Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 329
Sendt: 11 August 2006 kl. 00:20 | IP-adresse registreret
hej prøv at henvende dig til lydbutikken på fredriksberg,de har haft masser af sådanne opgaver,de vil nok kunne hjælpe digmed de spørgsmål du måtte have
Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 22
Sendt: 11 August 2006 kl. 05:41 | IP-adresse registreret
erla skrev:
andcha skrev:
Hvori ligger fordelen så ved at investere/købe dyrt PA udstyr?????
Det er lavet til at spille højt og længe, og kan tåle hårdere behandling end ømfindtligt HIFI-gear - hvad end det drejer sig om at blive flyttet rundt og sat op et nyt sted hver aften, eller om pludselige spidsbelastninger fordi der går feedback i skidtet...
Hvis et HIFI anlæg er en Porsche, er et PA anlæg en kampvogn. De er begge to "bedst", men til meget forskellige ting ;-)
MVH.
OK. Hvad er det så lige jeg skal bruge det til, når jeg ikke skal spille højt på noget tidspunkt det skal jo bare bruges som baggrundsmusik...????
Hos disco support kan du købe 2 x 65 wat med luftkøling for 1000 kr. !
Hvis du fra en reciever/radio brugt til en plovmand trækker kabler fra preout til hvert rum og så har sådan en 2 x 65 wat stående med et sæt højtalre til hver så skulle det kunne spille fint hvis du vil have samme musik i hvert rum - du kan fordele signalet fra receiveren med et y stik
alt efter hvad du vil investerer kan du hos disco folk nok få et anlæg der kan overdøve eurobic skigene med madonna disco rytmer
husk at du uanset om du spille radio eller CD skal betale afgift og det er dyrt at blive taget på "sengen"
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum