JANTELOV" og en god gang ikke for godt indpakket misundelse.

Mvh

Michael

[/QUOTE]

Med den tankegang du har, så må jeg med skam meddele dig at du er helt forkert på den!

Hos mig findes hverken jantelov, misundelse eller snopperi, og slet ikke hvad angår hi-fi. Tråden blev helt fra starten af oprettet i en UNDREN (IKKE MISUNDELSE) over om der var salg i så dyre apperater og ikke en skid andet end dét, men det er der nogle som har drejet ud på et spor hvor hele tråden slet ikke har skulle være. Så med mindre du har drukket af natpotten, så skulle du måske reviderer dine egne fordomme omkring andre mennesker!´

Tråd slut for mit vedkommende, gider ikke bruge tid på sådan noget pladder!

Til top Vis rattanhuset's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af rattanhuset

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Sendt: 06 August 2006 kl. 13:17 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
mictor001 skrev:

Mvh

Michael

Med den tankegang du har, så må jeg med skam meddele dig at du er helt forkert på den!

Hos mig findes hverken jantelov, misundelse eller snopperi, og slet ikke hvad angår hi-fi. Tråden blev helt fra starten af oprettet i en UNDREN (IKKE MISUNDELSE) over om der var salg i så dyre apperater og ikke en skid andet end dét, men det er der nogle som har drejet ud på et spor hvor hele tråden slet ikke har skulle være. Så med mindre du har drukket af natpotten, så skulle du måske reviderer dine egne fordomme omkring andre mennesker!´

[/QUOTE]

Synes efterhånden det er ved ast være lidt trælst evig og altid at hører ordet Jantelov. Det sku' snart det eneste folk snakker om, lige så snart ting kommer op i en hvis pris. Det er da ikke jantelov at sige at man godt kunne tænke sig et meget godt anlæg, som en anden ejer, jeg vil knap nok kalde det misundelse. Jeg synes da at det er fantastisk at der er folk der kan finde penge til at købe meget dyre anlæg, og det har jeg skam også tænk mig at gøre selv, lige så snart jeg flytter hjemme fra.

Jeg ved godt at de fleste som køber et dyrt anlæg nyder at eje det, og sætter pris på det, men det er ikke alle der gør det f. eks. Paris Hilton ejer en Mercedes McLaren, og jeg er sikker på at hun ikke helt har fattet hvad det er hun har at køre i, hvorimod en Mercedes entusiast ville sove i garagen hos bilen hver nat. Altså, bare fordi man har mange penge og en masse dyre genstande, er det ikke sikkert man værdtsætter dem så meget som andre kunne have gjort.... og det har sku' ikke noget med Janteloven at gøre at skrive det!

Dr-Tricket
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 06 Marts 2005
Sendt: 06 August 2006 kl. 13:19 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
niklasthedolphi skrev:
niklasthedolphi skrev:

over de mennesker som tilfældigvis er rige og så bruger deres penge på noget som måske udsender signaler om status men som de alligevel ikke forstår at opleve glæde ved. What's the point then?

"dolph"

Det gør nok 90% af alle dansker , og de går så meget op hvad ens job er og hvad andre laver .

Bare tænk hvad er det først folk vil vide når du møder dem for første gang ( hvad laver du )

Danmark en et lille snobbe samfund , det finder man hurtigt udaf hvis man bare er lidt sammen med andre end lige dansker .

Status er det ikke alle låner sig til ?

Bare tænk på alle de biler der er solgt over 10 20 og 30 år , hvad status er der i at have en bil banken ejer men hvad ens nabo ser den jo så er alt godt .

Helt enig! Kan virkelig ikke se hvordan der kan være præstice i at bankes bil holder i ens indkørsel. 

Fiend
Lukket konto
Lukket konto
Konto lukket efter brugers ønske!

Bruger siden: 29 December 2003
Lokalitet: Århus
Sendt: 06 August 2006 kl. 13:27 | IP-adresse registreret  

Branchemedlemmer er gode til at nedgøre andre, har jeg selv erfaret.....

Men mon nutidens indkøb af diverse vare ikke bare blot bliver solgt på en illousion og må jeg i den forbindelse henvise til endnu et fremragende link:

http://www.billigvvs.dk/El-artikler

Nemlig, elefant på dåse.....

Haugaard
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 20 Juli 2005
Lokalitet: Fyn
Sendt: 06 August 2006 kl. 13:38 | IP-adresse registreret  

rattanhuset skrev:
mictor001 skrev:

Mvh

Michael

[/QUOTE]

Det er da fint nok at du ikke gider bruge tid på det her pladder, men hvad var så egentlig din idé med at oprette tråden?

Haugaard

Til top Vis Haugaard's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Haugaard Besøg Haugaard's Websted

Bradman
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juli 2005
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 06 August 2006 kl. 13:58 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
rattanhuset skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det drejer sig om hvordan vi hver især forvalter vores penge, jeg kender nogen som har sat 300.000,- i en motorcykel - eller 435.000,- i en bil - eller 120.000,- til en hest - eller hvad med en gang hestesæd til 20.000,- hvis du vil have det helt rigtige føl.

Sådan er der så meget, og jeg har ikke noget dårligt at sige om folk som går op i deres passion, det er jo bare et spørgsmål om personlige valg - og det bør respekteres.

Præsis. Jeg kunne ikke have sagt det bedre, og jeg havde ikke startet tråde hvis jeg havde vist at den kunne afstedkomme sådan en "ballade". Det var slet ikke det der var formålet med den!

Jeg synes skam det er fedt du har startet den .

Det kan være det sætter noget på plads i folks hoveder .

Prøv at gå ind på den hvordan kan det være folk kan poste hvad de vil og uden de blive skudt ned

http://www.motorcykelgalleri.dk/

Er det forbi vi hififolk er totalt tosset ? eller snot dumme ?

Hej Jensen...

Man må tale for sig selv, og lad endelig være med at genereliserer.

Svaret er givetvis ikke nogen af de alternativer du selv opstiller...du virker som en fornuftig gut som har masser af tid til både kunder og hifi4all...og det er der vel ikke noget galt med, tværtimod er det fint at nogen kan få varen af dig, det er godt for dem (kunderne), dig selv, og endda statskassen.

Cheers

Bradford

sheep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 06 August 2006 kl. 14:17 | IP-adresse registreret  

Kan man overhovedet forsvare at bruge så mange penge på et anlæg hvis man ikke samtidig bygger eller har et lytterum der er er nøje afpasset til grejet hvad angår størrelse, akustik mv?

Uden den perfekte opstilling, den perfekte akustik o.s.v. er 200k ekstra for et anlæg vel hurtig spildt? Jeg taler ikke af erfaring men er bare nysgerrig. Hvis det ekstremt dyre grej ikke får de optimale betingelser kunne man godt tro at det er købt pga staus og ikke pga af lyden? 

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep

Spencer
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 November 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 06 August 2006 kl. 14:35 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
En anden sjovt ting er dette .

Jeg snakker med mange kunder der har fede setup .

Og når jeg høre dem til om de er på denne side , siger mange af dem NEJ ikke den brønehave , der sidder alt for mange små skole drenge og alt for mange der ødelægger en masse for mange andre .

Hvor mange tråde er ikke blevet lukket  , og hvor mange tråde er der ikke hvor en person vil vide noget om et bestemt mærker og hvordan ender de ?

Mange af dem siger denne side var meget bedre for et par år siden .

Og mange vil ikke poste ders setup , og hvorfor tro i selv ?

Denne sider er næsten mere slem end de gammel newsgrups og oc.dk var .

Jeg tror at din hukommelse spiller dig et puds her.
Rigtig mange af ballademagerne, er nemlig smidt ud fra hifi4all, og der er meget mere ro på nu.

Hvis de af dine kunder der ikke vil vise deres setup, ikke selv gør noget for at forbedre sitet, så er det faktisk deres skyld, at de ikke får det som de vil have det.

At læne sig tilbage i stolen, og håbe på bedre tider, giver ikke noget.
De der 'ved' hvordan det bør være, bør selv gøre noget aktivt.

Til top Vis Spencer's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Spencer

Gufle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 07 August 2006 kl. 14:33 | IP-adresse registreret  

sheep skrev:

Kan man overhovedet forsvare at bruge så mange penge på et anlæg hvis man ikke samtidig bygger eller har et lytterum der er er nøje afpasset til grejet hvad angår størrelse, akustik mv?

Uden den perfekte opstilling, den perfekte akustik o.s.v. er 200k ekstra for et anlæg vel hurtig spildt? Jeg taler ikke af erfaring men er bare nysgerrig. Hvis det ekstremt dyre grej ikke får de optimale betingelser kunne man godt tro at det er købt pga staus og ikke pga af lyden? 

Hej Sheep

Man kan altid forsvare, at bruge mange penge på hifi. Det handler kun om motivet som du selv nævner.

