Emne: De dyre tilbud. ( Emne lukket)
|

|
| Forfatter |
|
Medlyd Branchemedlem

Medlyd
Bruger siden: 26 August 2004 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 680
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 00:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
På mig virker high end priser, som f.eks de nævnte 300.000,- for en forstærker, direkte skræmmende, kunne aldrig selv finde på at investere en sådan sum i et stykke Hi Fi. Det skyldes helt sikkert at når det kommer til Hi Fi, så er jeg en "value for money" mand mere end en ultimativ Hi Fi enthusiast. Men det influerer overhovedet ikke på mine nervebaner, at nogle mennesker har dette ultimative syn på Hi Fi, det er da kun sjovt, når vi ikke er uniforme også hvad Hi Fi angår. Nogle investerer 300.000,- i et lille stykke savtakket papir, klæber det ind i et støvet læderalbum, gemmer hele molevitten i en bankboks og har vel ingen anden glæde af det, end tanken, tanken om at være i besiddelse af dette unikke stykke papir. De der investerer millioner i Hi Fi har udover tanken om at eje det ultimative, dog også glæden ved, dagligt, at lytte på det !
Ingen af disse 2, hverken papirmanden eller hifi manden, bør dog skulle stå til ansvar overfor andre end dem selv eller deres familie omkring disse investeringer, hvorfor jeg ikke forstår at det ligefrem skal forsvares, når man putter sine egne penge i noget der interesserer en, hvad dælen skulle man ellers putte dem i ?
Man kunne selvfølgelig købe en Rega OG et frimærke
Venligst
Bent
|
| Til top |
|
| |
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 13:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
hclyd skrev:
|
Der er nogle der ikke opfører sig pænt. Så får man på hatten, og får man nok trækker man sig.
Men jeg er af den overbevisning, at alle får det de fortjener..... Og han skal nok bare samle kræfter igen.
Mvh.
|
|
|
Hvad mener du med det .
Opføre sig pænt , har du et problem med mig så sig det .
Jeg synes du skal til at lukke din kæft , du øffer op som en lille tøs er det også dig der sender mig mails fra hotmail du virker som den type .
|
| Til top |
|
| |
Scherer Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2004 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 686
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 13:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
"host-host" var der nogen der sagde jantelov....
Jeg har ikke speciel forkærlighed for nogen af de 2 kombatanter, men
hold da op hvor bliver der kastet med mudder, blot fordi man har en
anden opfattelse at tingene......det er til at brække sig over. Hvis
man ikke har noget pænt at sige så hold kæft eller skriv en PB, hvorfor
skal vi andre trækkes ind i det hér?
Jeg har nu arbejdet med salg i flere år og jeg har ALDRIG, jeg gentager
for de svagthørende, ALDRIG solgt et produkt endsige fået folk
"omvendt" ved at rakke en konkurrent ned. Der sker følgende når man tyr
til de metoder.
A har købt en dims ved butik X.
Sælger fra butik Y siger at det er da det værste l**t der nogensinde er fremstillet.
Kunde A får her imellem linierne fortalt at han er et stort fjols der
må være svært mindrebemidlet når han gider smide penge efter et 3.
rangsprodukt.
Ville du handle ved butik Y?
Blot en lille opsang, men jeg bliver sgu tvær over at læse om alt det personfnidder og tøsetuderi.
__________________ MVH Morten
Mit stereo
|
| Til top |
|
| |
hclyd Lukket konto

Lukket konto efter brugers ønske!
Bruger siden: 06 Juni 2006 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 128
|
| Sendt: 10 August 2006 kl. 16:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
MC955 skrev:
hclyd skrev:
|
Der er nogle der ikke opfører sig pænt. Så får man på hatten, og får man nok trækker man sig.
Men jeg er af den overbevisning, at alle får det de fortjener..... Og han skal nok bare samle kræfter igen.
Mvh.
|
|
|
Hvad mener du med det .
Opføre sig pænt , har du et problem med mig så sig det .
Jeg synes du skal til at lukke din kæft , du øffer op som en lille tøs er det også dig der sender mig mails fra hotmail du virker som den type .
|
|
|
Fik du ikke lukket din anden konto pga nogle der ikke opførte sig pænt overfor dig?? Det er klart at du skal nok finde frem til dem, og så skal du nok få dem det lært. Så trækker de sig nok, og imens samler du kræfter.
Var det tydeligt nok for alle?
Det kan ikke være rart at få en masse l**t i sin mail, og jeg håber da du trækker dine ord i dig igen, overfor mig. Vold kommer man ikke langt med, heller ikke voldsord.
Bare et godt råd, så tror jeg hellere du må få styr på dig selv, og lad være med at se spøgelser.
Du har fået lukket anden tråd også.
Mvh. __________________ www.lydcentrum.dk, www.canton.de, www.lua.de rør og matchende højttalere, med høj følsomhed.
|
| Til top |
|
| |
|
|
Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg. Dette emne er lukket.
|
|
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum
|
|
|
|
|
|
|
|
Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes |
 |
|
|