| Sendt: 24 Marts 2007 kl. 21:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
AM-E skrev:
Nogen som har kendkab til Studio Monitor 4410 fra JBL? Min far har sagt, at jeg kan få dem billigt.
Kim Olsen? |
|
|
Læg godt mærke til om det er en 44xx eller 44xxa model, det er to vidt forskellige ting.
nu er mine erfaringer hovedsageligt med 4412a'eren, men de kræver generelt set en ordentlig forstærker, og alt efter hvor gamle de er, har nogle af dem kun single wire. desuden er magneten en ordentlig basse og generer en hel del emf, så det skal man også tage højde for. husk desuden at tjek især kantophænget, strækmærker, uoriginal reconing etc. der er mange faldgrupper.
men en a model vil kunne "være med" som du løbende opgraderer anlægget.
Jeg har fået et sæt jbl controlx til pc højttalere, hvem ved, det kan være de er brugbare til hifi..
Ellers vil jeg gerne lige knytte en hurtig kommentar og nævne firmaet SPTech som forhandles af www.studiosound.dk , deres modeller har mange af de kvaliteter man leder efter i en studio monitor, dog i noget pænere indpakning, og vist også lige så krævende.
__________________ Krone siger du? nej den har jeg ikke på hovedet, den står der med skriften "DC300"
|