Jeg er nok en af dem som der bliver omtalt i denne tråd, da jeg nok har brugt lidt mere på hifi end den gennemsnitlige køber. Der bliver i denne tråd opstillet en masse "fordomme" om folk med dyre hifi anlæg. Jeg kan ikke sige om disse passer er ej, da jeg kun kan tale for mig selv.

Det næste afsnit har ikke noget med Sheeps indlæg at gøre, men tråden i det hele taget.

Dem som kender mig ved, at min forstand på hifi og seriøs hifi lytning er lige så god som alle andre hifi-nørders (Var bla. medlem af Københavns hifiklub i en del år). Jeg vil til en hver tid kunne forklare hvordan mit setup lyder, i forhold til andet jeg hører. Jeg har ikke noget imod at poste mit anlæg på denne side eller at besøge denne side og deltage i div. debatter (Nogle er dog mere seriøse end andre). Jeg har kun købt dyrt hifi/Surround fordi det interesserer mig og fordi designet er pænt (Den berømte kærestefaktor). Jeg synes ikke selv jeg er underlig, livs-synder eller snotdum, jeg er bare en mand som går op i sin hobby. 

Nu tilbage til Sheeps indlæg. Til dit spørgsmål om dyrt hifi er noget værd uden de rette omgivelser svarer jeg: 

Lige som dig mener jeg ikke at dyrt hifi kommer til sin ret uden at, rummet som anlægget er stillet op i, er lavet efter alle kunstens regler. Derfor er min stue bla. indrettet med egen strømgruppe og jord. Vægene, loftet og gulvet i rummet er lyddæmpede med forskellige materialer. Dette er gjort uden at ødelægge rummetsdesign, da alt foregår inden bag glasvævet.

Jeg tror at et anlæg til 50.000 i det rigtige rum, vil spille bedre end et til 500.000 i det forkerte rum. Men tager man et anlæg til 500.000 i det rigtige rum, så er man i "hifi himlen".

Har man først hørt "hifi himlen" tror jeg mange vil kunne forstå hvor nogen mennesker kan være så "dumme" at bruge så "mange" penge på Hifi.

Hilsen

Gufle  

chubbz
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Marts 2005
Lokalitet: Østjylland
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

Jeg er helt enig. Har man et dyrt anlæg er det stadig uhyre vigtigt at rummet er godt, ellers går idéen lidt af det.

Og jeg var da også skeptisk første gang jeg skulle høre et anlæg til godt 500.000.  Det kunne da umuligt være så meget bedre, når nu mit eget til omkring en tiendedel spillede så fedt...

Men tro mig...Det var det!

Når man først har hørt sine egne højttalere på et sæt 100.000krs monoblokke, så finder man hurtigt ud af hvorfor folk køber så dyre ting. Det er da fordi at de typisk er meget bedre, end forstærkere til fx 30.000.  Sådan er det ihvertfald i de tilfælde jeg har prøvet.  Og sådan skulle det jo helst også være. Man skal da have noget for sine penge. :-)

Men indrømmet... Jeg synes da også der er større forskel på  10 -> 30.000  end der er på 70 -> 100.000. 

Til top Vis chubbz's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af chubbz

jkjaers
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 15 Januar 2004
Sendt: 07 August 2006 kl. 16:15 | IP-adresse registreret  

Jeg har svært ved at hidse mig op over at folk køber meget dyrt grej - jeg synes faktisk det er lidt fedt at der er nogle der trykker den 100% af. Jeg tror aldrig selv jeg bliver en af dem, men man ved jo omvendt aldrig.

Hvis ingen købte det dyre grej ville fabrikanterne holde op med at videreudvikle - kun billiggøre - og så ville livet som hifi-nød da være endnu værre end det er (jeg napper en tudekiks)

"Er du i tvivl? Så gear ned og giv gas"
Til top Vis jkjaers's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jkjaers

sheep
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 14 August 2005
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 07 August 2006 kl. 18:57 | IP-adresse registreret  

Gufle skrev:
sheep skrev:

Hej Sheep

Man kan altid forsvare, at bruge mange penge på hifi. Det handler kun om motivet som du selv nævner.

Jeg er nok en af dem som der bliver omtalt i denne tråd, da jeg nok har brugt lidt mere på hifi end den gennemsnitlige køber. Der bliver i denne tråd opstillet en masse "fordomme" om folk med dyre hifi anlæg. Jeg kan ikke sige om disse passer er ej, da jeg kun kan tale for mig selv.

Det næste afsnit har ikke noget med Sheeps indlæg at gøre, men tråden i det hele taget.

Dem som kender mig ved, at min forstand på hifi og seriøs hifi lytning er lige så god som alle andre hifi-nørders (Var bla. medlem af Københavns hifiklub i en del år). Jeg vil til en hver tid kunne forklare hvordan mit setup lyder, i forhold til andet jeg hører. Jeg har ikke noget imod at poste mit anlæg på denne side eller at besøge denne side og deltage i div. debatter (Nogle er dog mere seriøse end andre). Jeg har kun købt dyrt hifi/Surround fordi det interesserer mig og fordi designet er pænt (Den berømte kærestefaktor). Jeg synes ikke selv jeg er underlig, livs-synder eller snotdum, jeg er bare en mand som går op i sin hobby. 

Nu tilbage til Sheeps indlæg. Til dit spørgsmål om dyrt hifi er noget værd uden de rette omgivelser svarer jeg: 

Lige som dig mener jeg ikke at dyrt hifi kommer til sin ret uden at, rummet som anlægget er stillet op i, er lavet efter alle kunstens regler. Derfor er min stue bla. indrettet med egen strømgruppe og jord. Vægene, loftet og gulvet i rummet er lyddæmpede med forskellige materialer. Dette er gjort uden at ødelægge rummetsdesign, da alt foregår inden bag glasvævet.

Jeg tror at et anlæg til 50.000 i det rigtige rum, vil spille bedre end et til 500.000 i det forkerte rum. Men tager man et anlæg til 500.000 i det rigtige rum, så er man i "hifi himlen".

Har man først hørt "hifi himlen" tror jeg mange vil kunne forstå hvor nogen mennesker kan være så "dumme" at bruge så "mange" penge på Hifi.

Hilsen

Gufle  

Hej Gufle

Håber ikke mit indlæg kunne forstås som om jeg synes folk er dumme/ånssvage hvis de bruger en mindre formue på Hi Fi. Jeg synes bare ikke man kunne diskutere så dyre setups uden at indrage de omgivelser de skal spille i. Men jeg kan jo se i dit indlæg at det hele er gennemtænkt og det er da for fedt - respekt for det. Jeg har brugt mange timer på at sidde og se på fede lytte/biorum på H4A og håber på at jeg selv en dag får muligheden for at indrette et dedikeret lytte/bio rum med nyt lækkert udstyr - mums :o)

Bo

Til top Vis sheep's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af sheep

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 07 August 2006 kl. 19:20 | IP-adresse registreret  

Bradford skrev:
jensen skrev:
rattanhuset skrev:
Alex E Nielsen skrev:

Det drejer sig om hvordan vi hver især forvalter vores penge, jeg kender nogen som har sat 300.000,- i en motorcykel - eller 435.000,- i en bil - eller 120.000,- til en hest - eller hvad med en gang hestesæd til 20.000,- hvis du vil have det helt rigtige føl.

Sådan er der så meget, og jeg har ikke noget dårligt at sige om folk som går op i deres passion, det er jo bare et spørgsmål om personlige valg - og det bør respekteres.

Præsis. Jeg kunne ikke have sagt det bedre, og jeg havde ikke startet tråde hvis jeg havde vist at den kunne afstedkomme sådan en "ballade". Det var slet ikke det der var formålet med den!

Jeg synes skam det er fedt du har startet den .

Det kan være det sætter noget på plads i folks hoveder .

Prøv at gå ind på den hvordan kan det være folk kan poste hvad de vil og uden de blive skudt ned

http://www.motorcykelgalleri.dk/

Er det forbi vi hififolk er totalt tosset ? eller snot dumme ?

Hej Jensen...

Man må tale for sig selv, og lad endelig være med at genereliserer.

Svaret er givetvis ikke nogen af de alternativer du selv opstiller...du virker som en fornuftig gut som har masser af tid til både kunder og hifi4all...og det er der vel ikke noget galt med, tværtimod er det fint at nogen kan få varen af dig, det er godt for dem (kunderne), dig selv, og endda statskassen.

