Tilbage til HIFI4ALL.DK 19. juni 2026 | 22:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Tilbehør/tweaks
 HIFI4ALL Forum : Tilbehør/tweaks
Emne Emne: Synger Hifi4all på sidste vers? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 10
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Audio-Kjaer
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 11 August 2005
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Sendt: 12 August 2006 kl. 15:35 | IP-adresse registreret  

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe
Administrator på- og ejer af HIFI4ALL.DK

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: Odense
Sendt: 10 August 2006 kl. 18:22 | IP-adresse registreret Rapportér indlæg 

Mikkel Gige er kommet for at blive på HIFI4ALL.DK. Der skal være plads til "kunstnerisk" frihed, hvilket undertegnede bakker 100 % op!

Som jeg også skrev i tråden, er det helt ok at komme med kritik, og den har Mikkel fået nu.

Lignende tråde fremover, bliver slettet uden varsel!

Tråden lukkes!

Da Jeg oprettede en tråd efter lukningen af " Kabler uden Virkning " var den lukket

i løbet af godt 1/2 time !

I denne tråd er Mikkel Gige test diskuteret stolpe op og ned .....

Hvor er Jeres linie ?

Skulle måske have valgt en mere dramatisk overskrift ....

Mvh.

Mightyfish
Lukket konto
Lukket konto

bruger hedder nu: Live21

Bruger siden: 22 Juli 2006
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 12 August 2006 kl. 16:11 | IP-adresse registreret  

kontrast jeg har ingen følelser i klemme, har mange forskellige slags kabler, bla et til 20 kr pr meter købt i fona for 12 år siden, det fona kabel er bla bedre i mit system end et jeg har betalt 4000 kr for. ifølge fleres teori burde det jo være omvendt.

men jeg er måske en underlig fisk der af psykoakustiske årsager altid finder de billige kabler bedst ? bortset fra jeg os har et til 2500 kr jeg bruger som standard, jeg har tre netkabler til 3000 kr stk jeg ikke bruger, men bruger istedet nogle forholdsvis billige til 900 kr stk da de gør det bedre.

tror ik du ved hvad opsumere i forhold til trådens emne betyder. poul skriver meget og jeg saksede en kort del af det der beskrev hans holdning til Giges test, og kabler. havde jeg vidst du forventede et referat af hele teksten havde jeg gjort mig mere umage. undskyld.

men de 10 internationale anmeldere der har anmeldt de kabler Gige lige har haft er jo klart inkompente, købt af industrien og det der er meget værre. for de kan jo ikke være kompetente når de kan høre forskel. hvis vi så antager de ikke kan høre forskel men alligevel skriver der er en, så må de være købt.

det er vel det i indirekte siger ?

Gige uber alles, ingen over og ingen ved siden af, lad os alle tilbede denne nye guru der har vist os vejen.

min eneste anke er egentlig at han ikke vil opgive hans udstyr da det er relevant når det kommer til kabler især, samt de åbenlyse modsigelser.

det med at prisen viser meget lidt om kvalitet på kabler er jeg helt enig i, men er absolut ikke det gige siger

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Sendt: 12 August 2006 kl. 16:33 | IP-adresse registreret  

Der er sagt hvad der skulle siges nu i forbindelse med Mikkel Gige, hans kabeltest, den nye redaktion og at vi stadigvæk ikke lægger spalteplads til personfnidder og så fremdeles! Tråden er sikkert fantastisk for de af brugerne der konsekvent søger konfentrationen, og det har de fået, inkl. svar efter bedste formåen. Hvis de der finder, at HIFI4ALL.DK kun kan bruges til at komme af med galde og frustrationer, så er det ikke det rette sted i er havnet!

Fortsat god weekend, og husk at nyde musikken.

Tråden lukkes.
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

<< Forrige Side af 10
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes