Forfatter |
|
GUN-ZALES Forum Bruger

Bruger siden: 17 September 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 24
|
Sendt: 19 August 2006 kl. 18:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja rytmik de er temlig stive de kabler så det varlige hva der kunne løse problem
|
Til top |
|
|
Rytmik Branchemedlem

Amforamusik
Bruger siden: 18 Juni 2006 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 589
|
Sendt: 19 August 2006 kl. 19:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
ja det er godt med et par opfindsomme kneb.
Mvh.
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 16:19 | IP-adresse registreret
|
|
|
når vil da lige sige lidt om lytte ind tryk på dem....nu har de efter hånden spillet temlig længe og syntes at for andringen er nået til stoppe stedet......men holda kæft bånddiskant tog sin tid samt bassen....den er ekstrem hurtig,og bånddiskant meget mere er der ik at sige til den........men de spiller ufattelig dejlig troed sku ik stemmer kunne komme så tæt på det virkelig.......har efter hånden tæsket dem godt igennem alle mine cder......og det er sku lige meget hva der blir sat på så lyder bare kanon....har haft stor højtaler hjemme eks dali 40 dali 850 avance magnum 18 dali 109 og noget jbl...så var lidt skeptisk ang bassen om det kunne blive lige under kanten.....men den 7" den kan sit kram må jeg sige du kan høre bassen nu ik kun mærke den ...............
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 16:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg selv haft to slags Aurum Cantus. Første sæt var Music Goddess II, blev "nedgraderet" til et sæt Melody M-103, pga mit tidligere lytterum, som ikke kunne
håndtere dem.
Min nuværende M103 har også 7" basenhed, dog med et andet bånd end
din, og jeg vil give dig ret i specielt stemmer, akustiskte
indstrumenter og trommer, bliver gengivet helt fantastisk på Aurum
Cantus. Utrolig nærværende og detaljeret.
Forholdet mellem pris, lyd og byggekvalitet er helt i top med Aurum Cantus
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 22 Oktober 2006 kl. 22:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
hey schrammel.....var faktisk meget tæt på at købe dine da de var til salg goddess......men var os lidt i tvivl ang mit lytte rum.....men nu ligger landet sådan at jeg snart for et dobbel så stor lytte rum piis...hehe forfra............nu må vi se kan. være de ska være et nummer større det må tiden vise
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 22:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kan se mange sælger derses VA temlig hurtig nogle særlig grund til det?????? bare ren nysgerrig hed
|
Til top |
|
|
AM-E Forum Bruger

Bruger siden: 26 Februar 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2298
|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
kan se mange sælger derses VA temlig hurtig nogle særlig grund til det?????? bare ren nysgerrig hed |
|
|
Har du tænkt dig at købe VA? Jeg vil stadig beholde mine Aurum Cantus, hvis jeg var dig. VA's diskantgengivelse kan slet ikke hamle op med Aurum's ditto. Har selv en M-103 __________________ "Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you."
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 22:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe AM-e bare ren nysgerrighed der gik sku ellers helt mode i dem på et tids punkt..........har aldrig selv lyttet på dem
|
Til top |
|
|
Schrammelll Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 817
|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 22:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg havde Vienna Bach Grand og Mozart hjemme til en lytter da jeg skiftede mine Moon Goddess. Jeg kunne godt lide Bach'en, men diskanten er bare ikke det samme. Derfor blev det M-103'eren istedet, som konstruktionsmæssigt ligner. Begge 2-vejs med 7" bas i gulvkabinet.
|
Til top |
|
|
Wymax Udelukket fra forum

Bruger siden: 08 April 2003 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 3399
|
Sendt: 24 Oktober 2006 kl. 23:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
kan se mange sælger derses VA temlig hurtig nogle særlig grund til det?????? bare ren nysgerrig hed |
|
|
Der kan være mange grunde: Nogle synes ikke om deres klang, andre bliver nervøse når de læser at VA ikke er helt lineære, og nogle har sikkert en helt tredie/fjerde/femte årsag. Husk at VA på få år har opnået en pæn udbredelse på det danske marked, så der vil følgelig også være talmæssigt flere der ønsker at skifte, ene og alene fordi de ønsker at opgradere. Der er også mange Dali og B&O til salg... Og hvis ikke det stiller din nysgerrighed, så find de andre tråde der omhandler "hurtige" salg af VA, det har været diskuteret tidligere 
Selv overvejer jeg at sælge mine VA BCG, men udelukkende fordi jeg har flyttet anlægget ind i et 15 kvm. rum, hvilket de nok er lidt for store til. Jeg synes dog det er lykkedes at få dem til at spille fornuftigt, så jeg beholder dem vist nok.
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 25 Oktober 2006 kl. 07:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
kim petersen.....tak for svaret tja du har nok ret troed bare lige at de var godt opreklameret.....derses finsih er jo i top når man ser dem på billeder..........det var nu os mere når jeg inden længe for en stue på 45kvdratmeter istedet min 25 nu .....men er sku os bange for som mange skriver,at andre diskanter ik nærmer sig over hovdet.................
|
Til top |
|
|
MC955 Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger!
Bruger siden: 07 August 2006 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 828
|
Sendt: 25 Oktober 2006 kl. 09:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
GUN-ZALES skrev:
|
|
Hvor sælger de dem.
Nu er der til dags dato solgt over 1000 sæt VA og lige beethoven er der solgt ca 300 sæt.
Der blev solgt ca 78 sæt af den gammel beethoven og der har været max 10 sæt tilsalg brugt de sidste 2½ år .
Men sådan er det der kommer altid noget tilsalg.
Men der kommer snart nyt fra VA en top line så kan vi tage den igen. __________________ Ejer af vassagohifi.com.
Impotør af
Audia flight. audio aero. Avid. Avalon. Dynavector. Eera. Focus Audio. Graaf. Rogue Audio. Velodyne. VPI. Vienna. Stockfisch-Records. Yter cables. Pass Labs.
|
Til top |
|
|
GUN-ZALES Forum Bruger

|
Sendt: 26 Oktober 2006 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay okay det var da ik for at jogge på nogen helt rolig.....bare en forspørgsel .......
|
Til top |
|
|