Cheers

Bradford

Sådan er det bare jeg oplever det hverdag .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

NADali
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2006
Sendt: 07 August 2006 kl. 19:32 | IP-adresse registreret  

Jeg har besluttet mig til at vinde en helvedes stor bunke penge i lotto i den kommende weekend... så skal i sgu se anlæg
Til top Vis NADali's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af NADali

Lofgren
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juni 2003
Sendt: 07 August 2006 kl. 19:34 | IP-adresse registreret  

Til top Vis Lofgren's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Lofgren

jensen
Forum Bruger
Forum Bruger

Tidl. Vassago Hifi

Bruger siden: 01 April 2003
Sendt: 07 August 2006 kl. 19:36 | IP-adresse registreret  

Spencer skrev:
jensen skrev:

Og når jeg høre dem til om de er på denne side , siger mange af dem NEJ ikke den brønehave , der sidder alt for mange små skole drenge og alt for mange der ødelægger en masse for mange andre .

Hvor mange tråde er ikke blevet lukket  , og hvor mange tråde er der ikke hvor en person vil vide noget om et bestemt mærker og hvordan ender de ?

Rigtig mange af ballademagerne, er nemlig smidt ud fra hifi4all, og der er meget mere ro på nu.

Hvis de af dine kunder der ikke vil vise deres setup, ikke selv gør noget for at forbedre sitet, så er det faktisk deres skyld, at de ikke får det som de vil have det.

Mine kunder kan gøre hvad de vil , men nu kender jeg mange der ikke er mine kunder der har fede setup .

Nu flere der poster ders setup nu sjover side og især hvis det er noget vi ikke ser hverdag , husk på det var sådan den startet .

Da denne side startet op , var vi mange på news og havde også en channel på irc og det var flere år før denne side kom .

Nu er en del af dem der var med fra starte væk fra denne side og hvorfor ? .

Jeg har postet mange fotos herinden og det har mange andre også , og den dag i dag hvis jeg kunne gøre det om ville jeg aldrig gøre det .

Til top Vis jensen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af jensen

Gufle
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Sendt: 07 August 2006 kl. 22:55 | IP-adresse registreret  

sheep skrev:
Gufle skrev:
sheep skrev:

Hej Sheep

Hilsen

Gufle  

Hej Gufle

Håber ikke mit indlæg kunne forstås som om jeg synes folk er dumme/ånssvage hvis de bruger en mindre formue på Hi Fi. Jeg synes bare ikke man kunne diskutere så dyre setups uden at indrage de omgivelser de skal spille i. Men jeg kan jo se i dit indlæg at det hele er gennemtænkt og det er da for fedt - respekt for det. Jeg har brugt mange timer på at sidde og se på fede lytte/biorum på H4A og håber på at jeg selv en dag får muligheden for at indrette et dedikeret lytte/bio rum med nyt lækkert udstyr - mums :o)

Bo

Hej Bo

Som jeg skrev er det ikke dit oplæg der kan forstås forkert, det er faktisk rigtigt godt set. Det er nogle andre indlæg i denne tråd jeg står lidt undrende overfor.

Hilsen

Gufle

Dejen
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2004
Sendt: 07 August 2006 kl. 23:13 | IP-adresse registreret  

jensen skrev:
Spencer skrev:
jensen skrev:

Mine kunder kan gøre hvad de vil , men nu kender jeg mange der ikke er mine kunder der har fede setup .

Nu flere der poster ders setup nu sjover side og især hvis det er noget vi ikke ser hverdag , husk på det var sådan den startet .

Da denne side startet op , var vi mange på news og havde også en channel på irc og det var flere år før denne side kom .

Nu er en del af dem der var med fra starte væk fra denne side og hvorfor ? .

Jeg har postet mange fotos herinden og det har mange andre også , og den dag i dag hvis jeg kunne gøre det om ville jeg aldrig gøre det .

Hvorfor ikke, Jensen? Jeg synes i al fald det er underholdende - og brødfødende for fremtidge hifi-drømme - at se billeder fra dine messebesøg, private nyindkøb og hjemtagen af diverse vilde ting m.v.

Det er tydeligt, at mange ser det som en klar og utvetydig sammenblanding af private og kommercielle interesser, hvis branchemedlemmer er liiiiidt for langt fremme i skoene på denne front.

- men så længe billedserier, af den ene eller den anden art, ikke bevidst profilerer branchemedlemmers egne produkter fra eget sortiment, kan jeg ikke se problemet. Og skulle det handle om egne produkter, er jeg en stor dreng, der godt kan "sortere" i den slags.

Naturligvis skal H4As regler for forum respekteres - men billeder og kyndige kommentarer vil jeg da nødigt undvære  -jeg tror næppe, jeg er den eneste

MVH

VdH the Revelation Hybrid
Von Schweikert VR2
Strøm: de RØDE hospitalskabler, Eichmann stikdåse
Til top Vis Dejen's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Dejen

<< Forrige Side af 6 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum